- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Cumhururiyet denen gömlek
97. yılını çoşkuyla çoşkusuz kutladık.
Her daim de kutlamaya devam edeceğiz ve edilecek Allah hın izni ile.
Türkiye Cumhuriyetinin kuruluş felsefesi Türkçülüktür.Atatürk milliyetçi Türkçü turancı birisi idi. Ne kadar inkar edilse de kabul edilmese de bu bir gerçek.
Kanıtı:
"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"
"Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur." sözleri doğrular.
Cumhuriyet her ne kadar istenmez hatta değiştirilmek istensede asıl hedef Türk tür Türkçülük Türk birliğinin oluşmasına engel molmaktır. Devletimizin adı Türkiye Cumhuriyeti devleti degil bu yanlıştir.
Adı Türk devleti
Yönetim şekli Cumhuriyettir.
Değiştirilmek istenmektedir.Asıl hedef Türk tür,Türk milletidir .Türk ü yok etmektir.
Planlarını uygulamaya koya bilmek için bu gömlek bize dar geliyor Cumhuriyet hakkında bu gömlek eskidi iş görmüyor söylentileri olsada hepsi boşunadır.
Türk devleti ,Türk milleti ve Türk olarak Cumhuriyeti yaşamaya ve yaşatmaya kararlıyız.Aksini söyleyenler yapmak isteyenler mayası karışıklar dır saklanmışlardır.kendilerini aklamak kendilerini meşrulaştırmak isteyenlerdirdir.
Bırakın gömlek dar geliyor eskidi laflarını hain emeller peşinde olmak fayda getirmez.Neden dir ki Türkiye Cumhuriyeti devleti yerine Anadolu Cumhuriyeti denmek istenir.
Burada Türk düşmanlığını,zamanla Cumhuriyet kelimesinide yok etmek Türkiye topraklarını ele geçirmek,düyadaki 300 milyon Türk ün sesini kesme düşüncelerini anlamamak aptallık olur.
Hadi oradan nereden uydurdun nereden çıkardın diyorsan;
işte oku buradan:
11haziran 2016 tarihli edebiyat defterinde "affetmeyecek belkide toprağa gömecek" başlıklı yazıma yapılan yorum ve benim verdiğim cevap.
yapılan yorum
--Refik bey iyi güzel de eleştirdiğiniz anlayışın bu günlere gelmesine Cumhuriyeti kuranlar destek olmuşlardır.Ve siz de diğerleri gibi tarihin arka planını incelemeden,içi boş birTürklükle mutlu olmaya çalışıyorsunuz.
Geçmişin ve geleceğin dünyasını anlamak için temel felsefeye dayanmadan Vatan,millet,bayrak edebiyatı bir anlık deşardan başka bir şey değildir.Dünyanın akıllıları geçmişte ve günümüzde orta doğu ve çevresini paylaşırken,bir şey yapamayanlar,ancak bu tür laflarla mutlu olmaya çalışırlar.Gerçekler hiçte sizin bahsettiğiniz gibi değildir.Vatan tehlikede ise,bunun en büyük suçlusudevletin kuruluşundan bu güne kadar söz sahibi olanların hepsidir.
Mevcut devlet anlayışı yıkılmadan kimse mutlu olamayacaktır.selamlar. 12 haziran 2016
buna benim yazmış olduğum cevap
----Teşekkür ederim.İçi boş bir Türklükle mutlu olmaya çalışıyorsam o zaman sizde bahsettiğiniz mevcut devlet anlayışını yıkar istediğiniz anlayışı getirirsiniz.Önemli olan bu gündür yarın belli değildir.Geçmiş zaten geçmişte geçmiştir.
Geçmişte orta doğu paylaşılırken bir şey yapılmamış peki şimdi o paylaşanlar yerleşirken ne yapılıyor.
Dahi elimizdeki olanları kayıp edecek durumdayız,Hatta kayıp etme rızası gösterir durumdayız.
---Sömürgecilik artık eskisi gibi değil.Şimdilerde sömürgecilik terörist guruplarca elde edilmek istenen bölgelerde karışıklık çıkarmak ,olmayan milletler yaratıp destekleyip devlet kurmalarına yardım edip himayelerine alarak sömürge haline getiriliyor.
Mevcut devlet anlayışı yıkılmak yerine insanların refahı rahatlığı ve kendini ifade edebilecek şekilde geliştirlse olmuyor mu?
Sonra madde ile manayı birlikte ele alırsanız yanılırsınız.Madde ayrı mana ayrı olarak değerlendiriniz.
Şu anda orta doğu dediğimiz yerde hatta güney orta doğu denilen yerde hesaplar hep ekonomik çıkar üzerine yapılıyor.
Bizim yazdıklarımızda iç meselemizi ilgilendiriyor.saygılarımla.
siz buyrun mevcut devlet anlayışını değiştirin. 13 haziran 2016
Aynen geçen yazışmayı aktardım.
Yapılmak istenen yavaş yavaş nesil nesil Cumhuriyeti Türk ve Türkçülüğü yok etmek.
"Öğrenme öğretme ve değişim,kuşaklar arası nesiller arası iletişimi önler." uyanık olmalıyız dikkatli olmalıyız.
----------Gömlek dedikleri Cumhuriyet
Pazarda gömlek satan Yakup agadan alınmadı.Çerçici Nazmi agadan kumaş alıp mahalle terzisi Hasan agaya diktirlmedi.
Bu gömlek
Çanakkale Seddülbahir de,Arı burnun da Anafartalarda;
Süleyman reis deresi,Çanav ovası,eski line ,triyandafil çiftliği,keçi deresi,Çomak dere,zig zag,zığın dere,tenger deresi,conk bayırı,düz tepe ,anzak koyu,ikiz koyu,tekke koyu sedülbahir köyü,morto koyu,behramlı köyü,melek henım çiftliği,soğanlı dere vadisi,kilit bahir köyü,dur yolcu anıtı,kilye koyu savaş alanlarında daha 15 - 17 yaşlarında düşmana dur burası çanakkale geçilmez diyerek çocuk atalarımızın toprağa düşerken mermiden ignelerle bedenlerinden dokuduğu kumaşlardan;
Bu gömlek
Kurtuluş savaşında Metris tepe,Dua tepe,Koca tepe,Üç şehitler tepesi,Kanlı sırt, Dumlu pınarda,Zafer yolunda makas olan mitralyözler tarafından biçildi.
Bu gömlek
Baş Kumandan Mustafa Kemal Atatürk
Ve ordusu;
Karakol cemiyetinden yeni bahçeli Şükrü,Hamza gurubundan yüzbaşı Seyfettin,Mim mim gurubundan topkapılı Mehmet canbaz,İmalatı harbiyeden Eyüp bey,Berzenci gurubundan Ahmet Berzenci,Ferhat gurubundan Mustafa izzet,Kuvvacı Yahya kaptan,Ali Çetinkaya,Şahin bey ,Sütçü İmam,Ahmet Hulisi efendi,
Ayşe çavuş,Halime çavuş,Asker Saime,Melek hanıma,Tayyer Rahime,Kara Fatmaya,Gördesli Makbule, binlerce kınalı kuzular tarafından mermilerden iplik yapılarak dikildi söz ettiğiniz gömlek Cumhuriyet.
Zor oldu yakışıklı tam Türk milletine göre bir gömlek oldu Cumhuriyet.
--------------------------saygı sevgi ve selamlar...(pitik)
,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.