- 299 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EFSANE Öğretmen TEKIŞIK Hatıra ORMANI.. / Hikmet OKUYAR
Yıllardan beri, 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ ANISINA HATIRA ORMANI KURULUYOR gönüllü olarak veya genelgelerle.. *
Kaymakamlık, Belediye, ilçe Tarım, Orman işletme katkılarıyla.. Bu Sene EFSANE ÖĞRETMEN Hüseyin Hüsnü TEKIŞIK Öğrencileri ve Hayranları, Öğretmenler Günü Anısına kurulan hatıra ormanlarına;
..........
’’ 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ EFSANE Öğretmen TEKIŞIK Hatıra ORMANI.. ’’ İsmini versinler..
...........
Ağaçlandırma Seferberliği kapsamında gerçekleştirilecek HATIRA ORMANI Etkinliklerine maske ve mesafe kurallarına uyan Öğretmenler, Öğrenciler, Veliler, ziraat tarım orman Temsilcileri katılmalı;
*
Belediyelerin FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ yeşil ÇEVRE EKİPLERİ de her zaman ki gibi ekim dikim işlerine öncülük etmeli..
*
Mazereti olanlar da; mutfakta salonda balkonda bahçede tohum ekerek fidan dikerek 24 Kasım Öğretmenler Günü Hatıra Ormanı etkinliklerine TEŞVİK desteği sağlamalı..
*
Etkinliklerde onlarca yüzlerce fotoğraf çekimi yapılmalı.. Etkinlikler canlı yayınlarla duyurulmalı..Övünçle paylaşılmalı..
*
ŞEMA Gönüllüleri ve ŞEBİNGÜLÜ Dostları olarak Dünya Markası Türkiye SEVDASI Hayran Takipçiler olarak ; 24 Kasım Öğretmenler Günü Başöğretmen Atatürk Anısına, Hüseyin Hüsnü Tekışık Anısına, Hasan Tahsin Okutan Anısına, Abdi Beğ Anısına, Abdullah Okuyar, Mehmet Okuyar, Süleyman Tiryaki, Fuat Tiryaki, Selahattin Zeren Anısına, Alişarlı Vatan Şairi Nurhayat Küçüksakarya, Aysel Sayın / Suat Sayın Anısına, Ufuk Akdağ, Ali Bal, Ünal Akkuş, Halit Coşkun, Metin Yılmaz, Hasan Kandemir Anısına, Fevzi Çakmak Köylü İhsan Tekoğlu Anısına, Ozan Arif Anısına, Dağlarkızı Destegül Anısına, Fotoğraf Sanatçıları Hasan Karaca, Mehmet Kaya ve Foto Selçuk Anısına, Faruk Eroğlu, Selçuk Menteş Anısına, Süleyman Efe Anısına, Halim İnan Anısına, Vahit Kaya, Emine Usta Anısına, Ahmet Kaçar Anısına, Nihat Çelik, Coşkun Öner, Metin Çağlarırmak, Mustafa Akarsu, Şeref Yıldırım Anısına, Bayburtlu Zihni, Kelkitli Dilaver Cebeci, Sivaslı Aşık Veysel, Efsane Müsteşar M. Habip Soluk Anısına, KKTC Efsane Başkanı Rauf Denktaş, Can Azerbaycan Büyük Devlet Adamı Elçibeğ, Bayrak Şairi Arif Nihat Asya Anısına FİDAN dikeceğiz, TOHUM ekeceğiz..
*
Sağlıkla..
Gönül Seferberliği, Üretim Seferberliği, Ağaçlandırma Seferberliği ile..
*
Hikmet Okuyar
ŞEMA Gönüllüleri Başkanı,
Türkiye Sevdası proje Sahibi
ŞEBİNGÜLÜ Bahçeleri Kurucusu.
Azerbaycan Şebinkarahisar Kadim Dostluğu Halk Şairi
...... ./muzeyyen.keskin.90/videos/530345940446785/UzpfSTEwMDAwNDE0MTUwMzk4NzpWSzo1MzAzNDU5NDA0NDY3ODU/?notif_id=1567954115268799¬if_t=notify_me
.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.