- 624 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BELEŞ PARA, MÜLK, AŞK VE ŞEHVET
M. Sabri Haberveren
Siz yurdum insanları, türban hakkında tartışırken, Türbanı çıkar demenin “Donunu çıkar.” demek kadar ayıp olduğunu öğrenirken, YÖK başkanının neler söylediği ile ilgilenirken bakın yurdumuzda neler oluyor. Türban kargaşasının altında Belediyeler’de, dergahlarda, tekkelerde mal nasıl götürülüyor, soygunlar nasıl yapılıyor? Birileri çalışmadan yorulmadan mal, mülk edinirken, imam nikahlı eşlerine !, sevgililerine, sekreterlerine, gül yerine daireler hediye ederken, sizler türbanla uğraşın bakalım… Birileri çalışmadan yorulmadan bedavadan toplanan paralarla alınan malları birilerinin üzerine geçirir, dünyalıklarını yaparken siz türbanı tartışın. Birilerinin 760 YTL maaşlı şoförü 1.5 milyon YTL. değerinde 12 dönüm arsa toplarken, siz türbanı tartışın. Bir belde başkanı bile 106 parça tapuya sahip olurken, siz türbanı tartışın. Bir belediye başkanımız TOKİ’ye 62 adet 3 er katlı köy yaptırıp, ailesinin bireylerine sattırırken, siz türbanı tartışmaya devam edin. Türban “velev ki siyasi simge olsun” sözü ile DTP’li türbanlılar yeşil kırmızı sarı tek renkli türbanları ile gösterilerini yapmaya başladılar. Siz hala “türban Kuran’da var” sözleri ile avunmaya devam edin. Çeşitli yazarların ifadelerine göre Kuran yanlış tercüme edilerek yurdum insanına yutturuluyor. Birileri türbanı dayatıyor. Olmayan bir şeyi kabul ettirmeye çalışıyor. İnsanlarımız uyutulmaya devam ediliyor. Bütün yasalar köşke gelir gelmez, son sürat imzalanıp Resmi Gazetede yayınlanmaya gönderilirken, türbanla ilgili düzenleme, neden 10 günden fazla bekletilip, Irak’taki PKK. Kamplarına harekat başladıktan sonra imzalandı? Her zaman için dikkatlerimiz başka yerlere çekilerek bir şeyler yapılıyor. İşte hiç yorum olmadan aldığım gazete haberleri aşağıdadır. Her gün ülkemizin çeşitli yerlerinde, çeşitli insanlar tarafından soygunlar, soygunlar yapılıyor. Zaten akılları uçkurlarında olan mürteciler, yobazlar, zenginleştikçe kendilerine sevgililer, imam nikahlı karılar edinerek, hiç yorulmadan bağışlarla, soygunlarla kazandıkları paralarla sevgililerine sizin rüyalarınızda göremeyeceğiniz evler villalar alacaklar. Günlerini gün edecek şehvetlerini bastırmak için sevgililerini, kapatmalarını kollarına alacaklar. Siz türbanı tartışmaya devam edin…
“Ankara Büyükşehir Belediyesinin milyonlarca YTL’lik bütçeye sahip yan kuruluşu Bel-Pa’nın Genel müdürü Yalçın Beyaz’ın sekreteri için terk ettiği imam nikâhlı sevgilisine 2 değil 5 daire almış. Yalçın Beyaz Ankara 26. Asliye Hukuk Mahkemesinde açtığı davada Bendigar; Cengiz’e (Kübra Cengiz) 5 daire aldığını söyleyerek, bu gayrimenkullerin tapularının iptal edilip, kendi üzerine tescil edilmesini istedi.” (25.02.2008 Hürriyet)
“Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı İ. Melih Gökçek Adı skandala karışan Bel-Pa Genel Müdürü Yalçın Beyaz’ın zaten varlıklı olduğunu, mal beyanı sırasında bunun ortaya çıktığını söyleyerek savundu.” (25.02.2008 Hürriyet)
“Bel-Pa skandalının kahramanı Eski genel müdürü Yalçın Beyaz’ın şoförü Faruk Özalkan da gayrimenkul zengini çıktı. 760 YTL Maaşı olan Özalkan’ın Ankara’nın gelişen yol güzergâhı üzerinde toplam 1,5 milyon YTL. değerinde 12 dönüm arsa satın aldığı belirlendi. Özalkan üzerine ayrıca 3 daire görünüyor.” (29.02.2008 Hürriyet)
***
“R. Tayip Erdoğan’a milletvekilliği yolunu açan, Siirt’in AKP’li Belediye Başkanı Mervan Gül TOKİ’nin “Tarım Köy Projesi’ni ailesine özel köy yaptırmakta kullandı. Mervan Gül’ün doğum yeri Bostancık’ta yapılan üçer katlı 62 konuttan 40’ı aynı soyadını taşıyan kişilere satıldı. 17’sini Mervan Gül’ün anne tarafından yakını olan Tekin’ler aldı. Diğer konutlarda damatlara gitti.” (02.03.2008 Hürriyet)
***
“Mersin Dorukkent Beldesi Belediye başkanı AKP’li Şükrü Kartal Mersin İl Jandarma Komutanlığının Hortum–04 operasyonu sonrası yakalanarak tutuklandı. Zanlının ev ve iş yerlerinde yapılan aramalarda 106 Tapu, 19 Tapu fotokopisi, 153 İmar pafta krokisi, 4 senet, 102 adet cinsel uyarıcı hap, 16 adet cinsel uyarıcı jel ve klasörler dolusu yapı ruhsatı ve yapı kullanma izin belgesi ele geçti. AKP’li Şükrü Kartal ve belediye muhasebecisi rüşvet, zimmet ve görevi kötüye kullanma, ihaleye fesat karıştırma, uyuşturucu ve uyarıcı hap bulundurma suçlarından tutuklandılar.” (04.03.2008 Hürriyet)
***
“Ankara’da kurdukları vakıf aracılığı ile izinsiz para toplayan, topladıkları para ile dergâh yaptıran, dergâhı da Rufai Tarikatı Şeyhi Ömer Sarıkaya adına tescil ettiren 13 vakıf üyesi hakkında 34,5 yıla kadar hapis cezası istemi ile dava açıldı. Sanıkların vakıf adına topladıkları bağış ve yardımlarla Talatpaşa bulvarında 4 dükkân aldıkları, bu dükkânlarda matbaa kurdukları, kurulan matbaanın 3. kişiler adına tescil ettirildiği, vakıf adına alınan bir minibüsün ise vakıf üyesi M. Ali Uyanık adına tescil ettirdikleri tespit edildi.” (06.03.2008 Milliyet)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.