- 868 Okunma
- 20 Yorum
- 7 Beğeni
İnsanliktan İstifa Dilekçesi
İnsanliktan sorumlu kurumun dikkatine,
Otuz dokuz senedir sürdürdüğüm insanlık sonucunda geldiğim nokta kısaca şöyledir.
İçine kendinizce anlam yüklemeye çalıştığınız adıma yabancıyım...
Adıma seslenen dudaklarınızı kızgın demirlerle dağlayasım var..
Kulaklarımdaki kör kuyuda yankılanırken bana biçdiğiniz ismim;
"Yerin dibine batın ve bir daha da çıkmayın." diyesim var...
Gözünüze hoş gözükmesi için şekil vermeye çalıştığınız bedenime yabancıyım.
Tenime dokunan ellerinizi kırıp atasım var.. Yüzyıllardır bozulamayan büyülü uykusundan zorla çıkarılmaya çalışılırken bedenim;
"Yıkılsın boyunuz posunuz da yerim dibine girin"diyesim var...
Paraya ve güce tapan dünyanıza yabancıyım.
Gözlerinin önünden akıp geçen her şeyi, kulaklarımda yankılanan her sesi yakıp yıkasım var.
Bir türlü ait olmadığım bu dünyada gün sayarken mecburiyete bağlanmış varlığım;
"Yerin dibine batsın sizin dünyanız" diyesim var...
Kırılabildiğim kadar kırıldım, dayanabildiğim kadarından fazlasını zorladım. İçimde yabancılaşan her şey için bir çizik attığım o duvar bile yıkıldı ama ben nedese inatla ayaktayım.
Bir türlü bitiremediğim bu anlamsız sınavınız için;
"Alın o cevaplarınızı bir yerinize tıkayın" diyesim var...
Beynime zorla yüklenmiş tüm farkındalıkları susturup, sonsuzluğun ortasında öylece donup kalasım var.
Olmayacağını bildiğim halde oluruna inanıp;
Tüm o olmaz dediklerinize inat suratınıza sövesim var...
Kırdığınız her dalın ahını, zorla sahip olduğunuz her canın ızdırabını, insan sıfatına bürünüp girdiğiniz her günahı, inkârla kirlettiginiz her sevabı alıp alnınızın ortasına çivi gibi çakasım var...
Tüm bu gelişmeler doğrultusunda içine düştüğüm çıkmazdan ötürü insanlık sıfatından, cennet, cehennem ve sonsuz yaşam gibi tüm haklarımdan vazgeçerek istifa ediyorum.
İş bu dilekçenin işleme alınmasını ve istifamın kabulunu,
Bilgilerinize arz ederim...
Saygılarımla.
Imza
Black sky
YORUMLAR
black_sky
Çok teşekkür ederim değer kattınız yorumlarınızla
Saygılar ve selamlar olsun
black_sky
Çokça teşekkürler ederim ziyaretiniz için .
Sağlıcakla kalın dilerim her daim.
Mahzun Prenses...
sağlıcakla kalın
ve ben garibin nacizane
yazınızın altına insan , çocuk, çocuklaşmayı bile beceremeyen
en içten, nice sevgi dolu, büyüklerin fırıldak, inanmayanların ahmak,
uzatanların kibirle dolu olduğuna inanarak
ve tekrar çocuk olarak her ne kabul ederseniz beni, çocuk, kardeş, abi,
imzamı öyle içtenlikle atasım var ki...
,,ne çok korkanını, ne çok şeytanını gördüm yazının yayınlandığı dünyanın..
ne çok arka çıkanını karanlık denilenilecek yerde acabalarıyla masumu oynayanları...
velhasılı şair,
senin yazdığını yazamamak benim kabiiyetsizliğim, ki bunu zaten bilenlerdenim,
ama şu başkaları yerine utanmalar yok mu ve hem de savunucuları popüler diye,
öyle zoruma gitti ve gidiyor ki sanki suçlu benmişim de beni koruyorlarmış diye !
ve...
sizi de " onlardan " saydığım için belki,
en çok da size bir özür borcum var...
eyvallah.
black_sky
Ben hep kendi içimden başlayan bir yolculukta bulduk kendimi..bir başkasına diyemezdim daha kendim çözememişken nedeni nasılı...bu yüzden daha çok kendime yüklendim ya zaten..
Aynadan başlamalı her yolculuk derim önce...
Bu arada daha da güzeli çıkar kaleminizden eminim..
Çokça teşekkürler değer kattınız yorumlarınızla
Saygılar ve selamlar olsun
black_sky
Içini dolduramadığım ya da genel kabul gören anlamsız tanımların içinde kaybolmaktansa ısimsiz kalmak daha ıyidir...
Çokça teşekkürler ederim. Değer kattı yorumlariniz...
Saygı ve selamlarimla
black_sky
Bir süre daha deneyelim olmadı yine istifa ederiz artık. ;)
Çokça teşekkürler çokça selâmlarımla.
istifa etmek en kolay olanı
kalıp savaşmak gerekmez mi
aslında yazınız pes etmediğinizi gösteriyor
tebrikler manidar yazınız için...
“Mümin erkeklerle mümin kadınlar da birbirlerinin velileridir. Onlar iyiliği emreder, kötülükten alıkoyarlar, namazı dosdoğru kılarlar, zekâtı verirler, Allah ve Resûlüne itaat ederler. İşte onlara Allah rahmet edecektir. Şüphesiz Allah azîzdir, hikmet sahibidir.” (Tevbe – 71)
black_sky
Tabii ki bu bir kaçma yazısı değil.. bu bir özünü inkar da değil. Ama genelleme olan insan tanımı buysa ben başka bir şey olmayı tercih ederim. Adima başka bir yaratık deseler hiç gocunmazdim hatta..
Içini dolduramadigimiz hiçbir şey zaten bizim değildir...
Tabii ki dediginiz gibi pes etmek değil ya bizdeki...bir uyanış çağırış belki de..
Çokça teşekkürler katkınız için her yorum anlamını daha da katlıyor yazının.
Eksik olmayın.
Sevgi ve selamlarimla
Etkilendim. Hislerime tercüman oldu bu yazı. Bir hayat anlayışının nasıl da isyanla başladığını dile getirmek de istiyor gönlüm. Hepimizin bildiği bir sözde ilk kelimede gizlidir aslında isyan. O kelime ne mi? "LA İLAHE İLLALLAH". İlk kelime "LA" bir isyandır dediğim gibi. Peki neye isyan? Allah'a ve O'nun kurduğu dengeye rağmen İNSANIN kendi nefsini, kendi arzu ve emellerini ilah olarak hayattaki yegane odak noktası olarak tespit edip tüm sistemi alt üst edişine isyan. Allah'a rağmen bunu yapıyor oluşuna isyan. Allah'ı bile bu emelleri için kullanışına isyan. İsyan, reddetmektir, kabul etmemektir, ben senden uzağım demektir. İşte "LA İLAHE İLLALLAH" da kendi istediği sistemi kurmak isteyerek dünyanın dengesini bozmak isteyen insana isyan edip herkes için ideal olan sistemi en iyi bilen Allah'ın sistemini kabul etmektir. Aşağıda bir yoruma cevap esnasında yazdığınız gibi suçlu insan, Tanrı değil. Herkese yetecek temel ihtiyaçlar yaratılmış ancak küçük bir kesimin hırsı yüzünden bir taraf refah içinde yaşıyor diğer çoğunluk sefalet çekiyorsa, yaratılmış olan ihtiyaçların yanlış ellerde yanlış dağıtımından kaynaklanıyor olsa gerek.
Bu isyana katılmamak için vicdanı, insafı, merhameti, adaleti ve insana yakışan daha pek çok niteliği rafa kaldırmak gerek. Yüreğinize sağlık.
black_sky
Okudukça iyi ki dedim, okudukça çoğaldım sanki, okudukça duygulandım, okudukça insan olmak değil mesele dedim mesela insan kalabilmekte..
Çokça teşekkürler ederim ziyaretiniz ve güzel paylaşımınız için.
Saygı ve selamlarimla
Haksızlıklara isyan etmeyen zaten sorgulasın her zaman insanlığını... Ölen masumlara ruhu kararmayan savaşa karşı çıkmayan barış istemeyen zavallılar dolaşmasın ortalıkta insanım diye. Anlamlı bir yazıydı...
black_sky
Onlar insansa ben olmamayı tercih ederim.
Değer kattınız yorumlarınızla teşekkür ederim.
Saygılar ve selamlar olsun
İsyan, hep isyan... Bir zaman sonra isyanın da coşkusu kalmıyor black'im... İstifa mı düşünülebilir.. Belki de ben bambaşka, izole bir dünyada yaşadığımdan ya da öyle hissettiğimden, isyanlardan bıktım, usandım. Kendimden memnun muyum? Hayır.. Bu dünyada yaşamak, hassas duyarlı insanlar, biraz kafasını çalıştırıp, adaleti, vicdanı, hakkaniyeti içinde yaşayan ve yaşatanlar için zul. Sesim çıkmıyor artık. O kadar umutsuzum yani.. Sen ne güzel çığlık atıp, haykırırcasına ifade etmişsin duygularını.. Benim duygularım da aynı, ama ses çıkarak gücüm kalmadı. Fotokopi çektirip, ben de kervana katılmak istiyorum, sakıncası yoksa... Yüreğine sağlık canım... Çok anlamlıydı. Kalbimi gönendirdin, biraz su serpin.. Tebrikler..
sitare2020 tarafından 15.11.2020 13:19:36 zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Sesin öyle güzel ki duymamak imkansiz. Kendini güçsüz gördüğün an da yaptığın şey asıl güç isteyen şeydir. Bir insanın güçsüz kaldığını söylemesi kadar güç gerektiren başka ne var ki...
Ben bu dilekçeyi yazdim ama yoruma öyle güzel şeyler geldi ki insan olmanın ötesinde daha anlamlı şeyler var dedim..iste adı neyse...
Şükran duymak gibi...
Eksik olma dilerim hiç mi hiç..
Sevgiyle her daim..
mimoza2023
black_sky
Bunun derdine düşmesek böyle şeyler de yazmayız, yazmazsin...
Iyi ol ki iyi olayım...baska türlüsü tat vermez....
Zaman zaman hatta çoğu zaman bu noktaya geldiğim oldu benimde.
İnsan Olmayı beceremediğimden İstifa etmeye yüz bulamadım. Erkeklikten istifa ettim
Size tavsiyem cinsiyetinizden istifa edin. Her şeyin kısa sürede rayına oturduğunu görmezseniz aha da yüzüm gelin Tükürün.
Sevgi ve Selam.
black_sky
Ben genelden başladım siz daha özel bir alandan başlamışsınız..ama ortak nokta yolunda gitmeyen şeyler var gerçeği...insan olabilsek zaten ortada sorun kalmayacak sanırım.
Çokça teşekkürler kıymet kattınız yorumlarınızla.
Saygı ve selamlarimla
"Dünya" kelimesi arapçada "alçak yer" demektir. Burası için hiç de fena bir isim değil.Adem ile Havva'nın cennetten sürgüne gönderildiği yer olarak düşünürsek çok beklenti içine girmemek lazım.Herkesin iyi olacağı böyle bir dünya yok. Siz yerinizi koruyun bozulmayın bize yeter.
black_sky
Elden geldiğince artık bu saatten sonra olduğumuzdan daha eksiği olmamak hedefimiz...ki bir şeyler daha katarsak ne mutlu bize.
Çokça teşekkürler değer kattınız yorumlarınızla
Saygılar ve selamlar olsun
Bir Eflatun Ölüm
Beni yazmak konusunda cesaretlendiren yorumlarınızı unutmuyorum hiç.
Sevgilerimle size ve Sky’ıma...
black_sky
Umuyorum yakın zamanda okuruz.
Bugün mutlu ettin beni yeni bir paylaşımla umuyorum bir mutlulukta değerli vuslat yaşatır bize..
Beklemesi bile keyifli bana göre özel ve güzel kalemleri..
Sevgiyle her daim
Bir Eflatun Ölüm
Ve bizler, içten yazılmış her şeyi bağrımıza basarız bizimmiş gibi. Lütfen bunu da unutmayın Vuslat:)
black_sky
black_sky
Vuslat06
Bir Eflatun Ölüm
black_sky
Ben yüzlerce şiir ve birçok yazı paylaştım bir tane düzgün bir şey yazmadım ama iyi geliyor ...ve çok güzel sohbetler oluyor en güzeli...
En içten şekilde bir beklentidir bu inanın..
Sevgiyle her daim.
Ben senin istifa ettiğin yerdeyim...yani "iya" insansız yaşam alanındayım, çok rahat. Sadece arada sırada bağırıyorum. "Ey insan uzak dur" ve bir levha astım zihnime "insan giremez"
Ha...istifan kabul edilmezse müstafi ol benim gibi...ya da ıskartaya çık, ne bileyim her şeyi ben mi, diyeceğim.
Süperdi...
black_sky
Insan girmesin zaten en zarar veren yaratıktır kendisi..
Eksik olma dilerim üstat yakınımızdan.
Her daim saygı ve hürmetle
black_sky
Sanki keyfin yok son zamanlardır seninde...yorumlarin bile senden beklenmedik şekilde kısaldı yahu..
Ne deriz hep
Eksik olma aksi olma hep ol dilerim nesildaşım.
Sağlıcakla her daim.
Selamlar sevgili güzel ve farklı olduğu her halinden ortada olan hemcinsim.
Bu isyanı halen dile getiren yüreklerin olduğunu bilmek kivanctır bana.
Mikrop dolu gizli uyluklarinda uyuttukları pis ve cuzzamli düşünceleriyle dolaşan milyarlarca o dediğin canlıdan var.
Mümkün değil mi değiştirmek, mümkün elbet....
Ben çoktan o makamdan ayrildim. Her şeyi alıp satan bu ırktan ayrıldım coktandir.
Bana lazım da değil.
Diline sağlık ve ben dilekcenide kabul ediyorum.
Kimsede ahkam kesilmesin...
Kanber ihsan tarafından 15.11.2020 00:27:50 zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Artık zihnine üşüşen bu nefretin ya da içime dolan bu karanlığın sebebi dedim insan olmaksa ne gerek var ki tutunmaya insan olmak için..
Evet gözümun gördüğü, yüreğinin üzerine titrediği özel kişiler var ama artık onları insan sıfatının üzerinde bir yerlere taşıdım...ayri ve güzel bir yerdeler..
Verdik dilekçeyi artık fikren istifa ettik zaten..
Eksik olmayın.
Çokça teşekkürler ve selamlarimla.
Nıççç olmaz öyle.... Hiç boşuna heveslenme
Bence kapa ekranı karaokeye gidelim atroposta gelsin bi şeyler içelim :)
black_sky
Karaoke iyidir;)) atrapos candır);)) ee nesildaşım da olursa daha ne olsun yahu...
Sevgiyle her daim;)
black_sky
Verin şu mikrofonu bakiyim;))
Sahir Neva
black_sky
Çalın efendim..benden gelsin;))
Sahir Neva
black_sky
Kendi içinde dolaşan öfke bazen bana kendimi sorgulatıyor...
Eksik olmayın nazik düşünceleriniz için.
Çokça teşekkürler çokça selâmlarımla
İlgili makama
Sayın ilgili,
Black_Sky, isimli müridinizin yukarıdaki istifa dilekçesinin işleme alınmaması hususunda gereğini emir ve müsaadelerinize arz ederim.
İş bu dilekçe ile beyan ederim ki kendisi insanlık adına doğru kişidir.
Her ne kadar adında kara varsa ve uçarı kaçarı birisi olsa da, şiirlerindeki insansı isyan ve seslenişleri nedeniyle ve şiirin bana verdiği yetkiyle kendisinin insan olduğunu beyan ve taahhüt ederim.
Arz ederim.
Erkan Cem Arslan tarafından 14.11.2020 23:14:22 zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Kendi içinde çelişki yaşıyorum ama ne güzel insanlar var yahu burada...o diğerleri için başka bir sıfat bulmam gerek anlaşılan;))
Eksik olmayın dilerim.
Saygı, sevgi ve her daim hürmetlerimle.
Erkan Cem Arslan
Ki bu isyan, senin insan olduğunun en bariz kanıtıdır... Bunu da biliyor herkes ve ilgili makamlar...
Yani sen istifa ediyorum desen de olmaz o iş.
Başka kapıya 😁
Erkan Cem Arslan
Ki bu isyan, senin insan olduğunun en bariz kanıtıdır... Bunu da biliyor herkes ve ilgili makamlar...
Yani sen istifa ediyorum desen de olmaz o iş.
Başka kapıya 😁
black_sky
Bazen içimde birikimleri bir yere koyamıyorum...dusunceler ağır geliyor...vahset yapanlara vahşetle karşılık vermek düşüncesi...kendime ne diyeceğimi bilmediğim için..cevapsiz kalıyorum..
Şansımı denedim en azından diyeyim ;))
Eksik olma dilerim..
Varlığın çok değerli abi inan.
Her daim sevgi ve saygılarla
İmza kampanyası var dediler, geldik:)
Halil Sezai çınladı kulaklarımda; “isyaaaan”:)
Hüznüne alışkınım da öfkene ilk kez tanık oluyorum. Yine güzeldi ama.
Sevgilerimle...
black_sky
Kampanya başlattım kardeşcim;))
Öfkemi kontrol altında tutmaya çalışıyorum inan ama bazen çoğu bazen zorluyor hayat insani...dedim ama yeter yahu ben istifa ediyorum;)
Artık kabul olunursa;)
Lâkin şarkı iyi gidermiş cidden;))
Mutlu etti beni gelişin eksik olma dilerim hiç..
Sevgilerimle her daim
Doğduğumda sevgi ve şefkatle korundum…
Tüm canlılar gibi büyüdüm güçlendim güzelleştim
İlham dolu şafağı seyrettim
Hüzünlü günbatımlarını
İşe doğru orda burada şurada koşuşturduğumda sokaklarda darda kim varsa elimden geldiğince duyulmaz dokunuşları öperek sevincimi yaşadım…
İnsanım insanoğluyum
İnsansın insanoğlusun…
Söylediğini duyuyorum berrak yüreğini görüyorum onun için istifanı size değer veren olarak kabul etmeme hakkımı kullanıyorum
Daima sevgiyle
black_sky
Daha güzel daha özel olmalı gibi...hata bendedir insan olan insandır onlar başka bir şeydir artık her ne ise...
Güzel ve değerli yüreğiniz karşısında saygıyla eğilirim...
Eksik olmayın dilerim.
Sevgi ve selamlarimla her daim..
black_sky
Bu konuda kampanya başlatmak gerekir sanki eğer insan azalırsa bu dünya daha yaşanabilir hale gelecek gibi...
Eksik olmayın dilerim.
Imzaniz için de ayrıca teşekkürler.
Sevgi ve selamlarimla