- 523 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÖREV:
GÖREV:
GÖR, GÖRÜN, EV HANE, GÖREVLİ VE GÖREVİN İÇERSİNDE OLMAK. GÖREV DIŞI KALMA MAK. MESELE MAMAK OLMA MAK. OLUMSUZLUK TAMAMLANMAMIŞ YAŞAM VARLIK ANLAMI OLASI İÇİN OLUMLU OLMAK GEREK OLUMSUZLUK YAKIŞTIĞI YERLERDE KALSIN. HASTA, SAKAT, ÖZÜRLÜ KUSURLU VE HATTA KÖTÜ BETER OLMA MAK DIŞINDA. NE VARKİ DEĞERİN FARKINA VARMAK İÇİN İKİSİ DE GEREKEN DURUMLAR GERÇEĞİ KARŞIMIZDA. DUVARA ÇARPAR AK BİLMEKTENSE BİLEREK BAKARAK ANLAMAK ŞART. YOKSA ÇARPIP DÜŞÜP AĞZI BURNU BOYNU KIRMAK VAR. TETBİR DE İSABET OLSUN. AŞAĞIYA DÜŞMEK DİBE VARABİLMEK O KADAR DA ZOR OLMASIN. GÖRDÜĞÜN MESAFE SANA UYARMI. BUNU BİLMEK MESELESİ KİŞİYE HASTIR. GÖZÜN YEMESİ YA DA YEMEMESİ BUNA BAĞLI. İNSAN KENDİNİ BAĞLI BAĞIMLI ETMEMELİ. TAŞIN ALTINA ÖYLE GİRMELİ. EZİLMEDEN KALABİLMEK MAHARETİ ELDE GÖZDE OLMALI. KENDİNE GEL KENDİNİ BİL, DENGİNE GEL ENGİNİ GÖR. ZENGİN OL. FAKİRİN KÜREĞİ YEMEZ YÜREĞİ. BAKLAVAYI BÖREĞİ. GÖREN VERİLMEZ KENDİLİĞİNDEN OLUVERMEZ. KOLAY DEĞİLDİR ZOR DA HAK VARDIR. KOLAYDA YOK VARDIR. DAYIN YOKSA PEDERİN ENSESİ İNCE KALIRSA HALT OLAMAZSIN HALK OLURSUN. HELAK OLURSUN. BUNUN BÖYLE GÜCE KUDRETE OLMAMASI KADARDIR. VARSA DAYIN ENSEN ESNERSİN ESERSİN. YOKSA BETERSİN BİTERSİN BATARSIN. LİDERLER SAVAŞA YALNIZ GİDERLER. ARKASINDA NE KADAR HALK EDERLERSE O KADAR BAŞARIYI HAK EDERLER. BU ÖYLE HAKTAN VARSA OLUR. YOKTAN VAR OLMAZ. VARSA HAMURUNDA ÇAMURUNDA MAYASI ZAMAN HALK EDER. KİŞİ BULUR ÇATAR YAPAR EDER. BİRİ BUNU SUNMAZ. DOĞAL DA OTONOMİKTİR. “GÖREV VERİLMEZ” SEÇİMLE OLSA BİLE HALL EDEN MAYASI OLUŞAN YAPAR. BU HUSUSTA BULMA KURUMU KURULUMU YOK. ÖZ DEDİR VARSA SERDEDİR.. YÜZ YILDA BİR ÇIKAR SANKİ DARBI MESEL OLMUŞTUR BU HASRET BULUŞMASI. LİDERLER HER YERDE VARA YOĞA ŞARTLARA GÖRE GÖREVLENME OLUŞUR. BİR ŞEKİLDE VE YERDE TOHUMLANAN HÜCRE BULUNCA TAVI NEMİ ORTAMI YERLEŞİR FİLİZ OLUR BOY VERİR SOY VERİR..KURAR ÇATAR YAPAR EDER OLUR. YOKTAN HAKTAN VAR OLAN HER CANLI GÖREVİNİ BİZZAT KENDİ ALIR YAPAR. TEK GÖREV, BİLMEK ÖĞRENMEK ANLAMAKTIR. İNSANDA BU VARSA İNSANDIR.
YORUMLAR
Görev addedilen...
Öncelikle kırmadan dökmeden yaşamak ve yaşatmak ki...
Günümüz insanı kendini en tepede görürken illa ki unuttuğu:
Büyükten büyük Allah var.
Her şey izafi.
Bizler kalıcı filan da değiliz yeter ki:
Görevimiz insan olmak olsun ve şunu belirtmeliyim ki:
Laf olsun diye yaşamak ya da sayısız maske takmak ve rol kesmek.
Biz anlamasak bile ki anlamak da olası bazense çok kifayetsiz addedilsek de içimizi bilen biri var.
Görev bilinci.
Görev insanı.
Yüreğinize sağlık.
Mesajı anlayan anladı aslında herker her şeyi anladı da...
Saygılarımla dost kalem