- 585 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Eyyy Makron! Eyyy Fransa!
Fransa’nın "ezik Cumhurbaşkanı Makron" Cumhurbaşkanı’mız nezdinde Türk devletini ve Müslümanları hedef almış durumda.
Fransa’da "Macron,’’ Hollanda’da ’’Geert Wilders’’ İslam ve peygamber düşmanları. Son derece küstah ve provoke edici, Peygamberimiz Hz. Muhammed’e hakaret içeren karikatürler yayınlamaktalar ve Müslümanları karalayıcı söylemlerle yine Müslümanları hedef almış durumdalar.
Fransa içerisinde ticaret erbabı, memur, işçi, öğrenci, genç, ihtiyar çifte vatandaşlık almış yığınla Müslüman lar var... Bu provoke edişleri fırsat bilen kötü niyetli teröristler, ajanlar "müslümanları zan" altında bırakacak terör faaliyetleri içerisinde olabilirler.
Eyyy Makron; Sen hangi akla kulluk edip te terörle, vahşetle alakası olmayan milyonlarca masum müslüman vatandaşın hepsine peşin terörist damgası vurursun, terörist muamelesi yaparsın? İslam peygamberi ve dinine ne hakla dil uzatırsın?
Adama sormazlar mı, kendin bu kararı alırken hepsi müslüman olan Ortadoğu ülkelerinde sen neler yaptın, hala neler arıyorsun?
Ey Fransa, 1524’te başlattığınız sömürgecilik faaliyetleriyle Afrika’nın batısında ve kuzeyinde 20’den fazla ülkede hakimiyet kurdunuz. Afrika’nın yüzde 35’i, 300 yıl boyunca eyy Fransa sizin kontrolünüzde kaldı.
Senegal, Fildişi Sahili ve Benin gibi ülkeleri o yıllarda Fransa’nın köle ticaret merkezleri olarak kullanıldınız ve bölgedeki tüm kaynakları sömürdünüz.
Cezayir de, 1945’ten 1968’e kadar süren toplu saldırılar, soykırım yaptınız. Çok sayıda insan işkence ve kötü muameleden geçmiştir. Siz Fransız lar Setif ve Guelma’da 45 bin Cezayirliyi Öldürüp, katliam yaptınız.
Eyyy Makron!
"Mısır ve Suudi Arabistan" "kiralık" liderleriyle nasıl bir ilişki içindesin?.
Radikal kolların "Irak’ta, Afganistan’da" buralarda ne işin var?.
"Suriye’de, Libya’da" terör örgütleriyle ne haltlar karıştırıyorsun?
Hem de turist olarak değil, mülteci olarak değil, ticaret erbabı, bilim adamı gibi masumane bir sıfatla değil, "işgalci", "bozguncu", "külhanbeyi", "fitneci", "derebeyi"... sıfatıyla ne arıyorsun buralarda?
Türkiye’nin iç meselelerine karışmak senin ne haddine?
Müslümanlara dünyayı dar ediyor, her türlü radikal teröristleri Yıllardır kucağında besliyorsun, Sonrada Türkiye gibi bir ülkeyi ve Müslümanları terörist ilan ediyorsun.
Eyyy Makron! Biz senin göbek ağrını çok iyi biliyoruz.
1- Türkiye! Türki cumhuriyetleri, Afrika ve bazı Arap ülkelerinde, hatta dünyada yıldızı parlayan bir ülke. Türkiye’nin stratejik hamleleri Fransa’yı, Suriye’de saf dışı bıraktı, Libya’da encamı okunmuyor, Irak’ta hiçbir etkinliği bulunmuyor, Tunus’ta istediğini alamadı. Macron’un hem ülkesinde hem de dünyada imajı yerle bir olmuş durumda.
Savunma sanayii, Akdeniz, Karadeniz, mavi vatan Kıbrıs, Azerbaycan, Suriye, Libya’da Türkiye söz sahibi. Makron! Bu çıkışlarıyla Cumhurbaşkanı’mız üzerinden Türkiye’nin yükselişini kırmak, Cumhurbaşkanımızın önünü kesmek. Kendince böylece dünyada oluşacak boşluğu doldurarak, kan emmeye devam etmek istiyor.
2- Seçim arifesinde Fransa’da hızla oy ve prestij kaybeden Makron; Türkiye’ye kabuğunu kırma, özüne dönme diyor, yoksa; islamofobi üzerinden "Radikal örgütleri" harekete geçirerek Fransa içinde ve dışarda faili meçhuller, terör faaliyetleri, kaos ortamı meydana getirilerek Türkiye ve Müslümanlara suç isnat ederek, böylece gözdağı vermek istiyor.
Türk’ler ve müslüman topluluklar her nerede olursanız olun, bu oyun ve kışkırtıcı söylemlere sakın ha alet olmayın..
Eyyy Makron! Osmanlı tokadını yemek istemiyorsan, aklını başına al...
Ahmet Ali Canbaz 09.11.2020
YORUMLAR
ustam anlamadınız mı??
hristiyanlar çoğunlukta fransada ekseri de katolik olmalı, makron seçimlere hazırlanıyor, tabiiki müslümanlara laf söyleyecek... oradan da üç beş türkü teröristlikler suçladı mıi, fransız gizli servisi de üç beş tabanca bıçak buldu mu, manşetler hazır..ekranlar hazır halka ve dünyaya duyurmaya..
eee bizde de öyle değil mi, seçim zamanı allah kitap kuran deyip; haçlılar, haçlı artıkları bizans torunları... çünkü bizlerin çoğu da müslüman... düşman yaratmalı ki oy devşirsin ..... veriyorlar gazı...80 li yılların mitçileri ve siyasetçileri veriyor ayarı da bize...manşetler ekranlar bizde de hazır...
hepsi koltuk için.. hangisi daha temiz??
saygıyla