- 516 Okunma
- 8 Yorum
- 5 Beğeni
İste inan ve almayı bil vede şükret
İnsanın hisseden bir kalbi varsa psikolojisi düzgünse sanki herkesi anlayışla idare etmek misyonunu yükleniyor.
Aman O kırılmasın aman şu kırılmasın derken bir bakmışsın en çok kendini kırmış incitmişsin. "Banane"diyemediklerin sana bencilce "sanane" derken sen savunmasız "çırılçıplak" öylece kalakalmışsın...
İyi niyetinden seni vuranlar yüzünden güvenin pekte kalmamış insanlara.
O yüzden "kat kat duvarlar" örmüşsün sevgisiz kendini geliştirmekten aciz gelişimini tamamlayamamış kalpler yüzünden.
İyi kalplilerin vurulduğu bu dünyada kanatlarınızın olup uçabileceginizi öyle pekte söylemeyin iyi kalpli olmayanlara...
Duymasın, bilmesinler çünkü; kıskanç hasetçi zihinleriyle ne yapar ne eder bir yol bulup kırarlar büyük bir keyifle O kanatlarınızıda bir daha uçmaya mecaliniz kalmaz.
Siz tüm kalbinizle kendinize inanın başkalarından beslenmeyen Yaradanın içinize koyduğu manevi rızık ile... Çünkü O güç denen şey zihnin içinde ve yüreğinizde saklı iken ve bu zihin sadece doğru bir inanç ile beslenirken aradığınız gücü yine içinizdeki inançla bulmanızı sağlayacaktır başkalarından beslenmeye gerek duymadan .
Ve siz ..
Yeter ki isteyin uçabilirsiniz bile kanatlarınız defalarca kırılmış olsada bin kere yere düşşsenizde yine yeni bir umuda tutunup "yeniden yeniden" başlayabilirsiniz kulak tıkayarak tüm çatlak seslere.
Ve susturun içinizdeki O yapamazsınlar ordusunu..
Yaparsınız bi iznillah hemde en alasını yaparsınız kendinizle hesaplaşmaları bitirip kendinize sımsıkı sarıldığınızda tekrardan başlarsınız kendinizi sevip onunla gurur duymaya.
Bazılarımız bunu bir ömür başaramazken bazılarımız daha şanslı olup çok daha erken farkedip erken yol alırken unutmayın hiç bir zaman geç değil yeniden başlatıp yollara koyulmaya ...
Biliyorsusunuz önce hayaller ölür.
Öldürmeyin O içinizdeki hayalleri
bir gün elbet o hayali en güzel hali ile yaşarken bulursunuz çünkü siz inandınız olacağına istediniz,çabaladınız sonra çabalarımıza hediye edildi hayallerin sahibinden size yada yada daha hayırlısıyla degistirilerek ikram edildi bir yenisi.
Çok şükür🙏
Teslimiyet ne güzel bir ikram değil mi sevilen tarafından sevene sevdiği kadar verilen....
Ve şükür sebebi olan..
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Canım arkadaşım sevgili yazarım, çok çok haklısınız yerden göğe
Ço kere kırıldık hala uçmayı deniyoruz...
Varlığımızı emanet ettiğimiz Rabbimiz...
Ama son zamanlarda sanki her şey anlam yitirdi
Umut, değil mi?
Hayallerimiz ve de:
Biz hayallerimiz olmadan.
Ve.
Hayallerimiz de biz olmadan...
İnsan ikilem yükleniyor ve ne çok gel-git yaşıyor içinde.
Var olsun güzel yüreğiniz.
Tam bir kafa karışıklığı benimki.
Teşekkür ederim güzel yüreğinize.
Sevgimle canım arkadaşım
Nevin Aktekin Gülfırat
Arada hepimizin kafası karissada sonunda yaşadıklarımızı içinde gizli sırlar açılıyor ama erken ama gecokumayi öğrendikçe..
Hızır ile Musa a.s yolculuğunda olduğu gibi..
Bizi bizden çok seven ve bizden umut kesmeyen bir Yaradan var yaşanılan bir çok şeylerde yine öğreniyoruz ki kullar acımasız ve yine yaralari saran tek dost Allah keşke ona layık kullar olabilsek.
Nasıl güneş her gün doğuyor da kendi zikri gereği bizde inadına umut kesmiyecegiz ama tabi iyiliklerimizde enayilik boyutunda olmayacak..
Öyle...
Sonsuz sevgi ve saygılarımla huzurlu akşamlar diliyorum 🙏♥️🌺
genelinde sizin gibi bakmadığım doğrudur hayata
ve insan olmak için illa da bir kutsala gerek olduğuna inanmadığım da...
Che'li şiirler yazıp, Maradona örneğinde insanın salt insan olmasına vurguları ne de güzel yapan bir dünya da, harcamadığınız emekten daha fazlasını vermeyen bir dünya da,
insan olup, insan kalmak başka bir hikaye olmalı elbet, tüm kutsallarından arındırılıp,
sadece ahlak denilene yönlendirilerek.
ölüyoruz örneğin değerli yazar, ölüyoruz ve ne yapacağımızı bilmeden hem de.
ve bizi kim kurtaracak? muhtemel çocuklarınız ve çocuklarımız ?
sahi Çin ya da Alman aşısını tartışırken kimin aklına geliyordur sizce " hayallerimizin sahibi" ?
değerli yazınız için, eyvallah.
himmet aygüt
el hak cevap şairem
elbette insan :)
böylesinde güzeliz, ama lütfen yasaklama butonuna dokunmayınız olur mu :)
Nevin Aktekin Gülfırat
Kimi insana umudunu bağlar kimi Hak'ka..
Ama illa bir şeye inanır..
Biz gönlümüzü Hakka baglayipteslim olnlardaniz..
Dinin amacida ahlaki güzelleştirmek tır..yoksa ahlaksız bir müslüman ahlaksız başka bir dinden insanın sonucu yine egitilsede ahlaksız öğretmen ahlaksız savcı ahlaksız doktor olurken neslide öyle olur
Rabbim hepimizi ahlaksizlardan korusun.ahlak yoksunu etmesin saygılarımla huzurlu akşamlar diliyorum 🙏
Gayretimiz sonucunda neticeye ulaşamayabilir veya istediğimiz neticeyi elde edemeyebiliriz, hayat böyledir. Karamsarlığa düşmeden gayretli olmalıyız elbette. Neticeye ulaşamasak bile bizi özel yapan aslında gayretimiz değil midir? Ne güzel miras bırakmış ecdat " gayret bizden, Tevfik Allah'tandır " diyerek.
İste, inan.... güzel yazıydı, kutlarım. Saygılarımla...
Nevin Aktekin Gülfırat
Her ne yaşarsak yaşayalım bizi bizden haberdar olan Rabbin izniyledir...
Teşekkürler degerli yorumunuz için..
Saygılarımla huzurlu akşamlar diliyorum 🙏☕
Muhteşem!..Etme bulma dünyası..birlerine kötülük etmediğinin bilincinde olan güzelliklerin kendisine bahşedileceğinin de bilincinde olur ve vicdanının sesi ile kendine güvenir.''İste vereyim'' diyen Yüce Allah söz verenlerin en yücesi..Güvenmek, istemek ve şükretmek gerekli tabii ki..Beşerin beşere ne faydası var Yaratıcının ilhamı olmasa..Birini birine vasıta kılıyor...Ol diyor ve oluyor..Az çok ile değiştiriliyor..Şükürsüzlüğün neticesi çok da fayda sağlamadan dağılıyor..Saygıyla..
Nevin Aktekin Gülfırat
Etrafımızda şikayet eden nice insanlar var hep mutsuz umutsuz..
Ama nicelerife var kit kannaat gecinsede şükreden herşeyi Allah'tan bilen isteyen hanesinde eksikleriyle birlikte mutlu ve huzurlu olabilen..
İdrak ettiğim şeylerden biridir..şikayet derdi artırır şükür nimeti..
Öyle..
Çok teşekkürler bu değerli yorum için..
Sevgilerimle mutlu huzurlu akşamlar diliyorum 🙏☕🌺
Ah ne güzel yazıydı bitmesin istedim. İnsanın kendine güvenmesi. İyi kalplilerin vurulduğu bir dünya.
Kutlar, esenlik dilerim.
Nevin Aktekin Gülfırat
.
Beğenmenize sevindim..
Varolun sevgiyle her daim..
Saygılarımla huzurlu vakitler diliyorum 🙏☕
Hayata ve insana dair doğru ve yerinde tespitler... Düşmek tamam ama kalkıp yeniden kaldığı yerden devam etmek, bunu yapabiliyorsak ne güzel... Kutlarım...
Nevin Aktekin Gülfırat
.Hayat işte sınavlarla dolu tokezlemedende ilerleyemiyor insan maalesef
Saygılarımla huzurlu vakitler diliyorum 🙏☕
Nevin Aktekin Gülfırat
İnsan önce kendine inanmalı sonrasında birilerinin size inanması basariyi tetikleyen bir sebeb Oluyor sanırım..
Sevgilerimle
Huzurla kalin 🙏☕
Nevin Aktekin Gülfırat
Sevgi dolsun haneniz
.
Saygılarımla huzurlu vakitler diliyorum 🙏