- 579 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hayret ediyorum şaşıyorum
---------Şaşırmamak hayretlere düşmemek elde değil.Her ne kadar olursa olsun bu memleketin bu toprakların üzerinde yaşayıp da bu insanların hakkı olmasın.
Tarlada yetiştirdiği buğdayının unundan olup unun dan yoğrulan kara fırnlarında modern fırınlarında pişen ekmeğini yemedim diyebilirmi? Dağlarında gezmedim akan suların yıkanmadım dağlarından akan pınarlarının suyunu içmedim diyebilirmi?
Bu devletin otobüslerine vapurlarına trenlerine binmedim yapılmış yollarında kaldırımlarında yürümedim diyebilirmi?
Bu topraklarda yaşayıp üzerindeki oksijeni solumadım ağaçlarında yetişen meyvesinden toprağında yetişen sebzesinden yemedim,ağaçlarından kesilen odunun topragın altından çıkarılan kömürünü yakıp ısınmadım diyebilirmi.
Bu toprakların çayırlarında biten otlarından beslendiği bakıp büyütülen büyük baş küçük baş hayvanların sütünden içmedim etinden yemedim diyebilirmi?
Bu topraklarda yaşayan insanların ödediği vergilerinin paraları ile yapılmış okullarda okumadım üniversitelerinde yetişip kimi doktor hakim mühendis kimi iş adami ögretmen olmadım hastahanelerinde tedavi olup yatağında yatmadım diyebilirmi? Kahvehanelerinde garsonun getirdiği o güzelim çayı kırk yıl hatırı olan Türk kahvesini içmedim diyebilirmi?
Plajlarında denize girmedim hanına hamamına gitmedim otellerinde kalmadım diyebilirmi?
------Bu insanların türkülerini şarkılarını dinlemedim düğünlerinde oynamadım bayramlarını yaşamadım diyebilirmi?
Diyebilirmi?
---Ben bu milletin bu devletin bu toprakların bana yardımları olmadı faydasını görmedim faydalanmadım diyebilirmi?
Bu topraklarda yaşayan herkesin biri birinde toz zerresi kadarda olsa hakkı vardır.
Burası Türkiyedir.
763.562 kilometre karedir.Kırmızı çizgilerle çizilmiş sınırı olan Türk devletidir.Yaşayanlar Türk milletidir.
Türk Cumhuriyetidir.
---Türk Ordusunun koruduğu Mehmetçiklerin nöbette olduğu gök yüzünde Ay ın yıldızların parladığı gecelerde rahat ve huzur içinde uyuyamadım yarın günün doğduğu güneşin parıldayan şışıkları altında ben oynayamadım diyebilirmi?
Diyemez !
O zaman bu aymazlık hainlik düşmanlık neden.Neden Türk milletine olan bu kin nefret neden?
Türk milleti kimseye sen O sun bu sun şu sun demedi.
Lazım diyen ermeni ingiliz rum yahudi haklıydı,
Kürt üm diyen pkk lı arap ezidi acem ermeni süryani yahudi haklıydı.
Doğru söylüyorlardı,
kimi zaman hepimiz ermeniyiz diyenler ayağa kalkanlar,
kimi zaman rumuz yahudiyiz diye bağıranlar doğruyu söylüyorlardı. Türk değillerdi.
Siz hiç duydunuzmu ?
Lazım diyen ermeninin yahudinin rumun hepimiz Türk üz dediğini hiç duydunuzmu?
Siz hiç duydunuzmu?
Kürt üm diyen pkk lının arap ın süryani nin acem in hepimiz Türk üz diye bağırdığını duydunuz gördünüz mü?
İngilizin İtalyanın Fransızın Almanın hiç hepimiz Türk üz dediğini duydunuzmu ?
Duyarsanızda inanmayın.
İçeride ki ve dışarıda ki Türk düşmanları şunu hiç unutmayın.
Türk Türklük Türkçülük Türk dünyası sadece Türkiye ile sınırlı değildir.
Turan yolu açılmalı
Kardeş kardeşe kavuşmalı.
-------------------(pitik)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.