Siren Çalma Yazısı
Not: Tamamen kurgudur, ülkemizdeki isimler ve yaşananlar ile bir bağlantısı yoktur.. Olsa ne olur kim bilir..
Merhaba efendim,
Bugün zihnimize doğan 300 metre mesafedeki çöp konteynırına ilk kim varacak yarışması.. Anne ve iki çocuğu çöp konteynirına beş yıldızlı siteden yeni atılan poşetleri gördükleri gibi engelli engelsiz koşmaya başladı. Karşılarına çıkan kaldırımın kenarında bulunan elektirik direğini büyük bir ustalıkla aşmaya başaran yarışmacılarımız, kaldırımın yola yakın yanına sıralanmış ve araçların kaldırıma park etmesini önleyen mantarların üzerinden keklik ve ceylanlarda bulunan iç güdü gibi son sürat geçmeyi başardılar, çöp kontaynırına ulaşmak için karşılarına çıkan en son engel ise derinliği 10-15 cm olan su birikintisi oldu. Su birikintisine de basmadan geçen yarışmacılarımız bugünkü kazananlarımız olarak, beş yıldızlı sitenin çöp konteynırlarına ulaşmayı başardı.
Kamerada gördüğünüz gibi çöp poşetlerinin düğümlerini üstad seviyesinde maharetle çözen yarışmacılarımızın karşısına çıkanlar ise....
Değerli okurlarımız kulaklığımıza gelen son dakika haberi için Ulaş’a bağlanıyoruz. Evet Ulaş, söz sende...
Değerli genel merkez ana haber sunucumuz xxyxdt, polis telsizinden aldığımız bilgilere göre yaşları 18- 23 arasında değişen 7 gencimiz youtubeden canlı yaparak aynı bölgedeki inşaatların en üstkatında ikişerli atlama yarışması düzenlemişler, birbirleri zoom yaparak çeken gençlerimiz toplu intihar eyleminde bulunmuş... Olay yerine vardık değerli genel merkez, polis kordonu çekilmiş ve geriye sadece bir gencimiz kalmış, youtube videolarını birleştirip yayınladıktan sonra kendisinin de kanatlanacağını ..
Kameranım Merve, telefon ekranını gösterir misin, genel merkez görüyor musun
Evet görüyoruz Ulaş..
Gördüğünüz gibi canlı yayında toplu intihar eyleminin gençler arasında hızla yayılmasından endişe ettiklerini belirten yetkililer, ailelere, çocuklarına sahip çıkmaları konusunda parmak sallıyor. Çocukları toplu intihar eylemine kalkışan ebeveynlerin toplum huzurunu bozmaktan ve kötü ebeveynlik yapmaktan 5 ila 10 yıl arasında değişen hapis cezalarına çarptırılacağını açıklayan yetkililer...
Konu hakkında Prof Doç Dr Ordinaryüs xxl bilim insanı değerli ve duayen gazete köşe yazarımıza mikrofonumuzu uzatırken elektirikler gitti. Elektirik paramı ödenmediniz mi genel merkez, cızrı cızzzır ..
Yaşanan teknik aksaklık için özür dileriz efendim..
Saray muhabirimiz soğukta donmaz güneşte yanmaz hanıma bağlanıyoruz, evet Büşra söz sende..
Saraydan yapılan açıklamada geleceğe kalabilmek adına 3 çocuğun yetmeyeceği en az 4,2 çocuk sahibi olunması gerektiği belirten saray yetkilileri 0,2 lik bir çocuğun nasıl büyütüleceği konusunda bilim insanlarıyla görüşmelerin devam ettiğini açıkladılar..
Magazin Haberleri...
1990larda kalma güzellik kraliçemizin kızı 18ine basma partisinde boy boy fotoğraflarını instagramdan paylaşamaya başlayarak, kimi psiyatırlara göre bunun genç yaşta zengin koca bulmak için yapılan bir reklam olduğu ve bu reklamların git gide çoğalmasının toplumumuzun genel ahlakını bozacağını, hem dinen hem de hukuken kafirlik belirtisi olduğunu açıkladıktan sonra, Osmanlı döneminde böyle şeyler yoktu efendim, şeriat gelirse her şeyin düzeleceğini...
Ccızır zcıt cırtz...Lte bağlantımız varlık fonuna bağlandıktan sonra aksıyorken, ben böyle bir durumda nasıl çalışayım sayın genel merkez.. Şeriat gelsin belki bedava ve hızlı bir internet bağlantısı imanın ilk şartı olarak kabul edilir..İstifa ediyorum ya nedir bu, bir internet kesilir, bir elektirik gider... dıt.....dıt.....dıt....
Sayın seyirciler değerli okurlar özür dileriz efendim, mikrofoncumuzun ani yükselmesi sonucu maruz kaldığınız sin kaflı ifadeler için umarım rtükten ceza yemeyiz..
Ekonomi bölümü..
Asgari paylaşım formülümüz y ve z kuşakları arasında büyük ilgi görmüş sayın okurlar,
asgari paylaşım formülümüzü yeniden veriyoruz..
Ülkemizin en zengin, rakamla 1000, yazıyla bin kişisinin mal varlıklarının % 10’unu onlara bırakarak, geri kalan rakamları vatandaş sayımıza bölü.....neyse copy paste yapalım...
"Ülkemizin en zengin; rakamla 1000 -yazıyla bin kişisinin mal varlıklarının %10’nunu o kişilere bırakıp, geriye kalan mal varlıklarını ülkemizde yaşayan toplam nufüs eksi 1000 formülüyle çıkan sonuca bölüp, diğer vatandaşların hesaplarına aktaracağız…
a- İlk aktarmadan meydana gelen ilk, rakamla 10000- yazıyla on bin kişinin mal varlıklarının yüzde 10’nunu kendilerine bırakıp, geriye kalan mal varlıklarını, toplam nüfus sayısı eksi on bin formülüyle, diğer vatandaşların hesaplarına akratacağız.
b- …
c- En zengin ile en fakir arasındaki mal varlığı değeri birbirinin , E sayısı
(e = 2.7182....) olduğunda sistem en iyi performansa göre programı bitirecek arkadaşlar..
..
..
...
z - en zengin ile en fakir arasındaki mal varlığı farkı Pi sayısı oranına (3,1415)ulaştığında, sistem kendini tekrar başlatacak ve hesaplamalar yeniden yapılacak... yani bu şekilde mal varlıkları sitem tarafından vatandaşların hesapları arasında bir döngüde dönüp duracak.. Kimse fakir muhtaç olmayacak.. Kavgalar ve torpillerde de bir şekilde adalet sağlanır yavaş yavaş..
Söz konusu devlet ve milletse teferruata gerek yok…"
Din Diyanet Tarikat haberleri...
ytk tarikatının yapmış olduğu siyer yarışmasında ilk üçe giren çocuklara verilen hediyelerin helal olup olmadığı konusunda fikir birliğine varamayan önde gelen toplum önderleri arasında çıkan çatışmada yaralanan mollaların sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu...
ztlcy cemaatinin şeyhinin (cematinin şeyhinin? belirtili isim tamlaması mı belirtisiz mi ya hu? sıfat mı yoksa?? zamir olabilir mi.. neyse; ) geçen yıl vefatından sonra meydana gelen post oyunlarında, postta hak iddia eden jhkl efendinin kızı ile ghyt efendinin oğlunun everilmesi sonucu tahta ilk doğan erkek çocuğun oturması kararının fıkıhçılar arasında tartışmalara neden olduğu için ab mahkemelerine başvurmanın dinen caiz olup olmadığı tartışmasında vejetaryen dindarların hayvan kesiminin farz olmadığı bitkilerin kurban edilebileceği böylelikle kan akmasının önüne geçilebileceği açıklamasının ardından xxytz camisinin önünde toplanan tarikat cemaat ülkü gençlik kollarının attığı slagonların anlaşılamaması sonucu çıkan arbedede yaralanan gençlerin kaldırıldığı hastanenin satın alma işlerinde meydan çıkan yolsuzlukları araştırma komisyonuna atanan kişinin farklı tarikatten olması sonucu çıkan anlaşmazlıkta yargıtaya giden dava dosyasının meramında ortaya çıkan gerçeklerin...
kısa devre yaptı klavye sayın okurlar...
Aşk Haberleri..
Alt başlık : koca bulma karı bulma haberleri..
Öncelikle radarımıza giren eş adaylarında aranan şartlar...
Öncelikle şiir konusunda diploma sahibi olması,
Yazılar bölümünde faal olması ve devamlı öte dünya merkezli dindar yazılar paylaşılması...
Seçici kelimeler kullanması durumunda ilk üçe girmesi aday olan eş adaylarının aşk ve meşk yazılarında romantizmin dibine vurması gerektiği
Alo, efendim abi...Ne oldu senin corona... Hoş gelir boş gider abi.. Corona kim benim ciğerimden içeriye adım atamaz ...koyarım valla..
Corona Haberleri...
Gece ağrılardan uyandıktan sonra bir tatlı kaşığı kekik yağı, bir tatlı kaşığı kestane balı ve ağrı kesici ile birlikte
Bol c vitamini deposu meyve tabağımızın silip süpürülmesinden meydana gelen sevinçlerimizin
Çamaşır suyu katkılı bulaşık makinemiz ile en yüksek derecede yıkanmış tabak, kaşık bardakların elmas gibi parlamasının nedeni bulaşık makisine konulan suyu sıkılmış limon olduğu anlaşıldığından...
Ev ve odaların 80 derecelik kolanya ile günde 3-5 defa fısfıslanması...
Lakin kahvaltıda soğan ve sarımsağın midede kacır kuçur sesler çıkarmasından rahatsızlık duyulmasının ardından çıkan çatışmada havada uçuştuğu düşünülen corona virüslerine çamaşır suyu ve sirke katkılı fıs fıs ile müdahale edildikten sonra...
Mükellef bir akşam yemeği hazırlanması hususunda varılan mutaabakat sonucu meydana gelen derin bakışmaların kalplerde meydan getirdiği
Karanfil bekletilmiş 2 litrelik şişenin neden dibinde bir yudumluk su kaldığı sonucu çıkan çatışmada oluşan olumsuz havanın dağıtılması için kapı pencere havalandırma daire başkanlığının görüşü alınarak...
alo efendim... nasılsınız dünyevi bey..
iyiyiz doktor bey, teşekkür ederiz.
var mı sıkıntı, yok çok şükür...
kime şükrediyorsunuz dünyevi bey...
dil alışkanlığı doktor bey..
istediğiniz bir ilaç falan var mı yazıvereyim..
şimdilik yok... ilginiz için teşekkür ederiz aile hekimim..
Dış Haberler
Rusya ve 32 ülkenin toplam zenginliğinin bir Almanya etmediği sonucu çıkan kıskançlık yarışmasında milli ve yerli tv kanalından verilen...
aman be...
***
Bir ülke nasıl batar her gün haberlerde okuyoruz efendim..
Bir millet nasıl kırılır 70-80 lik zihinler sonucu...
***
Unuttum Daha torpil haberleri vardı...
Unuttum daha...
Unuttum daha...
Film ve dizi tavsiyesi alınır...
YORUMLAR
Yinsani
karantinadayım :))
eksik olmayın saygılarımla
Gülmekten ağrı girdi karnıma...sonra çok gülmekten dolayı gözlerimden yaşlar geldi...
Sonra durdum ya hepsi gerçek olsaydı...
ayy dedim ne yapardık...
Neyse ki hepsi kurgu.......
Dimi yaaaa...
Sağlıcakla kal demek en büyük lutufmuş meğerse...
Eksik olma aksi olma hep ol dilerim nesildaşım...
black_sky tarafından 8.12.2020 17:51:23 zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
aman coronaya dikkat et:))
ne olur olmaz önceden karantinaya girme durumuna göre biraz hazırlık yap.:)
eksik olma demede sağlıklı ol demeyi de içine alır ya hu..
eksik olma aksi de olma..
Muhteşem!..Memleketimin haberleri geniştir...Gazeteleri masal kitabına youtube kayıtları ninniye eştir.Tencereler boş kaynarken hatta kaynayamaz iken yemek tariflerinin malzemeleri boldur.Enflasyon düşünce asgari ücret artacak al al sepeti doldur.Corona tavan yaptı aşılar yolda...Endonezya Çin aşısına % 97 başarı şansı biçti.Bunu duyan hastalar enjeksiyonu vurdurmadı adeta içti.Kolonyaya ne gerek var şeffaf eldivenler revaçta...Boneler takılıyor başa rengarenk çok revaçta..Musluk suyuna talim şişe suyu da ne ki..Karanfil diş arasında havuzlar boşalmasın ta ki..Araya mesafe girince cemaatler azaldı.Yetkiye sahip olmayanın ardında kılınan namazlar yetkisiz şeyhe borç yazıldı.Torpille torpillenenlerin akibeti meçhul..Unutulanların affı..Saygıyla..
Yinsani
katkılarınıza teşekkür ederim.
eksik olmayın.