- 515 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
Selvi
Nem, havada bulunan su buharı oranıdır. Evde, oranından bahsedilen nem türüne bağıl nem denir. Uzmanlar, evde ve kapalı alanlarda ideal bağıl nem düzeyinin %50 olması gerektiğini belirtir. %60’ın üzerinde ve %40’ın altında olan nem oranı sağlıklı bir yaşam ortamı oluşturmaz. Nem düzeyi klima ve havalandırma cihazları üzerinde yer alan göstergelerle ölçülebilir. Ayrıca nem ölçüm cihazları da alınabilir.
YORUMLAR
''Bir çocuğun katışıksız anlarını arşivleyebilseydik eğer, örneğin ilk koku ya da rengin etkisini bilir; belki tüm duyu kayıplarımızın ardından bu arşive dönebilirdik.''
Güçlü bir tasavvurun cümleleriydi. Elbette diğerleri de...
Gecikmesin mektuplarınız yoksa şiir oluyorlar.
Sevgiyle kalın.
Parlain m
Güzel sözleriniz karşısında daha öncesinde de ifade ettiğim gibi bi cesaret yazacağım sonraki denemelerim için güç buluyorum. Bu nedenle size minnettarım.
Sevgi ve selamlarımla...
Bir şeye bakıp hiçbir şey hakkında her şeyi anlatmak.
Böyle bir yazı yazabilmeyi gerçekten çok isterdim.
Zannederim ki tılsımlı bir durum bu.
Yada bazı hallerde karşılaşılabilecek bir durum.
Benim günümün yazısıydı.
Tebrik ederim.
Parlain m
Rica ederim, bir şeyleri karalarken bazısı bir nota, yol, ne biliyim bir kokuyu, bir şarkıyı ya da zamanı takip eder, herhalde ben de anca bir boşluğa sesleniyorum.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
gültekin
Bütünlüğe varmadan, nota-yol-koku-şarkı-yada zaman v.s.
Bir sayısalcı olarak galiba herhangi bir enstrüman çalamayışım da bundan.
Boşluğa seslenebilmek bence büyük hüner.
Görüneni herkesi bir şekilde dizeler.
Gerçekten bana çok iyi geldi bu yazınız.
Hani bazen gidişatını anlamsız sandığınız, hatta bir sonuca bağlanmayan filmlerin üzerimizde bıraktığı o derin etki gibi.
Tekrar tebrikler üstad.