- 313 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAVALLI SAYLAN
M. Sabri Haberveren
Türkan Saylan öldü. Bu ülkeye onun kadar hizmet eden hiç kimsenin, onun kadar karalandığını, hiç görmemiştim. Türkan Saylan’a Hıristiyan Misyoneri, ABD Mandacısı ve Casusudur!’ Diyenler mutlu olsunlar… Artık Türkan Saylan diye bir rakipleri yok. Türkan Saylan’ın Yüzde doksan dokuzu Müslüman olan bir ülkede türbanlılara burs vermediğini söyleyen kişiler, üniversite için yurtlara yerleşmeye çalışan öğrencilere, “hangi cemaatten referansınız var?” diye sorduklarını bilerek saklıyorlar.
Türkan Saylan’la çatışma, birkaç cemaatin aynı kulvarda yürüme ve çalışmasından kaynaklanıyor. Türkan Saylan kişiliği ile çalışmaları ile insanlara güven vermiş bir insan. İşte bu güvenilmişlik, aynı yolda öğrenciler, gençler üzerinde çalışan cemaatleri çileden çıkarmaya yetiyor. Kendi gazetelerinde, dergilerinde, toplantılarında, internette Türkan Saylan’a ve onun şahsında Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği hakkında karalamalar yapmaktadırlar. Bu kadar yıldır ÇYD Derneğinden burs alıpta Hıristiyan olan tek bir çocuğa rastlayan var mı? Ama bunun tam tersi olarak, gazetelerde televizyonlarda bazı grupların burs verip okuttuğu çocukların ana ve babasını terk ettikleri ile ilgili hikayelere rastlamışsınızdır.
Ülkenin meseleleri ile ilgilenen Müslüman bir aydın olarak, Türkan Saylan’ı şahsen tanımam. Sadece uzaktan, onun çalışmalarını takip etmekle yetindim. Şimdiye kadar burs verdiği bir çocuğun ülkenin kaybı olduğunu duymadım. Bu öğrencilerden birinin, ülkenin değer yargılarını ayakaltına aldığını duymadım.
Ancak bazı grupların, ABD’ye okumaya giden kız ve erkek öğrencilerin hiç birini rahat bırakmadıkları söyleniyor. Öğrencileri devamlı olarak takip edip kendi yurtlarına girmeye zorladıkları, ya da biri ile evlendirip, altlarında Jeep, lüks biçimde tatlı hayat yaşamaları için okullarından ayırdıkları anlatılıyor. Tabi bu arada Green kart almalarını sağlanıyor. New Jersey ve bazı büyük şehirler civarında, İstanbul Fatih ilçesindeki Çarşamba’da olduğu gibi, sözde İslami gettolar oluşturdukları orada yaşayan, okuyan öğrenciler tarafından anlatılıyor. Örgütlenme hiç görülmemiş biçimde mükemmel. Para dersen, haddi var hesabı yok. Kaynak dersen belirsiz… Arayan soran ise hiç yok. Çocuğunu ABD. ye okumaya gönderen anne ve babalar gözleri yollarda çocuklarını bekleye dursunlar, bu çocuklardan çok azı, anne ve babasına dönüyor. Araştırın, sorun, öğrenin. Olayların, yaşananların büyük bölümünü aksettirmediğimi bizzat öğrenebilirsiniz.
Peki cemaatlere para nereden geliyor? Türkiye Cumhuriyetinin hemen, hemen bütün Milli Eğitim Bakanlarının okullarda para toplanmasını yasakladığını bilirsiniz. Bakanlık okullara hiçbir şekilde ödenek ve hizmetli vermemektedir. Okullarda temizlik ve diğer giderler için veliler kendi arasında para toplar. Bu okullardaki Koruma Derneklerinin, Okul Aile Birliklerinin hesapları, işletme defterleri, fatura dosyaları, devamlı olarak denetlenir. Toplanan paraların amacı dışında harcanması önlenir.
Şimdiye kadar siz Camilerde, Diyanet İşlerinde, Öğrenci yurtlarında, Kuran Kurslarında da para toplanmasın diyen, bir Allah’ın kulunu biliyor musunuz? Bu şekilde konuşan bir yetkili tanıyor musunuz? Hatta ve hatta camilerimizin çok büyük bir kısmının özel mülkiyet olduğunu, cami derneklerinin, caminin bütün ihtiyaçlarının karşılanmış olmasına rağmen, her Cuma ve her fırsatta para toplamaya devam ettiklerini biliyor musunuz? Kısaca her hafta ve her fırsatta toplanan bu paraların denetlendiğini, hesaplarının kontrol edildiğini duydunuz mu? Sadece Türkiye bazındaki 90.000 – 97.000 camide 52 Cuma günü 10.000-15.000 TL. para toplandığını, bu paraların yıllık olarak ne kadar korkunç miktar tuttuğunu ve bu paranın kontrolsüz olduğunu düşünün.
Mardin’de 44 kişinin öldürülmesini emreden Şeyh Mehmet 1-2 trilyonluk arazi geliri yüzünden, “öldür” emrini vermişti. 30 yıldır Türkiye’nin başına bela olan terör olayları 8-9 milyar dolarlık rant yüzünden devam etmektedir. Sadece Cuma günleri geliri olarak toplanan yılda 450 - 500 trilyon sizce kendi başına bırakılır mı?
Çatışmalar, çekişmeler, işte bu yüzden, yani rant yüzünden meydana gelmektedir. Türkan Saylan’ın ÇYD’si için televizyonda bir gecede ne kadar para toplandığına hepiniz şahit oldunuz. Bu paranın kontrolünü elinde bulundurmak için çeşitli karalamalar yapan, Türkan Saylan’a Hıristiyan Misyoneri, ABD Mandacısı ve Casusudur!’ diyenlerin kim olduklarına ve ne iş yaptıklarına bakın. Neler olduğunu anlayacaksınız. Bunlardan fisebililah Allah için çalışan kimse yok. Dini imanı para olanlar, çıkarları için iftira da atar, cinayetlerde işler, gaflet, delalet ve hatta hıyanet içinde de olurlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.