Zihin Büktürücü
param nerde kardeşim, burda abi, ne bu, xyz coin abi, param nerde kardeşim dumpladılar abi, param nerde koçum, keriz silkelediler abi, param nerde kardeşim, burda abi işte, bu ne leyn, coin abi, param nerde kardeşim, dumpladılar abi, param nerde kardeşim silkelediler abi, abi gözün sevem vurma artık, param nerde kardeşim, dumpladılar abi, param nerde kardeşim, silkelediler abi, param nerde kardeşim, pump geldi abi, o ne leyn, balina geldi abi, param nerde kardeşim, balina geldi abi pump, param nerde kardeşim, uleyn param nerde...
piyasa terimleri karşısında kuşak anlaşmazlığı..
***
babavanga kehanetleri son yıllarda 3-4 sefer haber bültenlerine çıkıyor, 2021 de zihin değişimleri başlıyormuş, çin hindistan ve rusya paraları değer kazanıyormuş, trump felç geçiriyor, putin suikaste uğruyormuş.. uzaylılarla temas gerçekleşip, insanın nasıl yaratıldığına dair yeni bilgiler ortaya çıkıyormuş ....kehabet sonuçta..babavanga, bulgar kahin..
gizem üstüne falcılık, bir çok kehanetinin tuttuğunu söylenir, göl; ya maya tutarsa gibisinden...
***
almanyada üç dilde korona önlemleri yazılmış kısadan; mesela; mesafeyi koruyun, mesafeye dikkat edin gibi... almanca, türkçe ve arapça. arapça yazı yere düşünce bizim türk cıngar çıkarmış kutsal diye.. gülümsemelik...
***
kereste diplomacılık diye bir firma, istediğiniz lise ve üniversite diplomalarını temin ediyormuş, 18 yıl geçerliliği olup, tıpkısına çok benziyormuş... tviter gündemine düşmüş, gülümsemelik..bastır parayı kap diplomayı...
***
güneş ve dünyanın uzaklığı göz önüne alınıp, yaşam belirtisi olabilecek uzaklık, güneş sistemine benzer yıldız sistemlerinde ilk gezegenler bulunmaya başlanmasının üzerinden 25 yıl geçti.. şimdilik binlerce bulundu.. az kaldı...
belirsiz bir cisim yaklaşıyor kaptan..
dipnot misali kenarda dursun..
***
bir gün temel ile dursun... nasıreddin hoca ve keloğlanla karşılaşmış.. eee...
öyle işte üstad...
babavangadan devam edelim...
alıntı:
Daha önce koronavirüs salgını, Putin’in Rusya devlet başkanı olacağı, 11 Eylül ikiz kuleler saldırısı gibi pek çok gerçekleşen olayı bilmişti.
İŞTE BABA VANGA’NIN TÜM KEHANETLERİ
2021 - Dünya’nın yörüngesinde hafif bir kayma oluşuyor.
2025 - Avrupa’da hala çok düşük bir nüfus var.
2028 - Yeni bir enerji keşfediliyor. Dünya’da açlık azalıyor. Venüs’e insanlı aracı gönderiliyor.
2033 - Kutuplardaki buzullar eriyor. Okyanusların su seviyesi yükseliyor
.2043 - Dünya ekonomisi düzeliyor. Müslümanlar Avrupa’ya egemen oluyor.
2046 - Onun (İnsanın) tür organı üretilebiliyor. Organ değişimi en iyi U-davi (?)yöntemi haline geliyor.
2066 - Müslüman Roma’nın saldırısı karşısında ABD yeni bir silah deniyor - klimatik bir silah. Ani ısı düşüşü oluşuyor.
2076 - Komünizm.
2084 - Doğa yenileniyor.
2088 - Yeni bir hastalık çıkıyor, insanlar birkaç saniyede yaşlanıyor.
2097 - Bu hastalığa çare bulunuyor.
2100 - Yapay bir güneş, Dünya’nın gölgede kalan tarafım aydınlatıyor.
2111 - İnsanlar robotlara dönüşüyor.
2123 - Küçük devletlerarası savaş.
2125 - Uzaydan sinyal alınıyor
.2130 - Dünya dışıların desteğiyle su altı kolonileri oluşuyor.
2164 - Hayvanlar, yarı insana dönüşüyor.
2167 - Yeni din
2170 - Büyük kuraklık
2183 - Mars’taki koloni Dünya’dan bağımsızlık talep ediyor.
2187 - İki büyük volkanın patlaması durduruluyor.
2195 - Su altı kolonilerin enerji ve gıda tümüyle temin edilmiş oluyor.
2196 - Asyalı ve Avrupalıların birbirine karışıyor. Yeni bir ırk oluşuyor.
2201 - Güneş’te termonükleer patlamalar yavaşlıyor. Sıcaklık düşüyor.
2221 - Evrende başka hayat arayışı insanlar iyi olmayanlarla tanışıyor.
2256 - Bir uzay gemisi Dünya’ya yeni, tehlikeli bir çıktı.
2262 - Dünya’nın yörüngesi kaymaya devam ediyor. Mars kuyruklu yıldız tehlikınesi altına giriyor.
2271 - Değişen fizik konstantları tekrardan hesaplanıyor.
2273 - Beyaz, siyah ve sarı ırk karışıyor. Meydana yeni bir ırk geliyor.
2279 - Yoktan vakum enerji bulunuyor, (belki de veya kara delik)
2288 - Zaman yolculukları, uzaylılarla yeni temaslar gerçekleşiyor.
***
saygılarımla
eksik olmayın..
YORUMLAR
:)) Baba Vanga kahin değil okuduklarının özetini çıkardığı için çıktısını paylaşmış.Yaşam için paylaşım şart değil mi ama üstad.Kendine saklama paylaş.El ele ver top yekun uzaya ulaş.Yok orada bulaş mulaş..Bilgi insanın kanadı oradan yüksek mevkilere ulaş..Saygıyla..
Yinsani
saygılarımla eksik olmayın..
Ders kitabı olarak okutulması gereken yazıların var.Yazılarını okumayı seviyorum farklı düşünce sisteme giriyor.
Saygılarımla.
Yinsani
karalıyoruz işte.