- 463 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
İKİNCİ HAYAT
İKİNCİ HAYAT ( Gerçek hayat hikayesidir.)
Yaşlı kadın çok ağır hastaydı. Çocukları tabiri caizse doktor doktor gezdirmişlerdi.
Fakat bırakın iyileşmeyi hastalığın adı bile bulanamıyordu...Yoğun bakıma girdiğinde
doktoru her şeye hazır olun buradan dönüşü yok dedi...
Perişan oldu yaşlı kadının çocukları her gün yoğun bakımın kapısında dua ediyorlardı...
21 gün sonra yaşlı kadın gözlerini açtı...Hızla iyileşmeye başladı ...
Doktorlar mucize bu diyorlardı...
Nasıl olurda makinaya bağlı yaşayan biri üstelikte yaşlı ve bünyesi de çok zayıf biz çok
şaşkınız diyorlardır. Kısa bir süre sonra
Yaşlı kadın hastaneden çıktı. Eve geldiklerinde kızı anne kaç gün uyudun haberin var mı ?
diye sorar. Birkaç gün uyumuşum sanki çok dinlenmiş hissediyorum kendimi der.
Kızı, 21 gün yoğun bakımda kaldın anneciğim bizi çok üzdün dedi...
Yaşlı kadın ,beni bir yere götürdüler kızım yemyeşil bir arsa verdiler bana burası senin dediler.
Ben oraya büyük bir ev yaptım...Bahçesine ağaçlar çiçekler ve her türlü sebzeden ektim.
Her şey çok güzeldi. İşlerimi bitirdim tam dinlenicem 2 tane yaşlı dede geldi .
Sen burada ne yapıyorsun ? Çocukların seni merak ediyor ağlıyor . Küçük oğlun
evlenecek seni yanında istiyor diyerek
beni apar topar evimden alıp buraya getirdiler.
Yaşlı kadın çok hayırsever bir kadındır ..
İkinci defa bir şans verilince daha büyük hayırlar yapmaya başlar..
Oğlunu düğününü yapar. Çocukları çok mutludur anneleri iyileşmiştir artık ..
Derken bir kaç ay sonra yaşlı kadın uykuya dalar ve bir daha uyanmaz .
Kızı, annem burada ki işlerini tamamladı ve kendi elleriyle yaptığı evine yuvasına kavuştu
diyerek göz yaşlarını tutamaz...
Şadiye Gök Ayhan