Gizli Özel
Ben hiçbir zaman şımaramayacak mıyım? Hep boyumdan büyük işlere mi saracağım. Hep ciddi, hep lanet.
Ben hiç "seni seviyorum işte" diyemeyecek miyim. Ya da "güzelim işte"..
Hep kahırlar mı yaverim olacak? Gerçekten mutluluk öyle uzak, ulaşılmaz birşey mi?
Sahi hiç kullanılmayacak mıyım da? Hani sırf eğlencesine.
Herkesin derdi benim uzmanlık alanım mı? Biraz güzel şeyler konuşalım bazen.
Arkadaşlar, öyle böyle değil, durum vahim ve kritik...
Hayat böyle devam edemez.
Yani gel bir "seni seviyorum" de, yalan olsun. Denemek için. Farklı bir şey yaşamak için. Zaman geçsin maksadına.
Nedir yani bu kadar zor olan, bu kadar yapamadığın? Hayat yasaklar bahçesi değil ki. Gez, toz, eğlen.. Ne çıkar?
Ama ben çok sıkıldım.
"Takılmak" diye bir kelime vardır hani. Aptallara özgü müdür?
Ne zekaymış be kardeşim. Öde, öde bitmedi. Öp öp yetmedi. Ölsem belki gönül alacağım. Öldükten sonra bir anlamı var mı?
Yav izin ver nefes bari alayım.
Gel kırma beni, bu gece ayın altında bir kere benim hissettiklerimi hisset. Gizli, özel bir şey var orada. Vallahi seversin, seveceksin.
Yazık etme şu yaşamına, bir bugün daha yok. Bunu bil. Sev sevil.
Vallaha çatladım çatlayacağım. Günah değil mi bana?
Senin ilacın hayatla alay etmek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.