- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GELECEĞE MİRAS
GELECEĞE MİRAS.
AŞİNA BİLDİK. ALIŞTIĞIMIZ GİBİ. ALIŞTIĞIĞIMIZ BİLDİĞİMİZ YOL DOĞRUSUDUR. SAPALARA SAPMAK MACERA ARAMAKTIR. HEYACAN OLUR BELKİ LAKİN RİSK VARDIR. KARŞILIĞINDA ADRENALİN DENİLEN SALGI OLUR ZEVKLENİRSİN. AŞKIN ADI DEĞİŞMİŞ İNSANLIK TARİHİNDEKİ DOĞAL RESİM VE BİTİM YETMEMİŞCESİ NE DEĞİŞİK DURUMLARDAN BEKLENTİLER TÜREMİŞ. BU SAPKINLIK DEĞİLDE NEDİR. SAPA YOL, YOL DEĞİL YOKUŞ VE DARLIKTIR. İNSANA O ANDA HOŞ GELİR Mİ BİLEN BİLİR. DİYE DENEMEK MERAKTAN ÖTE DİR. ZATEN NE EDERSE KİŞİ BU NEDENLE EDER. MERAK YAPRAĞI SAYFASIINDA ACABA NE DİR. NASILDIR. DENE BUL METODU DÜRTER KİŞİYİ DE DİŞİNİ KIRARSIN BADEM CEVİZ ÇETİNSE YOKA BATARSIN. KAYIPLARIN KAZANÇLARINI AŞAR AŞIRIR SENİ KAŞINIRSAN OLMAZ. TAŞINIRSIN MEVKİİNDEN OLURSUN. SANMAKLA YANMAK DOST OLAMAZLAR. SANMAZ ASLA YANMAZ. SANAN ALDANAN YANAR, BİLDİĞİN BULDUĞUN BU. ONU AŞMA YOLDAN YOKUŞA ÇIKMA. BAŞA NE GELMİŞ İSE YOLDAN ÇIKMAKLA GELİR. YOLDAN ÇIKAN YA TAŞA ÇARPAR YA DA UÇURUMA DÜŞER. HER İKİSİ DE FELAKETİN BAŞIDIR. GERİSİ ACIDIR ÜZÜNTÜDÜR. MAZERETİ YOKTUR KUSURUN. YOLLAR ZEVKE GÖRE GİDİLSE TRAFİK KURALLARINA UYULMASA YÜZDE YÜZ GÖZDE GÖZ KALMAZ. GÖVDE BACAK HURDA OLUR. SON OLMASI DAHA UYAR. SON OMAZ DA İBRET TABLOSU MÜZELERE SIĞMAZ. YETERSİZLİK SİZDENSİZLİK BİZDEN SİZLİK TOPLUMU YOK EDER. GÖRÜNMEYEN VİRÜSLER ÇOŞAR KOŞAR GELİRLER. YAŞAM BOYUTUMUZU TAYİN TERBİYE EDERLER. NİZAM İNTİZAM TEMİZLİK DİKKAT TİTZLİK BİZLERLE SİZLERLE OLSUN. DAİM OLUN DİNLEYİN. AKSİNİ YAPIP DA İNLEMEYİN. AKLIN YOLU TEKTİR HAKKIN YOLU BİRDİR. BOZULMAYALIM ÜZÜLMEYELİM. GELENEKLER GÖRENEKLER EDEP ERKAN İLE DOLSUN. BİZ DEN ÖNCE TARİH. ŞU ANLAR ALABİLDİĞİNE ULTRA SONİK. GELECEK GELECEKLERE MARUF. ARİFESİNDEYİZBİR BÜYÜK ŞÖLENİN. ERDİK OLDUK BULAMADIK. GEÇTİK GELDİK DURAMADIK. AVCI OLDUK VURAMADIK. HİSLERİMİZ YÜKSEK. HALİSİNASYON EKRANDANMI YOKSA MEYDANDAMI BİLEMEDİK. OL DESEK OLMUYOR. YETER Mİ BETERMİ BİLEMEDİK. YAZDIK KAZDIK SİLEMEDİK. SIRA SIRA KAZACAKLAR. SIRIM SIRIM YAZACAKLAR. ALTIN VARAKLARLA BEZESELER KAÇA GİDER. BAŞA GELECEK PAŞA OLACAK. CÜMLE ALEM ODAKTA BULUŞACAK. YOLLAR YOKUŞLAR YOK OLMUŞLAR. HÜKÜM OLSUN. ENCAMIMIZ HAYIRLISI OLSUN. SAYGILAR SEVGİLER OLSUN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.