- 11072 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
nasıl olsa seni seviyorum!!
Tabanı erimiş bir ayakkabıyla yürüttüğüm bu aşk,burada sona erdi.Senin için sona erdi. Bana kalsa,çıplak ayakla bile hiç düşünmeden yürürdüm bu yolda.
Olsun!Hiç olmaza içimdeki tereddüt gitti.’Bitti istemiyorum artık’ sözleriyle beni sevmediğini bir kere daha anladım..Yüzüme saçlarımla perde örttüm,göz yaşlarımı görme diye..Daha fazla küçük düşmemek için.Nasıl olsa biliyorum içindekileri,gözlerinde bunu tekrar görmeme gerek yok. NASIL OLSA BENİ SEVMİYORSUN!!
Bir gün,özlemine yenik düşüp,yüzüne baksam...Gözlerimle okşasam tenini,dokunsam ellerine.Konuşmadan,sana sevdiğimi haykırsam.Anlar mısın bunu bakışlarımla?Düşsel bir ruh bıraksam içine,beni hisseder misin? Senin için bunlar önemsiz ama benim için eşsiz duygular.Söyle ne olur, sana dokunmadan seni öpsem ne yaparsın? Hiç bir şey... NASIL OLSA BENİ SEVMİYORSUN!!
Uykuda unutuyorum bir tek yokluğunu..Çoğu zaman o da olmuyor.Rüyalarımda yaşıyorum seni,gerçek gibi..Eskisi gibi meleğin olmama gerek yok düşlerinde.Çiğnediğin ekmeğe de razıyım,ne olur!!
NASIL OLSA BENİ SEVMİYORSUN!!
Oturduğun yerde bana da bir yer aç.Nefes aldığını duyabileyim.Hiç bir şey olmaz merak etme. NASIL OLSA BENİ SEVMİYORSUN!!
Acı bir keman sesi oldu yokluğun.Kapının dışında kaldım ve yıllardır nöbet tutuyorum.Kapıyı açmanı bekliyorum.Her şeye razıyım.Bir kere bak bana ne olur..Demir kapının kilidine anahtar olur sevdam.Bu benim için zor değil..
NASIL OLSA SENİ SEVİYORUM........