- 377 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İletime İsteği
Merhaba
Değerli Yetkililer.
Bu güne kadar gönderdiğim aralıklı mesajlarım sanırım size ulaşmıyor. Bu nedenle cevap alamıyorum. En son dün sayfamda "şifre teyidini doğru yapabilmemiz için telefon numaranıza ve telefon numaranıza gönderilecek kodla telefon numaranızın teyidine ihtiyaç vardır" diyen bir duyuru sayfamdaydı.
Telefon numaramız 0850 762 07 .. no ’lu telefondur diye numara belirtiyordu. Ben bir kutu içine tel numaramı girdim gelen teyit kodunu da gönderdim. Sonra anılan numarayı bu kes de ben teyiden aradım. Ancak arama çağrısı hep sonlandırılıyor.
Ricam şu, böyle bir uygulamanız var mı? Bu neyin nesi? Bu telefon size mi ait? Şimdiki yayın yaptığım son sayfa hariç zaten sayfalarıma giremiyorum.
Unuttum diye istediğim şifreleri alamıyorum. Alınan şifrelerde hem bildiğim şifreler hem de işe yaramıyor. Mesajlar size ulaşmadığından olsa gerek hiç yanıt alamıyorum. Haliyle üzülüyorum. Şimdi haberdar olunca sizin de üzüleceğinize eminim.
Sayfamın şifre kaydı diğer web sayfası adres ve giriş bilgileri olukla zaten tarayıcının hafızasında kayıtlı. Buna rağmen sayfama giremiyorum. Şifremi unuttum mesajına gelen şifre de kayıtlı şifrenin aynısıdır.
Bir girdiğim sayfaya daha sonra girememekle bir kaçtır edebiyat defteri sayfası açıyorum. Bu da sürekli a mail adresi almam ve a mail adresi değiştirmem olmakla, karışıklıklara yol açıyor.
Sayfamda her askı sonrasında 2, 2 artımla içi boş mesajlar oluşuyor. Şu anda yeni sayfada da 89 tane içi boş mesaj oluştu. Açılmadı duruyor. Ben de otomatik davranış yapıp, yanlışlıkla mesajları açmadıkça bu mesajları açmıyorum.
Ben size askı sayfamda ulaşacağımı düşünerek, daha sonra silmek kaydıyla bu iletiyi yazdım. Telefonla veya şimdiki mail adresime yazılacak mesajla ya da bu yazının altına yazılacak yorumla sizden yardım talep ediyorum. Saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.