- 652 Okunma
- 10 Yorum
- 1 Beğeni
Yazıları Silinenlerin Dayanışma Platformu
Böyle bir platform, oluşum, daha önce var mı yok mu bilemiyorum. Yoksa bile şimdi ben kurmuş olayım. Evet, adı da başlıkta ki gibi ’’Yazıları Silinenlerin Dayanışma Platformu.’’ O zaman ne yapıyoruz. Yazılarımızı silenleri protesto ediyoruz.
Nasıl edelim, nasıl yapalım da yazılarımızı silenleri protesto edelim. Bir daha silmesinler. Yok, ama yok yine silerler... El çırpalım hep beraber, ıslık çalalım. Duymazlar mı? Hakikaten yahu biz kendimiz çalar kendimiz oynarız, onlarda duymazlar... Nereden duyacaklar? Tezahürat yaparız ’’Avrupa Avrupa duy sesimizi işte bu cimbomuuuun....’’ Ne Avrupası yahu bir an futbola gitti aklım. Şöyle bağırırız o zaman ’’Yönetim yönetimmmm duy sesimiziiiiii işte bu bizlerin ayak sesleriiiiii.’’ Öf çok bağırdım yahu sesim kısıldı...
Mesaj yağmuruna tutalım. Yok, yok o da olmaz. Engelle düğmesine bastılar mı, bir tane mesajımız dahi onlara gitmez. Yazdığımız ile kızdığımız ile kalırız... En azından yazdıklarımızın kopyaları vardır bizlerde... Bakarsın bir sitenin sildiğini diğer site silmeyebilir...
Yazılarımızın arkasından ruhuna üç ihlas, bir Fatiha mı okusak? Yok yahu, o da olmaz. Canlı mı sanki yazılarımız. Canlı olmasa da yarı canlı sayılır. Biz yazdık mı bizden çıkar artık toplumun malı olur, her ne kadar altında bizim ismimiz yazsa da... Yatırsak musallaya yazımızı sonra imam sorsa ’’Merhum yazıyı ve yazanı nasıl bilirisiniz?’’ Vallahi iyi idi hoştu da, biraz da boştu, çok taraflıydı, tarafsız gibi gözükse de, çok atıp tutan bir yazıydı birilerine... Filan fişmekan...
O zaman ne yapıyoruz bu sefer, mendillerinizi hazırlayın bakalım, silinen yazılarımız için hep beraber ağlama seansları düzenliyoruz hüngür hüngür makamında hıçkırıkların eşliğinde... Ayrıca silinen yazılarımızın silinme tarihlerini de not edelim ve her sene silindiği tarihte törenler düzenleyelim...
Kitap bastıracağımız zaman, silinmiş yazılarımızı da kitaplarımıza alıp, yazılarımızın gönlünü hoş tutuyoruz. Böylece yazılarımızda, kalemlerimizde, bilgisayar klavyelerimizde, ne yapmıyorlar, bize küsmüyorlar...
Tahtadan bir platform yapıp, bütün yazısı silinen arkadaşları da bu platformun üstünde toplayıp hopluyor ve zıplıyoruz... Çok da fazla hoplayıp zıplamıyoruz, niye, platform kırılabilir ve biz de düşebiliriz... Her ne kadar sayfadan düşen yazılarımız için kurduysak bu platformu da yine de kırılmasın, bizim birilerine kırıldığımız gibi...
YORUMLAR
Ahmet Hocam!
Daha önce, şu anaysa değişikliği oylanırken, Cumhuriyetin temeli kazılıp, saltanat hortlatılırken nerelerdeydiniz?
Yazıları silinen mağdurlardan biri bendim. Hatta uzun süre sahneye çıkmadım...
Bu güzel ve de anlamlı yazı o gün olsaydı, dayanışma platformu olsaydı, belki de
bu gün "güçlendirilmiş" parlamenter sizteme geri dönelim çalışması olmayacak,
Memleket bir ilimiz kadar küçük Arap ülkesine, parsellenip satılmayacaktı.
Elbette sitemim Zeytinci Hocama değil. Lakin Yazının işlediği konu zannedildiğinden çok daha derin.
Ona işaret etmek istedim. Kaldırılan yazılar, demokrasinin özüne, fikir özgürlüğüne, Atatürk'ün " fikri hür irfanı hür vicdanı hür " deyimine saplanan hançer dersem,
abartı olmaz herhalde.
Kutlarım Hocam.
Sevgilerimle.
Necati Kavlak tarafından 7.12.2020 16:52:53 zamanında düzenlenmiştir.
Ahmet Zeytinci
Başkalarının yazılarını kendilerininmiş gibi asarlarsa.... Çok rastladım!
Ahmet Zeytinci
ahmet abi, silme butonunda beni yetkilendirir misin:)) ne kadar öğüt nasihat yazısı varsa sileyim:)) hikayelere dokumam,dini yazıları pattınak silsem uygun olur mu??? tüm duyuru, kutlama, y kuşağı hariç diğer yazıları silip geçeyim:) ..
neden üyelere silme yetkisi verilmiyor, çok mu zor bilmiyorum teknik olarak...
geçen bir duyuru yazdık, pattınak silindi, 2 dakika durmadı ya hu:)) hatalı mı girdik diye düşündük ama bulamadık sanırım kuralları okumadık olabilir yani..
gece 3-5 yazıları genelde zihinlerin dalgalı zamanına geliyor..
kimileri yazıları wordde yazıyor, döktürüyor, ekliyor, çoğunluk sanırım yazı ekle deyip içini boşaltıyor olabilir mi..belki...
platformda halay çeker miyiz, halay başı sen olursan olursan valla.. :)
saygı sağlık ve huzurla...
Ahmet Zeytinci
Yazılarımı genelde isteyerek siliyorum. Yönetim tarafından silinen bir yazım olmadı diye düşünüyorum. Sitedeki ilk yıllarımda bazı şiir ve yazılarımı silmek istemiştim ama mümkün olmamıştı. ANSIZIN'a nasıl silinir diye sormuştum. Ama sonra aklıma bir fikir gelmişti, "yazarın isteğiyle silindi" diye değiştirmiştim silmek istediğim yazıları. ANSIZIN da sen çaresini bulmuşsun demişti diye hatırlıyorum :)
Gönül ister ki yönetim tarafından silinmesin yazılar, şiirler. Ama işte çok kavgalar çıkıyor. Zıt görüşte insanlar, siyasi düşünceleri farklı olan insanlar burada. Herkes aynı düşünmez. Bunların önüne geçilecekse silinmesi doğrudur.
Tebrik ederim Ahmet bey. İyi bir noktaya değinmişsiniz.
Ahmet Zeytinci
ANSIZIN
Den(iz)
hahaha
:))
Ya çok özür dilerim, tam zıpırlık günüme denk geldi, espriyi de pas edince kendimi tutamadım. Zaten fenasi de çok üzgün. Neyse....
:)))
Den(iz)
:)))
Sevgilerimle...
yazı bölümüne yazıya benzer şeyler yazmadığım için böyle bir derdim olmadı
ama eminim olsaydı da bi tek beni gererdi :)
ama kanaatim o ki yönetim şikayet üzerine harekete geçiyor
böyle durduk yereyse bakan eden yok
misal şiir bölümünde bir üyenin yazdığı tek satırlık cümleyi şiir kriterlerine uymadığı gerekçesi ile silen yönetim, tek cümlelik yazılan diğer üyelerin şiirlerini silmediğine şahit oldum
demem o ki
ak akçe kara gün dostu içindir
Ahmet Zeytinci
Ahmet Zeytinci
Aslında silme butonu yapsalar biz silerdik,Benim yazılar kopyası yok gitti gider. Tek iyi tarafı kağıt israfını önlüyor uz.
Saygılarımla efenim yine güzel bir konuya dokunuverdiniz.