- 1037 Okunma
- 7 Yorum
- 4 Beğeni
KISA SÖZLER 2
Beni yalnız bırakın gölgemle başbaşa.
Canım acıdıkça sen tarafından iğnelenmek ne de güzel.
Sahip olduğun servet dürüstçe sahip olduğun sevgidir.
Yalansız dolansız karşıma çık sahtekar sahibinden bıktım karşı karşıya olmaktan.
Seviyormusun beni o zaman herşeyi göze alda gel.
Bana kaybın ve kazancınla gel gözüm görsün ederini.
Kara sevdaya bindik itelendikçe didindik.
Alıp başıma bu diyardan gidip huzuru satın almak istiyorum.
Çekip git benden artık yükün bana ağır.
Susuyorum sustukça ne can verdiğimi biliyomusun.
Sessiz aşk gibiyiz sessiz bir viran gibiyiz kavuşmak nede kavuşmamak haddimize.
Gözlerinin her derinliğine bakarken benden selam diyorum o dünyaya.
Bana acımı sormadın bana sadece laf olsuna sordun.
Öyle insanlar gördüm ki bana ne yalan ne doğru.
Dünyayı karanlık sanarken gündüzde güneşim gecemde ayım yıldızımdın.
Ne haber senden bi haber geç kalmışım.
Diyardan diyara göç ettim sırf acımı serpmek için.
Baharımsı
YORUMLAR
Ne yalan söyleyeyim, alt alta okuyunca şiir gibi geldi. Güzeldi, anlamlıydı, düşündürücüydü. Hassas, narin bir kalbiniz; kişilikli, düzgün bir karakteriniz var.
Nerden mi anladım? Şiirler de sözler de ister istemez ele verir insanı.
Baharımsı olan rumuzunuzu Bahar olarak değiştirin bence. Bahar anlamını vermiyor çünkü. Baharımsı' da hüzün olmasın. Bahar her daim güzeldir.
baharımsı
gönül incilerinizi beğeni ile okudum. yaşam imbiğinden şifalı damlalar gibi. kaleminiz daim olsun.
baharımsı
Gönül her yükü kaldırır kaldırmasına da...
Güven konusu sarsıntıya uğradı mı orası işte bağların koptuğu yer oluyor..
Keşku uhutlet le suhuletle bu konular medenice konuşulabilse... içten içe kendini yemekle olmuyor ki şairim... Karşı tarafın neler yaşadığını kendi dünyanızdan bilmeden eleştirebilirsiniz ama düşünsenize aynı duyguyu oda içten yaşayıp tükendiğini... SEVENLER BİR BİRLERİNE ŞEFFAF OLMADIĞI MÜDDETÇE...BİRİNCİ PLAN HUZUR VE MUTLULUKLARI OLMADIĞI MÜDDETÇE ...BAŞKALRININ TEK KIVILCIMI ...HER ŞEYİ BİTİRMEYE YETER...O YÜXDEN Anlayana kadar anlatmak içten ve gizli varsayımla haraket etmemek gerekir...Konuyu saptırdıysam affınıza sığınıyorum ...saygılarımla bir dost tavsiyesi kabul buyurun lütfen...
baharımsı
Birkaç söz de benden...
Oğlan topal, kız kör, kendi işini kendin gör
Dağı taşı yel bozar; gardaşlığı el bozar
Güzele 40 günde doyulur, güzel huyluya 40 yılda doyulmaz-Konfüçyüs
Eğer yürüdüğünüz yolda hiçbir engel yoksa o yol sizi hiçbir yere götürmez-B . Shaw
Söylediklerin ikna edici ama inandırıcı değil”
Hiç kimse mükemmel değil; oturduğu yerden amacına ulaşan tek canlı
baharımsı
Neyi isterseniz isteyin o yolda amaç istekler müşterektir.Bir amaç uğruna bir yol seriliyor ve karşılıksızsa zorlamanın bi manası yoktur.
Teşekkürler değerli şair var olun efendim.
Yalansız dolansız karşıma çık sahtekar sahibinden bıktım karşı karşıya olmaktan.
Seviyormusun beni o zaman herşeyi göze alda gel.
Bu cümlede şair ne demek istemiş diye bir kaç defa irdeledim fakat yine işin içinden çıkamadım ...
İnsanın yaşadığı hezayan maalesef ...tarifi mümkün olmayan cümlelere esir ediliyor ...yüreğinize sağlık ...
baharımsı
Sevmek güzel aşk istiyorsa dürüst olmalı nadide çiçeği sevebilmek için hakkı olanı istememdir sitemim.
Bu güzel yorumunuz için var olun değerli şair çok teşekkür ederim.
Öyle insanlar gördüm ki bana ne yalan ne doğru.
Dünyayı karanlık sanarken gündüzde güneşim gecemde ayım yıldızımdın.
Ne haber senden bi haber geç kalmışım.
Diyardan diyara göç ettim sırf acımı serpmek için.
Bu çok güzel ve anlamlı yazınız için kutluyorum tebrikler.
Saygılarımla.
baharımsı
Çok güzeldi,yüreğine sağlık Üstadem ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla