- 557 Okunma
- 6 Yorum
- 4 Beğeni
Fısıltılar
Gidebildiğin kadar uzağa..haydi durma yürüt beni ayaklarım...
Götür beni.
Siz de anladınız sonunda değil mi artık buralar bizim için yanlış yer olmuş besbelli.
Baksanıza...
Atlı karıncanın atlarını bile çalmış karanlık. Sesler geliyor gecenin içinden...
ama... bunlar hayra yorulacak şeyler değil, hepsi cinnetlik....dinlemeyen sakın...
Kapatın kendinizi kulaklarım. Duymayın...dinlemeyin sakın onları.
Duyarsanız eğer bir daha da geriye olmaz dönüşü.
Tabelalardan bile çizilir cisminiz, ruhunuz da gider bir rivayete, bir daha da asla dönemez geri.
Ne olur siz de vazgeçmeyin ayaklarım.
Gitmeniz gerek buralardan. Bir hiç olsanız da korkmayın.
İnanın bana kalsanız da bir hiçten bir tık fazla olmazdınız zaten.
Geçmezdi kulaklarınızdaki o lanet uğultu, tüm melodiler de kaypak bir kayrolanın kopmuş yayına sıkışıp, geçerdi kendinden, yüklerdi içinize asırlık kahırları.
Fısıltılar diyorum, fısıltılar yükseliyor gecenin içinden...
Sakın duyma kulaklarım o sesleri, dönme sakın gideceğin yerden, belli ki kandırmaya çalışıyor sizi de, benim gibi karanlığın fısıltıları .
Ayak izim bile konuşuyor ardımdan...yalvarıyorlar bırakma ardında diye bizi. Gidersen bir rüzgâra yem olur gideriz, bir daha hatırlamaz kimse bizi.
Susun siz bari döndürmeye çalışmayın artık beni.
Bir suçum yok ki benim, kimseyi öldürmedim ki, suç ise eğer ruhunu terk etmek, o zaman kaldırabileceğim bir tane verseydi ya tanrı...neden kimse suçu tanrıya yükleniyor o değil mi yaratan bu çarpık düzeni...
Şiiişşt... şimdi susmalısınız ayak izlerim...mezarlıktan geçiyoruz, sakın ha uyandırmayın ölüleri.
Eğer uyandırırsanız ruhları, ödeyemeyiz yüklediğiniz vebali...
Yürü ayaklarım götür beni çok uzaklara...belli ki zihnime tanınan sürenin sonuna geldik bir daha böyle aklı başında seslenemeyecek bir daha size belli ki...
y...
YORUMLAR
black_sky
Eksik olmayın.
Sevgiler benden.
O ilk fısıltıyı duyduğum:
Sadece dört yaşındaydım.
Ve ayaklarım değil kalbimin götürdüğü her yere gittim her yere.
Bu uğurda sahip olduğum tek meslek yetmedi ve fısıltılar ayyuka çıktı ve derken ve derken...
İç sesimi bir ömür nasıl da bastırmışım ve aklımla yönlendim.
Sonra aklımı rölantiye aldım işin ilginci fısıltıları da.
Ve ansızın infilak ettim.
Bir baktım ki...
O günden beri yazıyorum kendimce.
Sevgim sizinle sevgili black sky.
black_sky
Fısıltı sanırım jir çoğumuzda var ama bazen inkar etmek yerine dinlemek ve ne istediklerini anlamam gerek belki de..
Belki anlayacak hikayeri vardır kim bilir.
Sevgi ve selamlarimla
“Aklı başında seslenişlerimiz” bunlar mı bilemedim:) ama sevdim bu fısıltıları! Yine de dinleme derim:)
Sevgilerimle...
black_sky
Gitmek lazım onu bildim de nedense yön bilemedim...
Hep sevgiyle...kalbindeki yerin..
nesildaşım terelleli olmayı bu kadar erken beklemiyordum ben:)) bu çağdan alın bizi uzay gemisi yapanlar götürün ayaklarımızın gitmediği yere:))
şaka bir yana, tanrıya o kadar yüklenme ya hu, imdi tanrıistler gelir döver keser biçer nasihat eder ha...
"Susun siz bari döndürmeye çalışmayın artık beni.
Bir suçum yok ki benim, kimseyi öldürmedim ki, suç ise eğer ruhunu terk etmek, o zaman kaldırabileceğim bir tane verseydi ya tanrı...neden kimse suçu tanrıya yükleniyor o değil mi yaratan bu çarpık düzeni.."
güzel ifadeler var...
beni sorma, üstadı şöyle 1 dakikada satrançta yenip geçiyom:))) satranç öğren hemen nesildaşım... şiirden ve yazıdan jübile edelim biz y'ler ve ulu y'ler, dünya yeni bir çağa girdi:))
kafama göre turnuva buldum 10 dakikalık... bakalım 50 üstü katılımcı var şimdilik 2-3 dakikaya başlıyor...
"belli ki zihnime tanınan sürenin sonuna geldik bir daha böyle aklı başında seslenemeyecek bir daha size belli ki..."
ne denir ya hu, artık telepatik anlaşırız :))
tebessüm ile hiç eksik olma nesildaşım..
black_sky
Varsın gelsinler üzerime belki de kendimden geçene kadar güzel bir dayak iyi gelir:))))
Santraç benim beyin eror ama üstat dersini veriyor sanırım:)))
Ama iyi yaptin şiir yazı bizi daha çok acıttı...kim bilir bunlardan da vazgeçme zamanı gelmiştir...nasilsa alıştık yokluğa bunlar olmadan da olur...
Ama sen eksik olma hep ol dilerim.
sevgi ve hürmetle
..
Erlik Aldacı
Yinsani
ne diyelim 33 müsabakaya ulaşınca bir bakarız sonuca:))
nesildaşım lütfen sen de katıl, linkleri verdim, site biraz kullanım olarak garip geldi ama, satranç tahtası düzeni, hareketlerin nizami ve prüzsüz olması harika...
saygılarımla, iyi geceler..
black_sky
Ben öyle derin düşünüp bir sonraki hamle durumu falan zihnine sahip değilim nesildaşım;) hiçbir şey hatırlıyor bile değilim. Dedigin gibi size keyifli oyunlar...ben bilmiyenler köşesinde;)
black_sky
Saygı ve hürmetle her daim.