- 697 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Türkçülük Türk milliyetçiliği ırkçılık değildir,Türkiye Türklerin değildir
-----Yapma ya! Peki kimindir?
İsmi neden Türkiyedir o zaman.Osmanlının son zamanlarında kurtarma planları arasında ki fikirlerden İslamcılık,Osmanlıcılık ermenilerin isyan etmesi ayaklanması,arapların karşı safta yer alması ile iflas etmiştir.
Rusyada panslavizme karşı Türk müslümanlar Türkçülük akımını başlatmışlar ve Osmanlının devamı Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş felsefesi Türkçülük ile akımıyla milletleşmiş ayağa kalkmıştır.
Nereden çıkardın dersen bir çok Türk yurtlarından savaşmak için yardıma koşmuşlar ellerinden geldiğince maddi manevi yardımlar etmişlerdir.
İçindeki bazıları gibi ayaklanarak düşmanla birleşerek karşı safta savaşıp Türk topraklarından pay istememişlerdir
Daha önce Türkiye Türklerindir başlıklı yazıma şöyle bir yorum yapıldı aynen yazıyorum.
"Hürriyet gazetesinin logosunda Mustafa kemalin portresi vardır ve hemen altında da bu yazının başlığı yazılıdır.Hürriyetin kuruluş yılı 1948
Yetmiş bir yıldır bu sloganla yayınlanıyor !!!Ama ben bu ülkeye bir faydası olduğunu görmedim!!!
Türkiye Türklerindir!
Düşünüyorum da kendine Türküm diyen bir insan! Kendi vatanında bu vatanın kendisine ait olduğunuve yine kendi vatandaşlarına söylemek gereğini neden hisseder kendinde.
Bu söylemi zikreden o kişi milli mi oluyor veya milliyetçi mi oluyor vatan sever mi oluyor?
Bence bu söylemler toplumu ayrıştırır birleştirmez!Kardeşlik olgusunu baltalar!
Globalleşen dünyada sınırların kalktığı kimliklerin ikinci plana düştüğü şu zamanda bu sözün faydalı ve gerekli olacağına inanmıyorum."
Kimliklerin kalktığı ikinci plana düştüğü diyor fakat arkadaş kendine kimlik arayışında vatan yapmak için toprak arayışında.
Dünya globalleşmiyor aksine din etrafında birleştirilerek hırıstiyanlaştırılarak bütünleşme çabasında.
Nereden mi çıktı günümüz avrupa birliği
Bizi köleleştirme bölme ayrıştırma için uyum yasaları dayatmasında neler mi var içinde
Aklımda kalanlar tarım alanlarının daraltılması tarımın azıltılması
Yerel yönetimlere yer üstü yer altı kaynaklarının doğal zenginliklerinin işletmesini yerli yabancı işletmecilere verme kiralama yetkisi verilmesi aklımda kaln lar biz bunları 2004 yerel yöneti seçimlerinden biliyoruz.
Yorumda arkadaşın yazdığı gibi söylemekle daha çok milliyetçi daha çok Türk olunmuyor.Hatırlatmak işe yarıyor.
Nereden mi çıkarıyorum bak 71 yıldır çıkmayançatlak sesler çıkmaya başlamış ki bu yazıyı yazmak zorunda kalıyoruz.
hepimiz oyu hepimiz buyuz diyenler paydaş olmak isteyenler çoğalmış demek.
Tarihte birçok savaşın neticesinde olumsuz belirsiz yersiz yurtsuz azınlıklar kitleler topluluklar savaşların sonucu olarak gayrı meşru isteyerek veya istemeyerek ortaya çıkmıştır.
İnsanlık ayıbıdırbu devletlerin ayıbıdır bu milletlerin ayıbıdırinsan olmanın ayıbıdır.
Devletler milletler insanlar bu ayıbı kabullenmişler örtme çabasına girerek topluma kazandırmak bu ayıbı ortadan kaldırmak istemişlerdir.
Bir çoğu ayak uydurmuş topluma karışmış toplumsallaşmış topluma kazandırılmış.
Gel görki bazıları hala pembe hayaller peşinde bazı çıkarcıların dolduruşları ile ben oyum ben buyum ben şuyum hepimiz o şu buyuz diyerek kendilerinin yoz olduğunu itiraf etmekte hatta tastikletmek istemektedirler.
Türkiye Türklerindir!
Çanakkale savaşında Kurtuluş savaşında
Henüz 15 inde 17 sinde çocuklar büyüklerinin düşman kapıya dayandı toprağımızı namusumuzu koruyalım sözlerinden etkilenip kendisi gibi 15-17 sinde yavuklusunun namusnu anasının bacısının namusunu topraklarını korumak için oyun oynamaya gider gibi savaşmaya ölüme gidenler
Türktü.
Niko lar Yorgo lar Sarkis ler Vasilye ler cephe gerisinde işgalcilerle birlikte karnı tok sırtı pek yan gelip yatarak insanların mallarını ellerinden almaya çalışıyorlardı.
Türkiye Türklerindir!
Zahmetler içinde zorluklara katlanan açlıkla boğuşan ziyanlık içinde mallarını satmadan ayakta kalmaya çalışanihtiyarlare dedeler nineler bacılar kadınlar çocuklar
Türktü.
Aklıma gelmişken o bu şuyum diyorsun anlamı ne kimsiniz kurduğunuz devletler savaşlar tarihiniz anlatın bilelim.
Bak ben Türküm.Türk ne demek anlamı
Wanbery göre =türemek
Kaşgarlı Mahmut göre=olgunluk çağı
Ziya Gökalp göre=töre kanun nizam sahibi
En güvenilir tarih kayağı sayılan çin yıllıklarında Türk ün anlamı
Türk= Miğfer
Çinliler Türkler için miğfer diyerek asil olduklarını koruyan kollayan mazlumun yanında olduklarını anlatmışlardır.
miğfer kelime anlamı başa gelecek darbelerden koruyan anlamına gelir.
Çinliler aynı zamanda Türklere miğfer diyerek Türklerin Allah hın askeri olduğunu tesçilemişler.
nereden mi çıktı Allah hın sıfatlarından rahman ve rahim koruyan kollayan anlamına gelir.
Yavuz Bülent Bakiler hocamızın üstadımızın bilgemizin dediği Türkler tarihte 32 beylik 38 devlet 15 imparatorluk 34 hanlık 4 atabeylik 10 Cumhuriyet kurmuşlardır.
Türkler ırkçı değillerdir.
Hiç bir zaman Türkçülük Türk milliyetçiliği Türklük ırkçılık olmamıştır.
Nasıl ki herkes annesini babasını kızını oğlunu halasını amcasını dayısını teyzesini kardeşini dedesini nenesini torununu arayıp sorar koruyup kolarsa elinden geldiğince yardım etmek isterse işte aynısı.
Türkçülük soyculuk sülalecilik aileden Türk soyundan gelenlere saygı sevgi sadakat beslemek elinden geldiğince yardımda bulunabilmektir.
Türk ırkı yoktur Türk soyu vardır.
Dünyada 3 ırk vardır Siyah Irk Sarı Irk ve Beyaz ırk. geri kalanlar ara renkler gibidir.
Türk milliyetçiliği Türklük Türkçülük ırkçılık değil soyculuktur.
TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN.
----------------------------------------------------(pitik)
------saygı sevgi ve selamlar...
YORUMLAR
Faşizan duygulara Atatürk'ü kılıf ediyorsunuz ya işte ona çok bozuluyorum. Gidin NUTKU okuyun ya bari.
Bu yazının tamamı, ırkçı ve faşizandır. Kendinizi kandırmaya devam edin. Can çekişen ideolojinizin Atatürk ile hiç bir ilgisi yok. O, bu yazıdaki görüşler gibi sığ, yoz, geri kalmış bir zihin asla olmadı.
refik pelvan
Bunları bendeğil Atatürk demiştir.
Atatürkün bahsettiği kan heralde ermeni kanından rum kanından veya bir başka kandan bahsetmemiştir.Zaferlerle dolu şanlı tarihi olan TÜRK KANINDAN BAHSETMİŞTİR.
dÜŞÜNCENİZE SAYGI DUYUYORUM NASIL İSTERSENİZ ÖYKLE BDÜŞÜNE BİLİRSİNİZ FAKAT
TÜRK IRKI DİYE BİR IRK YOKTUR .TÜRKÇÜLÜK SOYCULUKTUR .Bunları büyük yazmamın nedeni okumadığnız kanısındayım .Eğer okuduysanız anlayamadığınız kanısında olduğumdan büyük olarak yazdım . yorumunuz için teşekkür ederim sevindim tekrar teşekkür ederim .Allah sizede benim ailem gibi Türk soyu GİBİ BİR AİLE NASİP ETSİN İNŞALLAH.SAYGI SEVGİ VE SELAMLAR. SAĞLIKTA KALIN.
refik pelvan
Bunları bendeğil Atatürk demiştir.
Atatürkün bahsettiği kan heralde ermeni kanından rum kanından veya bir başka kandan bahsetmemiştir.Zaferlerle dolu şanlı tarihi olan TÜRK KANINDAN BAHSETMİŞTİR.
dÜŞÜNCENİZE SAYGI DUYUYORUM NASIL İSTERSENİZ ÖYKLE BDÜŞÜNE BİLİRSİNİZ FAKAT
TÜRK IRKI DİYE BİR IRK YOKTUR .TÜRKÇÜLÜK SOYCULUKTUR .Bunları büyük yazmamın nedeni okumadığnız kanısındayım .Eğer okuduysanız anlayamadığınız kanısında olduğumdan büyük olarak yazdım . yorumunuz için teşekkür ederim sevindim tekrar teşekkür ederim .Allah sizede benim ailem gibi Türk soyu GİBİ BİR AİLE NASİP ETSİN İNŞALLAH.SAYGI SEVGİ VE SELAMLAR. SAĞLIKTA KALIN.
refik pelvan
Bunları bendeğil Atatürk demiştir.
Atatürkün bahsettiği kan heralde ermeni kanından rum kanından veya bir başka kandan bahsetmemiştir.Zaferlerle dolu şanlı tarihi olan TÜRK KANINDAN BAHSETMİŞTİR.
dÜŞÜNCENİZE SAYGI DUYUYORUM NASIL İSTERSENİZ ÖYKLE BDÜŞÜNE BİLİRSİNİZ FAKAT
TÜRK IRKI DİYE BİR IRK YOKTUR .TÜRKÇÜLÜK SOYCULUKTUR .Bunları büyük yazmamın nedeni okumadığnız kanısındayım .Eğer okuduysanız anlayamadığınız kanısında olduğumdan büyük olarak yazdım . yorumunuz için teşekkür ederim sevindim tekrar teşekkür ederim .Allah sizede benim ailem gibi Türk soyu GİBİ BİR AİLE NASİP ETSİN İNŞALLAH.SAYGI SEVGİ VE SELAMLAR. SAĞLIKTA KALIN.
Evet biz ırkçı değil Türk Milliyetçisiyiz.
Eğer tarih boyunca ırkçılık yapmış olsaydık bu gün Yunan, Bulgar, Ermeni vs pek çokları nesli tükenmişler sınıfında olurdu.
Güzel yazınız için tebrik/teşekkür ederim.
Ne mutlu Türküm diyene.
TANRI TÜRKÜ KORUSUN ve YÜCELTSİN.
refik pelvan
BEN TÜRKÜM
SOYUMA KURBAN OLSUN
TÜM DÜNYA.