Cehennem Ateşi
Kötü kalpli Frolo’nun iç konuşması:
"Aziz Meryem, bilirsin ben dürüst bir adamım. Haklı olarak erdemimle gurur duyarım. Aziz Meryem, bilirsin; sıradan, adi, zayıf, kaba, hovarda kalabalıktan daha arıyım. O zaman söyle bana Meryem, niçin onu orada dans ederken görüyorum. Niçin için için yanan gözleri ruhumu kavuruyor? Onu hissediyorum, onu görüyorum. Güneşin ele geçirdiği simsiyah saçları içimde kontrolsüzce tutuşuyor.
Ateş gibi, cehennem ateşi, şu tenimdeki ateş. Bu yakan ihtiras, beni günaha itiyor.
Benim hatam değil, suçlanması gereken ben değilim. O, çingene kız, cadı, bu ateşi yakan. Benim hatam değil, ki Tanrı’nın planındaysa, O şeytanı Adem’den çok daha güçlü yaptı.
Beni koru Meryem, bu baştan çıkarıcı kadının büyüsünü önle. Onun ateşinin, etimi kemiğimi yakmasına izin verme.
Esmeralda’yı mahvet. Onun cehennemin ateşlerini tatmasını sağla. Ya da onu sadece ve sadece benim yap.
Cehennem ateşi, karanlık ateş. Şimdi, çingene, senin sıran.
Ya beni seç, ya da ateşini. Ya benim olursun ya da alev alev yanarsın.
Tanrım, onu esirge. Tanrım, beni esirge. Ya benim ol, ya da yan!"
*"Hellfire" adlı İngilizce şarkısını bir metin halinde çevirdim. Notre Dam filminin müziği.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.