Üç Vakte Kadar Dört
-Abi, diyorum bak size, cin bu...
-Lan saçmalama, kırk yılda bir zorla kahve içtin, hemen malzeme çıkart kendine...
-Abi çok fena tırstım ya! Bak bu tesadüf değil başıma iş gelecek.
-Lan ne işi gelecek, tövbe ya rabbi ya!
-Cin çıktı işte falımdan. Bak kız Huriye öyle değil mi?
-Valla bence külah giymiş Bebe Ruhi’ye benziyor.
-Geçin dalganızı geçin. Bir hocaya gidelim bana okusun. Bana tebelleş olan birşey varsa def etsin başımdan.
-Kahveyi kapatmadın bile birader. Nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri. Fazla hayal gücü de zarar.
-Orhan baksana abicim cin değil mi bu?
-Strip tease yapan bir kadın var orda. Sağ tarafta da bir lejyoner vaziyet almış saldıracak. Ortadakini diyorsan Huriye Bebe Ruhi dediğinden beri orada Bebe Ruhi görüyorum.
-Bırakın ya. Size birşey soranda kabahat. Ben gidiyorum bir hoca bulacağım.
-Fincanı bırak!! Aha aldı gitti manyak.
...
Anlamayana ne sorarsın arkadaş. Besbelli cin işte. Bir de dalga geçiyorlar. Yok Bebe Ruhi’ymiş, yok ebesinin Bebek Ruth’u... Kime gitsem de okutsam kendimi. Kendim bilsem kendim okuyacağım ağzını kırayım. Şu camiye gireyim hocadan rica edeyim.
-Hocam hayırlı işler.
-Aleykümselam.
-Ha selamunaleyküm hocam.
-Aleykümselam
-Müsaitseniz bir şey rica edecektim sizden.
-Buyur kardeşim.
-Bana bir okusanız. Şöyle güçlü kuvvetli bir şeyler.
-O nasıl oluyor?
-Yani şeytan çıkaran cinsten.
-Nerden çıkarıyoruz?
-Benden hocam. Ufak bir cin mevzusu vardı da. Ufak değil aslında epey ürktüm.
-Bir şey mi gördün?
-Evet hocam uzaylı gibi kocaman kafası vardı uzunlamasına. Gözler belli oluyor böyle.
-Nerde gördün peki?
-Kahve içtim öğlen arkadaşlarla. Telvede birden beliriverdi. Bakın şurda belli oluyor.
-Bir de fincan getirmiş yanında. Ya kardeş git işine hadi. Yine video kanalına malzeme arıyorsunuz değil mi? Haydi başka kapıya..
-Yok hocam ne videosu üç buçuk atıyorum burda.
-Hadi hadi işim gücüm var hadi.
...
Adam kapı dışarı etti ya beni. Hani islam hoşgörü diniydi lan. Sorarım ben size. Sosyal medyadan bir başlık açayım da... Ama önce şu cin işini halletmem lazım ya. Dur şu bizim kuzen anlar bu işlerden onu arayayım.
-Alo Samet. Oğlum acil bir sorum var sana.
-Söyle.
-Ya bu kahve falında bana bir şeyler çıktı da onu nasıl çözebilirim?
-Falcı Hacı diye bir uygulama var yükle telefona. Çek fotoğrafı gönder.
-Vallaha mı? Kapat kapat tamam bir deneyeyim.
Uygulama indir. Evet kişisel bilgiler. Amma soru sordun birader ya. Evet, boy, kilo... Hay anasına arkadaş şeceremi aldı. Sonunda... Hadi bakalım ne cevap gelecek.
...
Hah geldi. Ne diyor? Hmm "Bu ay aşk hayatınız renkli geçecek gibi görünüyor. Harcamalarınızı biraz kısmanızda yarar var. Yakında bir haber gelecek. Ha unutmadan çevrenize dikkat edin."
Çevreme mi? Hadi buyur. Ne yapacağım ben?
Şu dini yayınlar satan yere bir sorayım.
-Birader kolay gelsin.
-Teşekkürler buyrun.
-Ya benim korunmam lazım.
-Eczane karşıda beyefendi.
-Ne alaka lan? Ha şey öyle değil. Cinli minli birşeyler.
-Şurda dualı kolyelerimiz var.
-İşe yarar mı?
-Yaradığını söylüyorlar.
-Ver ondan beş-altı tane. Başka ne alabilirim.
-Bu dua kitabını alın.
-Ver.
-Şu mecmua da olur, bu dualı yüzüğü de, bak bunlar da var.
-Ver ver. Ne kadar etti.
-Size düz hesap yapayım, 640,00 TL.
-Anasını s...
-Pardon?
-Al al birşey demedim. Taksite böl.
Ben şimdi bunları aldım da ne yapacağım bilmiyorum. Neyse eve gideyim de bakarız.
...
Saat gece 03:00 oldu. Filmlerde gece üçte hep birşeyler oluyordu. Neyse dualı şeyleri yatağın her tarafına koydum. Kolyeyi yüzüğü de taktım. Gelse bile yaklaşamaz it. Yaklaşmasa da görünce kalpten giderim lan ben. Ne yapsam off. Ayça’yı arayayım da dikkatim dağılsın. Hadii... Hadi açsana kızım. Tavuk gibi erkenden uyu sen. Ne oldu böyle bana anlamadım ki? Bu ara psikolojim bozuk sanırım. Kahve falı neymiş hem? Saçma sapan şeyler. Cinmiş şeytanmış hikaye bunlar. Ama korkuyorum lan, nerden peyda oldu bu korku? Şu gece sessizliğinde de her şeyden çıtırtı geliyor. İnsana kafayı yedirir bunlar. Kendimi sıka sıka çişim geldi iyi mi? Bu dua çemberinden çıkarsam birşey olur mu acaba? Sabaha da daha var off. Şu duaların hepsini yanıma alsam... Bu sefer tuvalette hepten çarpılırım falan yok boşver. Yok tutamıyorum, altıma yapmak üzereyim. Bütün çiş kaslarım gevşedi sanki. Koşa koşa gidip geleceğim.
...
Arkadaş ne çişmiş bitmedi bir türlü. Yarısını da sabaha yaparım. Şimdi koşa koşa geri dönmem lazım. Lan korkudan fincanı da buraya bırakmışım. Onu da yıkayayım gördükçe ödüm kopuyor. Şu koridorun ışık düğmesini anasının nikahına koymanın alemi var mıydı? O ne lan? Sokak kapının orada birşey var. Allah belasını versin birşey var orda. Aaaah pijamamdan tutuyor. Aaaaaah... Bırak lan.. Aaaaaa-hık...
...
-Abi ne olmuş ya? Çok üzüldüm cenazeye zor yetiştim.
-Ne bileyim ya. Önceki gün falımda cin çıktı cin çıktı diye diye çekti gitti manyak. Kalp kriziymiş. Yatağının etrafını dua kitaplarıyla çevirmiş. Evde banyonun önünde bulmuşlar. Pijaması banyo kapısında asılı kalmış. Kendi de götü mötü meydanda yatıyormuş. Elinde de fincan...
.......................................................................................................................................
YORUMLAR
Bu yanlış kişilerin elinde çok tehlikeli olabilir. Şöyle bir muhabbet dönebilir mesela.
Kadın ve adam, aylar önce ziyaret ettikleri hocanın bir kez daha karşısındadırlar. Kadının karnı burnundadır.
"Yahu hocam" diye söze başlar adam, "bu cin acaba tam olarak çıkmadı mı, bizim hanımın içinden büyüyerek geliyor sanki." Arada bir ıkınır sıkınır, devam eder. "Nası diyim, çocuk desen, benim doğuştan olacak, tık yok."
"Ah be gözüm" der hoca, kollarını açar, "bizden o, tamam, ek ücrete de gerek yok."
"Ama hoc..."
"Tamam dedik ya be hacı, aramızda bir çocuğun lafı mı olur yahu."
grafspee
+biz gereğini yaptık, gerisi kazana kalmış. :)