Alkol Aldı
Su varken, alkol almak… Kim icat etti ki!
Alkol aldı dereye uçtu
Alkol aldı trafik kazası yaptı
Alkol aldı katil oldu
Alkol aldı etil alkolmuş öldü
Alkol aldı…
Alkol aldı malına, canına, sevdiklerine zarar verdi!
Dünyayı eğlence gibi görene işte ders gibi bedel…
Alkol aldı dertlerini unutacaktı
Alkol aldı yaşama bağlanacaktı
Alkol aldı zaman bir an duracaktı
Alkol aldı beyninde yankılanan haksızlıklar susacaktı
Alkol aldı…
Alkol aldı hiç bir şey değişmedi, aksine hepsi daha da büyüdü… Yalnızlaştı… Sevdikleri küstü… Başta eğlenceydi, neşelendiren lükstü… Sonunda kötü kokular içinde yere düştü… İnsan olmasa herkese göre bir çöptü!
Alkol aldı bağımlı oldu
Alkol aldı birden yaşlandı
Alkol aldı çalışamaz oldu
Alkol aldı yuvası yıkıldı dehşet saçtı
Alkol aldı eşini öldürdü dediler
Alkol aldı…
Alkol aldı cebindeki parayla dert sahibi oldu. Kanser, kangren… Dostu oldu. İnsanlıktan çıktı… İki ayaklı bir başka canlı türü oldu. Kendinden başka herkese daha fazla zarar verdi. İçme öğütlerine kulağını kapattı. Kime ne diyeceksin ki, demokrasi var. Her yerde satılıyor, üstelik aleni. İçmek için barlar ve meyhaneler icat edildi… Suyun bile tertemiz olmasını isteyen mahalle içkiye engel olamıyor. Verdiğinden kat kat bedel alan içki…
Maalesef içiliyor. İçme kardeşim, içme demek geliyor içimden, söylesem belkide öldürürler… Aman siz siz olun susun!!!
Saffet Kuramaz
YORUMLAR
Her türlü bağımlılık bir hastalıktır.Ama adı üstünde ...Bağımlılık..Bu aşamada ancak tedavi ile kurtulunur.Tedaviyi reddedenlerin kurtulması iradeye bağlıdır.İrade sahibi kişiler de zaten zararlı nesneleri bağımlılık mertebesine getirmezler.Saygıyla..