- 828 Okunma
- 18 Yorum
- 4 Beğeni
Bir Güzel İnsanı Kaybettik
Üniversite yıllarında öğrenciliğimiz kampüs sınırlarıyla kalamazdı, kalmadı, vardı bizimde hayallerimiz...
Siyasi çıkmazlara girmeyen, radikal, uzlaşmaz ,ötekileştiren ve kutuplaştıran cenahlardan uzak kalan ve sadece gönüllük esasıyla "eleştirmek için değil değiştirmek için " diyen ve daha güzele dönüştürmek için yola çıkan bir gençlik olarak Toplum Gönüllüleri Vakfı çatısında bir araya gelmiştik. Bu oluşum Yurtiçi ve yurt dışında bir çok üniversite de gönüllük esasına dayalı, toplum ve birey temelinde "insan ve sorunlarını " ele alan sinesini genç ve yetişkin gönüllülere açan bir oluşum oldu. T.O.G vakfı gönüllü faaliyetleri, dogmatik ve hiyerarşik biz düzlemle, tepeden inme direktifler ve ödevler vermedi. Bünyesine katılan genç ve yetişkin gönüllülere, kendilerince projeler üretmelerini, sorunun yine o sorunun ortaya çıktığı sahasından kaynaklarla yine en yakın çevrenin soruna dikkatlerini çekmelerini ve toplumsal farkındalık oluşturmalarını ve tüm bu olumsuzlukların sürdürülebilir nihai projelerle geri döndürülemez bir şekilde çözülmesini benimsiyordu.
İşte böyle bir çatı altında tanıştığımız arkadaşım, dostum kardeşim Mert KÜÇÜKYUMUK’la birlikte yurdun bir çok yerinde köy okulları tadilatına gittik, birlikte S.H.Ç.E.K , Darülaceze, Sokak çocukları, Mülteci kampları, Erozyonla mücadele, Kız çocukları okula kampanyaları, yurdun bir çok yerinde Huzur evlerinde birlikte gönüllü organizasyonlar, etkinlikler, söyleşiler, konserler, kalıcı bağış ve sponsorluk kazanım çalışmaları ve daha sayamadığım ,sürdürülebilir bir çok projeyi birlikte yeşertip içerisinde yer aldık. Maalesef bu güzel insanı, dostumuzu, Mert KÜÇÜKYUMUK kardeşimizi ,eşini ve biricik yavrularını Doğanlar apartmanında kaybettim, kaybettik :(
Mert KÜÇÜKYUMUK, Eda KÜÇÜKYUMUK ve çocukları minik Ateş KÜÇÜKYUMUK aramızdan ayrıldılar, nurlar içinde uyusunlar :(
Biraz daha fazla kazanayım diyerek ; kumundan, demirinden çalanlar, yer açayım diye kolon kesenler ve bunlara göz yuman yetkililer umarım sizinde hikayeleriniz yarım kalır, mezarlarınız çiçeksiz kalsın hak ettiğinizi bulun ....
YORUMLAR
Yazan, yorum yapan, durumun acı gerçeği karşısında yorum yapacak kudreti de bulamayan, sesli hıçkırıklara boğulan ve sessiz kendi içinde doğranan canlar,...
O güzel aile ve daha nice kaybettiğimiz canların acısını yüreğimizde hissetmek insan olabilmenin en büyük faziletidir kuşkusuz...
Sitenin değerli üyeleri, dayanışma gösteren, acılara omuz veren ,gözyaşı döken, dualar eden, aminler diyen, huzurlar dileyen güzel insanlar , abilerim ablalarım, arkadaşlarım ve kardeşlerim hepinizden Allah razı olsun, hepimizin ve ülkemizin başı sağ olsun...
Lütfen komşuluk ilişkilerimize sahip çıkalım,
Lütfen apartman - site yönetimi hususunu en azından bundan sonra daha ciddiye alalım,
Lütfen müşterek hukukumuza daha büyük bir farkındalıkla yaklaşalım,
Lütfen liyakatini, bizim seçimlerimizle bulanların bir yerde "işvereni" olduğumuzu hep
hatırlayarak; onların gafletlerini, gayr-insanı sapmalarını, yamulmalarını hukuksuzlukları elimizden dilimizden geldiğince doğruya, hakikate, güzel olana layık olana çevirelim …
Lütfen apartmanımızda - sitemizde vesaire yerlerde yapılan tadilatlar, izne tabi mi ?imkanlarımız dahilinde sorgulayalım. Uyanık ve bilincin tetiğinde olalım; gücümüz ne kadarına yetebiliyorsa o kadar mücadele edelim...
Haksızların, hukuksuzların hesabını soralım, sorulması için hukukun tüm yollarını izleyelim ve ısrarcı olalım.
Ve bir hatırlatma ile değerli dostlarım,
Türk Mahkemeleri, dileyen tüm vatandaşlarına kapıları açıktır vakit fırsatı olan yakında başlamasını ümit ettiğim bu duruşmaları kaçırmayalım, takipçisi olalım ...
Sevgi ve saygılarımla,
Başınız sağolsun.
Başkalarının hataları yüzünden canlarından, mallarından, söylemeye dilim varmıyor hatta insanlığından olmak reva mıdır? Her deprem felaketinde karşımıza çıkan çürük binalar, bu binalara onay verenler acep insan mıdır? Binaların kolanlarından önce vicdanları çürüyenler daha ne kadar zarar verecekler, dur demek yok mu?
Saygılarımla Efendim...
Nesildaşım başın sağ olsun, başımız sağ olsun. Yitip giden her nefes etimizden et kopartıp gitti sanki. Bir de ortak bir geçmişi paylaşmış olmak, anılar biriktirmek acıyı katlayarak arttırıyor...
Hep diliyoruz, hep umuyoruz bu felaketler olmasın, ihmaller yüzünden daha da fazla ocağa ateş düşmesin...
Yine sözlerin anlamını yitirdiğimiz bir durum daha...
Mekanları cennet olsun diliyorum.
Bu güzel aileden gelecek iyi haberi içim bir başka titreyerek beklemiştim... Hiç tanımadığımız halde böyle elimiz yüreğimizde beklerken, yakınlarının, tanıyanların ruh halini düşünemiyorum bile. Hele de böyle üzücü bir sonuçla karşılaşmak!..
Başınız sağ olsun, Allah sabır versin tüm yakınlarına. Çok üzgünüz...
Bu ateş yaktı dağladı yüreğimizi
Göz yaşımızı yutkunduk günlerce
Bu son olsun demek istiyorum
Lakin umut da göremiyorum
Asıl üzüntüm bu acı gerçeği düşünce kahroluyorum
Başın sağolsun Kardeşim
Türkiye’nin başı sağolsun
İzmirimizin başı sağolsun
Gönlüne sağlık
Acını paylaşıyorum
Sabırlar diliyorum
Nice saygılarımla
Çok üzüldüm gerçekten...
Başınız sağolsun!..
Bu güzel insanların sebep olmadıkları yanlışların sonucunu yaşayıp bedel ödediklerini görmek insanın içini acıtıyor!..
Zamanla böyle kim bilir daha ne kadar acı öyküler çıkacaktır.
Yazık!.. Güzel insanlar gittikleriyle kaldılar!... :(((
Huzurla uyusunlar inşallah!..
Toplum olarak başımız sağolsun
birey olarak başın sağolsun
çok kelime yok diyecek
acı acı acı
tarifsiz bir acı
Allahım kimseye yaşatmasın bu acıyı
Tüm deprem zedelere ve ailerine yakınlarını kaybedenlere baş sağlığı ölenlere Allah tan rahmet diliyorum
ölüm hiç bu kadar acıtmamış tı
duyarlı yüreğine sağlık