- 578 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
'HİÇ' OLMAK 'HERKES' OLMAKTAN DAHA ONURLU..
KİMİMİZ BOŞ BİR GEMİDE BİLİNMEZLİĞE DOĞRU SÜRÜKLENDİK, KİMİMİZ İSE KURAK ÇÖLDE SU ARAMAYI HEDEF BİLDİ KENDİNE.. HAYATTA VAR OLAN HER ŞEY SENİNLE VARDI.KURALSIZLIKLARLA BAŞ EDEBİLEN İNSAN HERŞEYLE BAŞ EDEBİLİRDİ ASLINDA. ÇÜNKÜ UNUTMAMALI; HAYATINA GİRENİ DE ÇIKANI DE SEN BELİRLERSİN ASLINDA.. HAYAT SANA SADECE MERHABA İLE GETİRİR ‘KEŞKE’ İLE GÖNDERMEK, ‘İYİ Kİ’ DİYE SAHİP ÇIKMAK İSE KADERDENDİR.. SAHİLLERE VURDUM HEP KENDİMİ. KULAĞIMDA KULAKLIKLA YÜRÜDÜĞÜMÜZ YOLLARDAN YÜRÜDÜM.. İÇİMDEKİ EN UFAK HÜCRE BİRİKİNTİLERİM BİLE ACIDI.. NE GÜZEL DEMİŞTİ KAHRAMAN ABİ; İNSANIN İÇİ ACIR MI? ‘ACIYOR İŞTE.’ DİNLEDİĞİM MÜZİKLER SANKİ BENİM İÇİN BESTELENMİŞ, BENİM İÇİN YORUMLANMIŞ DERKEN TAM DA O ANDA EBRU GÜNDEŞTEN BİR PARÇA ÇALDI YOLDA GİDEN ARABA DA;
‘SÖYLESENE AYRILMASAYDIK EVLENİR MİYDİK SAHİ?’…
İÇİMİ ERİTEN BU ŞARKI SÖZÜNE GÖZLERİMDEKİ YAŞLAR EŞLİK ETTİ ADETA.. Kİ BEN BU KADAR ÇOK EMEK VERİRKEN ELİMDEN KAYIP GİTMESİNİ YEDİREMİYORDUM BELKİ DE KENDİME.. KADERİ RABBİMİZ YAZAR, BİZDE RABBİMİZE LAYIK BİR KUL OLMA YÖNÜNDE GİDERSEK HAYIRLISI OLURVERİR HER ZAMAN.. ELLERİMİ HER SEMAYA KALDIRIŞIMDA, HER DUA EDİŞİMDE ASLINDA SENİ DİLEMİŞİM.. İÇİM ÖYLESİNE BURUK ÖYLESİNE KİMSESİZ KALDI Kİ. HİÇ BİR ACIYLA EŞDEĞER DEĞİL BU. İÇİMDE SENİ UĞURLADIM ACILARLA KENDİME DUVARLAR ÖRDÜM. Kİ AŞK DEDİĞİN SAHİPLENMEKTİR. AŞK DEDİĞİN İKİ KİŞİDEN BİR KİŞİ OLMAKTIR. VE SEVGİLİ AŞK DEDİĞİN ŞEY GELİP GEÇİCİ DEĞİLDİR.. DÜNYANIN BÜTÜN KIRICI KELİMELERİNİ İNSANIN EN SEVDİĞİNDEN DUYMASI ÖLMENİN FARKLI BİÇİMİYMİŞ MEĞER.. ÖLMEK DEMEK TEK BAŞINA NEFESSİZ KALMAK DEMEK DEĞİLMİŞ.. ÖLMEK DEMEK HAYATTAYKEN İNSANIN KENDİ İÇİNE MEZAR KAZMASI DEMEKMİŞ.. ÖLMEK DEMEK O MEZARLIĞI HER GÜN GÖZYAŞIYLA SULAMASI DEMEKMİŞ.. BEN YAŞARKEN ÖLDÜM. ÖLDÜRÜLDÜM.. HAYATTA HİÇ BİR ŞEY TESADÜF DEĞİLDİR. İNSAN BAZEN SAVAŞAMADIĞI İÇİN VAZGEÇER. İNSAN BAZEN VAZGEÇMEZ, VAZGEÇİRİLİR. BEN ŞUAN TAM OLARAK BU DURAKTAYIM İŞTE. AH KAHRAMAN ABİ NE GÜZEL ÖZETLEDİN; BİR ZAMANLAR TUTTUĞUM ELLERİN, NEDEN ŞİMDİ ELLERİN? ÜMİDİMİN TÜKENDİĞİ HER NOKTADA SECDEDE SANA SIĞINDIM RABBİMİZ. KALPLER DAİMA ALLAHIN ELİNDEDİR. BEN BEŞERİ OLARAK SENDEN GELDİM VE SANA GELECEĞİM.. ÖMRÜMÜZ YETTİĞİNCE BİZİ YOLUNDAN AYIRMA, SENİN YOLUNDAN AYRILMIŞ İNSANLARLA BİZİ SINAMA..
AYRILIĞIMIZIN SONSUZLUĞUNA SELAM OLSUN.. BU SON ALDAŞINIMDI,
UĞURLAR OLSUN..