- 345 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alkol ve benlik üzerine kısacık şeyler
Kendim olmadığımı fark ettiğim zamanlar alkol içerim ve kendim olurum hayat stres
Beni biraz kasıyor ya da zorluyor bunun farkındayım genelde kendim olduğumu çok hissetmem. Teoman’ın birçok sözü vardır alkolle ilgili; ‘şişeleri açarım alkole koşarım’ bir de ‘bazen bir içki şişesi yaşam destek ünitesi’. Alkol bazı bünyeler için çok zararlıdır, insanı dibe düşürür yapmayacağı şeyler yaptırır tarla arsa sattırır kadına şiddeti arttırır. Bu insanların acilen tedavi olması gerektiğine inanıyorum çünkü ben de alkol içiyorum ve birçok sosyal içici de benle aynı fikirdedir ama bazı bünyeler için de ilaç gibidir kendini tanımana yardımcı olur alkol. Övmüyorum hayır sadece bir kaçıştır alkol tercihtir dozunu kaçırmadan içersem eğer benim için bir hobidir alkol. Bazen kendimi Ömer hayyam gibi hissediyorum bana alkolü övüyorsun diyenler olacaktır elbet ama edebiyat sözcüğünün Arapçadan geldiğini ve divan edebiyatının en iyilerinden biri olan Ömer hayyamı es geçeceklerdir onlar. Ben hiçbir şeyi övmem aslında alkol övülecek bir şey değildir. Hani bazı insanlar eksik hisseder kendini kendileri olamazlar işte alkol bilinçaltını devreye sokarak seni sen yapar aslında…ama nasıl içtiğine de bağlıdır birazcık öz güvenimi yükseltiyor, iletişimimi kolaylaştırıyor alkol bazen, mesela melankoli olduğum zamanlar oluyor öyle hissediyorum kendimi yaşıyor olarak hissetmediğim zamanlar oluyor hayat beni yoruyor tek çarem alkol oluyor genelde.
Bunu birine anlattığım zaman, sen psikoloğa ya da psikiyatriye gitmelisin oluyor cevabı … hayır bu benim tercihim benim sorumluluğum insanların rahatlamaya ve sosyalleşmeye ihtiyacı var herkes birbirinden saklıyor ama herkes depresyon tedavisi görüyor bu ülkede tedavi görmeyenler de kendini kabul etmiyor o yüzden biraz stabil olmak gerekiyor anlayışlı olmak gerekiyor iyi gelen neyse onu yapmak gerekiyor…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.