Üç Adam..
Üç Adam…
Biri Alpraslan Kuytul… Sesleniyor islamın ilk 25 yılını yaşar gibi.. Nelerden nelerden bahsediyor, kral çıplak diyor, kodese tıkılıyor, fetöden yargılanıyor, beraat ediyor, toplantıları yaptırılmıyor, sesi kesilmeye çalışılıyor… Adalet bakanını yerin dibine sokuyor, anladığım kadarıyla işin özünde, bu ülkedeki hukuksuzlukları, zalimlikleri görmüyor bir de Allah diyorsun ya al sana cehennem demeye getiriyor. Sadece o’na değil, tüm hükümet yetkililerine…
Basına veya tvit alemine yansıyan bu.. Arka perdesi var mı bilinmez?
Lakin son 10 yıldan sonra İslamım diyene, Müslümanım diyene ne kadar güvenebilirsin? Basına yansıdığı kadar güvenemezsin.
Biz sözü var hoşuma gitti. Beni sevmeyin inancımı veya dinimi sevin diye…
Seni sevdim hocam internetten gördüğüm izlediğim kadarıyla lakin dinin senin olsun, sen de sağ gösterip sol vurursun ihtimalen.. Lakin senin söylemlerinde, eğer doğruysa 3 bin yıllık anlatılanlar din adına, peygamberlerin karşı çıktığı durumları görüyorum, seziyorum.. Helal olsun diyorum.. En sevdiğin seni mahcup etmesin.. Senin gibi cesaretli bir dinsiz görmeyi çok isterdim… Yanlış taraftasın, gel dinsiz ol ve öyle savun mazlumu, halkı, milleti tiranlara karşı olmaz mı??
Diğeri İbrahim Atabey, ilgilisi bilir, dinleri internetten araştıranlar denk gelmiştir belki benim gibi GİG TV’ye.. İslamın yalanlarını anlatıyor, Esasen Konyalı diye biliyorum izlediğim kadarıyla. Yayınlarından ötürü yurt dışına kaçmış sanırım, çünkü öldürürler bağnazlar diyor, onun söylevleri yüzünden ailesine baskı yapmışlar, hangi devirdeyiz kardeşim?
Adam, Kur’an yaprağını sayfasını yırtıyor. Emniyet harekete geçiyor, açıklama yapıyor, Rusyadan iade talebinden bulunulacağı söyleniyor vb.
İbram; Müslümanları çok güzel analiz ediyorsun, önlerinde her türlü haksızlık yapılır, zulüm yapılır ses etmezler çünkü ulul emir derler, ortaçağdan kalma gelenek derler; bir kitap sayfası yırtılınca -din elden gitti, kutsala saygısızlık yapılıyor diye verirler taşı kafana, bombalarlar, kurşunlarlar.. Katoliklerin, İncilin yazımları, Yahudiliğin temelleri dinlerin zulümleri vb güzel irdeliyorsun.. Lakin yapma... Eleştir, aklına yatmayanları söyle de...
Çölün taşına değer verdikleri kadar insana, doğaya, hayvana değer vermezler. Neden ortadoğu dinlere boğulmuş.. Göstermelik reklam dersen her yerde görürsün oysa..
Cansız nesnelere değer verdikleri kadar canlıya değer vermezler yani... Ölülere değer verdikleri kadar canlıya değer vermezler.. Ölü sevici gibi sankiler… Lakin sen de milleti niye galayena getiriyorsun İbram.. Açıkla gerçekleri geç kendince.. Ayıp ayıp… Kendini düşünmüyorsan Türkiye’deki dinsizleri, ateistleri, kendi aileni düşün.. Sana ulaşamazlarsa ailene eziyet ederler.. Çünkü bu ülkede hukuk yoktur, insan hakkı yoktur, bireysellik yoktur, yasal güvence yoktur.. Zaten söyleşip dururlar, ibram siyonistmiş, şuymuş buymuş diye.. Yahudilere de çakıyorsun arada izliyorum seni de...
Gündem değiştirmek için, Kurana sarılırlar, cansız sayfalar yırtılmış diye yaygara koparıp, mal mülk parayı indirmeye çalışırlar yine ceplerine…
Bir diğeri Ömer Faruk Gergerlioğlu sanırım. Hak savunuyor durmadan, gerçek vekillik yapıyor, yalınız HDP’li. Hdp hoş karşılanmaz, belki de aynı tutumu diğer partilere geçip sürdürsen seni de ihraç ederler partilerin üst organları denilen zevatlar. Çoğu 80 den kalmadır. Bireysellik nedir bilmezler, yetkili organ morgan derler ama bakma sen, tek kişiye bağlıdır partiler genelde, diğerleri çer çöp, zaman ve duruma göre harcanabilir. 70 lileri aşmışlar hala bağırıp dururlar.. Milletin ne bitmez çilesi varmış arkadaş dedirtirler yeni kuşaklara.. Çok laklaklık yaptım kusura bakma.. Gıybet mi deniliyor bunlar, yoksa kral çıplak mı demeye çalışıyorum..
Ömer Faruk; kaç yıldır KHK’lıların sesi olmaya çalışıyor, önceden de başörtüsü zulmüne karşı çıktığı söyleniyor. Etö de ne yaptı bilmiyorum, Nerede bir haksızlık varsa orada dikiliyor, hakkı haykırıyor gibi bir izlenim vardır. Keşke o da dinsiz olsa, din içinde insanı, insan hakkını, kadın hakkını, çağı savunamazsın belli bir noktadan sonra. Kendinle çelişirsin, bir ayetten kurtulsan diğer kutsal denilen ayet yakalar seni. O yüzden zaten dinlerin uygulamalarında birlik yoktur. Anlaşılmaz bir kutsal kitap söylencesi vardır. Herkes bir taraftan tutturur Allah der..
Diğer tarafa gidince sizleri ziyaret edeceğim, varsa cennet cehennem araf nerede karşılaşırsak artık..
1. Kişi, zulmün olduğu yerde zulme karşı sesini yükseltiyor.
2. Kişi, ülkesinden kaçıyor, başka yerlerde sesini yükseltiyor. Çünkü öldürür bağnazlar diyor.
3. Kişi de, zulmün olduğu yerde zulme karşı sesini yükseltiyor.
Ekranların karşısında izliyoruz sadece, iyice sanal gözlemci olduk.. Ülke berbat… Benim zihin duman..
Kimileri de çıkmış dua diyor, veriyor gazı… Din yoluyla aldatılacak Z kuşağı kaldıysa aldatırlar daha. Y kuşağının çoğu gözünü açtı, açamayanlar eskilerin söylencelerine kuyruk oluyor her telden..
Görünen budur.
Saygı sağlık ve esenlikle...
Y’den...