- 512 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kim liğimiz
Sevgili dostlarım
Bilindiği üzere son zamanlarda gündemimizi meşgul eden konunun başında Avrupadaki İslam karşıtlığı,beni huzursuz eden bu konuya değinmek istedim.Türk olmamız ve müslüman kimliğini muhafaza etmemiz bu sorunun ana kaynağı, sorun derken sorun edenler tarafından sorun olarak değerlendiriyorum bizim açımızdan bir sorun yok. Neden beni meşgul ediyor zihnimi kurcalıyor ayrıca şunuda belirteyim milli ve manevi açıdan bir aşırılığım yok.Kimliğimi gurur ile taşıyorum.Milliyet ve maneviyat konularına karşı duruşum gayet sağlamdır hoşgörü ve saygı.insanların renkleri kimseleri ilgilendirmez helede Allahın gücüne adeletine inananlar için en azından ben böyle düşünüyorum.
Son zamanlarda milli ve manevi değerlerimize yapılan saldırılar beni yeterince üzmüştür ,yaralamıştır.Saldırılar ve hakaretleri avrupanın önde gelen siasilerinin ifade özgürlüğü arkasına saklanarak savunmaları kabul edilir değil
Siyasilere hakaret ettiğiniz zaman yada avrupalı yöneticilere bunun bir karşılığı var,olur.Kendilerine yapılan eleştirileri dahi sindiremeyen şahıslar doğrudan maneviyatımıza saldırmayı hak yada özgürlük olarak tanımlıyorlar.Bundan dolayıdırki avrupalı Türkler bu tanımlamalardan, saldırılardan rahatsız.
Bizleri Erdoğancı olarak tanımlıyorlar ayrıca ben muhalefetim sorun değil.
Erdoğancı yada gelecek herhangi bir Cumhurbaşkanı tarafı oluruz işte sorun tamda bu bizim Türkiye ile olan bağlarımız
Sindirilemiyoruz Türk kökenli bazı siyasiler gibi.Türkiye Cumhuriyeti avrupalıyı meşgul ettiği sürece çıkarlarına ters düştüğü sürece bu durum tekrarlayarak devam edecektir. Bizim kimseden çekinecek beynimizin arkasında bir yolumuz yoktur.Kim liğimizi biz unutsakta bize hatırlatan bir birlik Eyvallah teşakkür ederiz müslüman Türküz.
Saygılar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.