Bütün eğtim kurumlarındaki öğretmenlerin üçte ikisi yenilenebilinir
Sayın Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğtim Bakanının ebeveynleri, rica ediyorum; çocuğunuza bir kez olsun EBA yayınlarını izletin. Şayet izlememekte ısrar ediyorsa kulağından tutun ve mutlaka izletin. Siz yayınları oğlunuza izletmeye çalıştığınız süre icerisinde göreceksinizdir ki ekranda mutlaka görülmesi gereken yazılar ve şekiller ya ekrandan taştığı ya da olması gerekenden küçük yazıldığı için okunamıyor...
Ayrıca ikinizinde beinim gibi "hayra yorma gayreti" ile yayınlardaki "öğretmen"ler kura yöntemi ile seçilmiş galiba diye de düşüne bilirsiniz fakat yanlış yöntem olacağı için başka bir yanlış yöntem seçilmiş diye de söyleye bilirsiniz...
Sayın Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğtim Bakanının ebeveynleri, şayet yazım size ulaşmadan önceki zamanda rahmetli olduysanız; RÜYASINA GİRİN ve uyarın! Çünkü milyonlarca öğrenci söz konusu olan ve Milli eytim deneme yanılma yöntemiyle de yapılamaz!
Sizinde taktir edeceğiniz üzre öğrencilere "yavrularım, kuzularım" gibi duygusal fakat gerçek dışı sözler edileceğine; öğrencilerim gerçeğiyle hitap edilmeli ve asla öpüp kucaklanmamalı; her zaman mesafe korunmalı..!
Bi zahmet benim selamımı da söyleyin ve hosça kalın!
Not: Bu konu gibi çözümü çok basit lakin çözülmeyen meseleler var, O meseleleri de Sayın Türkiye Cumhuriyeti Cumhur Baskanımızın ebeveynine yazmak geldi aklıma çünkü sorumlulardan kimse ilgilenmiyor nedense? Bu gün de köpekler çocuğu parçaladı..!
Yazının üstteki kısmı önceden yazılmıştı ve alttaki kısmı da güne özel ve durumun artan önemine binaen şimdi yazıldı. Mesleğinin hakkını verme gayretindeki öğretmenlerimizin günleri kutlu olsun!
Bütün eğtim kurumlarındaki öğretmenlerin üçte ikisinin kovulup (hak etmedikleri için tazminat vs verilmemeli ve bu guruba girmesine rağmen önceden emekli olmuşların maaşları kesilmeli) kalanlarla birlikte yeni öğretmen adayları kişilik testine tabi tutulmalı testte kişilik sorunu çıkmayanlar öğretmenliğe uygunluk kriterine göre pandemi bitip okullar açılana dek eğitilmeli. Pandemi kurallarına uymayı yüksünen yada beceremeyenlerde elenmeli.
bi not daha: kimse ağlanacak halimize gülmesin...
atahan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.