Baba nasihatı
Güzel kızım öncelikle benim için çok değerli olduğunu bilmeni isterim. Görüyorum ki en kıymetli olan zamanını size bu dünyada geçici olan heveslerine harcıyorsun.Elbette güleceğiz eğeleneceğiz ama bu dünyaya gelmemizin ve yaratılışımızın gayesi sadece eğlenerek zaman geçirmek değil,elimiz ayagımız tutuyorsa, konuşuyor ve görebiliyorsak ve rızıklanıyorsak verdiğine de vermediğine de şükrümüzü bizi yaratan Allahımıza sunmak görevimiz değil mi? Zamanın da bizlerde sizin gibiydik hatalarımız günahlarımız oldu şimdi bu hataların ceremesini çekiyoruz. Ahiret hayatımızın daha iyi olması için hem kendimiz için hem sizler için hem mümin kardeşlerimiz için af ve magfiret dileyerek bizleri yaran Allah’a dua ediyoruz.Rahman ve Rahim olan Allah affedicidir affetmeyi sever.Yeter ki kulları samimiyetle ona yönelsin ona istiğfar etsin secde etsin. İbadetin en makbulu Allah’a en yakın olmanın yolu namazdır. Şimdi bel ki içinden geçer baba sizde hatalar yapmışsınız günahlarınız olmuş bizimde haliyle oldu bel ki ilerde de olacak derseniz bir başka hataya düşersiniz. Bizim bu yaşa kadar vaktimiz vardı daha ne zaman kadar olur bilmem ama ya sizin ne zamana kadar olur bunun garantisini verebilirmisin asla ve katiyen veremezsin.Güzel kızım sana her zaman dua eden babanın nasihatına kulak ver. Zira nasihatın en kıymetlisi kuran dır sana iyi güzeli öğretecek odur kabirde ki en yakın dostun o olacaktır onun için kuranın mealini oku.Güzel kızım peygamber efendimiz Hz. Mumahmet Mustafa sellallahu aleyhi vessellem efendimiz bile kızı Fatma anamıza namaz konusunu ikaz etmişken bizim bir birimizi namaz konusunda ikaz etmememiz akıllara durgunluktur.Bizleri bizlerden daha çok seven Allahımıza hamd olsun ve ona amanet ol kızım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.