- 694 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Zorla güzellik olmuyor..
Bundan kaç sene öncesinden bahsedeceğim. Öyle bir sevmişim ki ona baktıkça içim titriyor o benim dünyam her şeyim. Onsuz nefes alamıyorum ama o bunu bir türlü anlayamadı. Ne yaptıysam olmadı kaç senedir çıkıyoruz, görüşüyoruz çok güzel şeyler yaşadık. Acısıyla tatlısıyla o benim bir anda her şeyim oldu.
Adeta uydum gibi artık ben o olmuşum gibi. Çok sevdim anlatamayacağım kadar çok sevdim ama o benim kadar sevemedi ona verdiklerimin karşılığını hiç bir zaman alamadım ne değer nede sevgi. Ben onsuz bir dakika mı bile geçirmezken aklımdan kalbimden onu bir saniye bile çıkarmazken o bana neler yaptı anlatamam. O kadar zor günler geçirdim ki benden başka kimse bunu anlayamaz. Beni defalarca onsuz bıraktı hiç bir neden olmadan bir şey söylemeden defalarca beni terk edip gitti. Hiç düşünmedi onu bu kadar çok seven bir insan onsuz ne yapar nasıl yaşar?
Hangisini anlatayım ki kimse bu dünyada verdiği sevgiyi değeri alamıyor insanlar sevdikleri için neler yaparken karşısındakilerin umurunda olmuyor. Bu nasıl adalet bu nasıl bu dünya?
Onsuz geçen gecelerimin hesabını kim verecek?
2 gün önce ayrıldık ve bana ortada hiç bir neden yokken yine aynı şeyi yaparak hoş çakal dedi söyleyin benim kadar seven bir insan bunu hak ediyor mu? Öyle şeyler yaşadım ki bu hayatta öyle haksızlıklar gördüm ki bu haksızlıkların adaletsizliklerin içinde sadece o bana iyi geliyordu beni ayakta tutan tek şey oydu.
2 gündür ondan tek bir mesaj bekliyorum ama daha atmadı şimdi bana seni seviyorum dese her şeyi unutur yine seni seviyorum derim ona çünkü gerçek sevgi sabredip onun sana gelmesini beklemektir affetmektir.
Ama nereye kadar dayanacak gücüm kalmadı bir insan neden kendisini bu kadar çok seven değer veren kendini adayan birinden vazgeçer neden?
Ben onu sevgiliden öte tuttum her şeyden üstün tuttum geceleri yastığa başıma koyduğumda sadece gözümün önünde onun yüzü var o benim için bir kere bile ağlamadı ayrıldığımızda.
ALLAH’a ne olur onu bana geri ver diye yalvarmadı bunları yapan tek benim hıçkırıklar içinde uyuyan tek benim ama bu onun umurunda mı değil tabi ki lafa gelince seviyorum diyorlar hani nerede sevgi?
Sevgi bu değildir sevdiğin ağlarken sen gülemezsin o huzursuz uyurken sen huzurlu uyuyamazsın. O acı çekerken sen yerinde duramazsın için içini yersin eğer gerçekten seversen hissedersin sevdiğinin zor durumda olduğunu, ona ihtiyacı olduğunu hissedersin ama ne fayda hissetmesine gerek yok zaten zor günler geçirdiğimi bildiği halde tınlamadı bir birimize göre olmadığımızı düşünüyormuş ya kim bir birine görüyor?
Bir ilişkiyi düzeltmek onu en güzel şekilde yaşamak o iki insanın elindedir hiç bir şey karşılıksız olmuyor tek taraflı yaşanmıyor bizim hayallerimiz vardı evlenecektik mutlu bir yuva kuracaktık mutfak dolaplarımız kırmızı olacaktı öyle bir hayat hayal ettik ki her şeyden herkesten uzak görenlerin dudağını ısırtacaktık.
Bu zaman kadar hasret kaldığım mutluluğu o bana verecekti neden olmadı söyleyin bana neden?
Benim yüzüm hiç mi gülmeyecek hayatım boyunca tutunacak bir dalım bir hayat arkadaşım olmayacak mı?
Beni benim kadar çok seven kimse çıkmayacak mı karşıma haftalarca kötü davranırken beni azarlarken bile ben onu sevdim bir an bile sevgimden şüphe etmedim onu sevmekten vazgeçmedim sabrettim bir gün normale döner diye bir gün yine bana içten aşşkıııımmmm der diye bekledim ama o geri gelmedi.
Beni bu yalan dünyada yapayalnız bırakıp gitti ve geri gelmedi evet şimdi soruyoruz size benim suçum neydi? Her şeyi değiştirdim bir seni değiştiremedim kahve renkli gözlü sevgilim ahhh canım sevdam aşkım.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.