- 474 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ANILARA YOLCULUK../ Müzeyyen KESKİN
26.11.2020 tarih ve saat: 17.00 de BAŞKENT POSTA TV de Irmak’la Tekamül Yoculuğu Eğitimci Irmak Suna BİNİCİ’nin canlı yayın konuğu oldum.
Yeni çıkan kitabım; ‘’ ÖKSÜZ BIRAKIP GİTTİNİZ.’’in Cenevre Fikir Sanat Yayınevinden çıktı. Editörlüğünü Çelebi ÖZTÜRK’ün beyin yaptığı, kapak tasarım Seren SARSAR KAYHAN’ın, Genel Yayın Yönetmeni Kadir ÜRÜN’ün yaptığı 136 sayfadan oluşan kitabım 20 Eylül 2020 tarihinde basılmıştır. Emeği gecen herkese teşekkür ederim. Kitabın tanıtımı, Amasya Sevdası, Türkiye Sevdası derken. Duygusal ‘’Canım Annem’’ şiiriyle duygular doruk yaptı, çok yoğun duygusal anlar yaşandı. Ayrıca bu şiir de Türkmenelili Bestekar Sn. Müeyyed BEYOĞLU tarafından ilahi olarak bestelemiş youtuba yüklenmiştir.
Her evladın anne babaya görevleri vardır onları incitmeden öff bile demeden nasıl beraber yaşanır. Gibi birçok şeyleri bulacağınız hemen hemen baş altı kitabı gibi her evin kütüphanesinde olması gereken bir kitap.
Canlı yayında güzel sohbet ve şiirlerle devam etti. Sevgili eğitimci, şair, yazar Irmak Suna BİNİCİ’ ye ve BAŞKENT POSTA TV’ye çok çok teşekkür ederim. Güzel zarif sorularınada. Kadınlara destek için okuduğu şiiri de çok güzeldi. Güzel bir program oldu.
Kitabımdan ve Amasya Sevdasından imzalı olarak edinmek isteyenler Fecebook dan mesaj yerinden, watsapttan, ınstagramdan [email protected]. Adresinden de yazarak alabilirler.
Çok değerli okurlarımıza selam, sevgi, saygıyla başka bir yazıda görüşmek üzere. Hoşcakalın.
Müzeyyen KESKİN
Amasyaşat Başkanı
www.youtube.com/embed/6NJJA5QMS5Y
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.