- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTAN AŞISI
Korona Vırüsün insani öldürdüğü bir gerçek! Sürekli mutasyona uğramış yeni türlerinde ortalığa yayıldığı da bir gerçek!
Birilerini aşı uyanık ve zeki olması, birilerinin bilgisizlik yüzünden ölüm nedeni olmamalı!
Her türlü silahı, insanlığı acımasızca yoketmek amacıyla, Vietnam’da, Ortadoğu’da, Afrika’da Afanistan’da acımasızca kullanmaktan kaçınmaya vicdansız elitler, sonunda Nükleer savasın yerine acımasızca bir biyolojik ve kimyasal bir savaşı başlattılar! Bu sessiz bir biyolojik kıyımdır!
Bu bağlamda bilim insanları önce insana mı yoksa milyonların canına okuyan elitlerden yana mı olduğunu öncelikle ortaya koymak ve gerçek kimliklerini ispatlamak zorundadırlar!
DSÖ karşısında gercekleri korkusuzca haykıran bilim insanlari da var, onların dediği gerçeklere kulaklarımızı kapayarak kör sağır dilsiz ölüme ve elitlere teslim olamayız!
Bencillik burada da dünya nüfusunu YENİ DUNYA DÜZENİ ( NOVUS ORDO SECLORUM) amaçları uğrunda azaltarak, halkları kitlesel olarak imha plânı ile ön plâna çıkmıyor mu?!
GDO’ dan ne hayır geldi: herkes yediğinden kanser oldu!
Kuş gribi dediler, tavuklarımızı imha ettiler!
Hibrit tohum dediler, bizi kendi toprağımızda yerli tohumlarımızdan ettiler! Bizler kanser olurken hibrit tohum tüccarları zengin oldu!
Tüm gercekçi medyayı tüm antiemperyalist bilim adamlarını, Aselsan mühendislerimizi, çok sayıda profesör aydın hukuk savaşçılarını yokederek bizleri karanlığa gömen, ulus ve ekonomik olarak, sözümona AB ya da Birlesmiş Milletler Şemsiyesi(!) altına sokmak adına, milyarlarca Dolar borç ve faiz batağında köleleştiren ve boğan emperyalist politikaların güvenilir bir yani var mı ki?!
Bir savaşın içindeyiz bu bir gerçek! Bu dünya halklarının var ya da yokoluş savaşıdır!
TÜRK BİLİM ADAMLARININ KENDİ IMAL EDECEĞİ AŞILARDAN BAŞKASINA GÜVEN DUYMAK YOKOLUŞA AÇILAN BIR KAPIDIR. HIFZI SIHHA REFİK SAYDAM AŞI ENSTİTÜSÜNÜ KAPATANLARIN NE KADAR EMPERYALİST İŞBİRLİKÇİ NE KADAR YURTSEVER OLDUKLARI KÖY ENSTİTÜLERİNİ NIÇİN KAPATTIKLARİ GERÇEKLERİ GÜN GİBİ ORTADAYKEN AKLIMIZI PEYNIR EKMEKLE YEMEDİK HENÜZ! BU ŞEYTANLARIN AŞISINI, ÖLECEKSEM,ÖLÜRÜM VE ŞEYTAN AŞISI OLMAM OLMAM, OLMAM!
AŞAĞIDAKI SÖZÜN DERİN ANLAMINI BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜNÜZ, YOKSA SONUMUZ GELMİŞ DEMEKTİR SİZLERİ BEN DE KURTARAMAM!
"BENİ TÜRK HEKİMLERİNE EMANET EDİNİZ!" Mustafa Kemal Atatürk
Kim kime nasıl güvenecek, var mı böyle bir ortam! Aşı şirketlerini canımızla kanımızla mı besleyeceğiz?! Önce gerçek kimliğinizi bir ortaya çıkarın hele!
Şaban AKTAŞ
21.12.2020 - 13.21
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.