Düşündüm ki
Dinim: Budist
Politik görüşüm: liberal milliyetçi
Dinim köklerime, geçmişe saygı. Ayrıca sempati.
Peki politik görüşüm niye bu şekilde, niye liberal ama sosyalist değil bir kere dinlemek ister misin?
* Öncelikle muhafazakar değilim. Laikliğin sonuna kadar ardındayım.
* Yapay gerçeklik ilgimi çekmiyor. Sahte müdahalelere inanmıyorum.
* Kaderciyim. Özel olduğuma ve kaderimin önemli ve özel sonuçları olduğuna inanıyorum.
* Bilimi severim. Fakat bilginin herşeyi açıklayamayacağına inanıyorum. Çünkü kainat uçsuz bucaksız. Liberalizmin sınırları daha geniş.
* Nefsani sebepler. Bir kişi bildiğini uyguladığını söylüyorsa, ona ne bilmek istediğini sorarım. Mutlaka egosu belirleyecektir.
* Beni şu anda da kimse düşünmüyor, komünizm olsa da kimse düşünmeyecek. Sadece işimi sağlayacak, ben de marifet sanacağım.
* Yiğidin malı meydandadır. Bu Avrupa, Amerika’ya olan borcumuzu sadece liberal yollarla öderim. Devlet eliyle, bedavadan olduktan sonra ödemesem de olur. Borcum benim vicdani meselemdir.
* Sevgilini de mi devlet eliyle bulursun?
* Aşka, masumiyete, özel olmaya inanırım.
* Görüyorsunuz, Amerikaya, İngiltereye vs. onların icatlarını kullanarak saldırıyorlar. Bence daha çok iftira, yanlış bilgi, cehalet.. Birkaç gündür "Tıbbi ruh iyileştirme" üzerine araştırma yapıyorum ve kaynaklar hep İngiliz, Amerikan. Vicdanım nasıl sızlamasın.
* Bugünkü sosyalist hareketi (istisnalar hariç) cahil, gerici, nefret odaklı, vicdani açıdan sorunlu buluyorum.
* Sosyalizm de mağduriyet yaratır.
* Bir şeyi bildiğini iddia edersin. Ama öyle olmak zorunda değildir. İspatlayamazsın. Yargılamak her zaman haklı sebeplere dayanmaz.
* Ben böyle mutluyum. Kabul et!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.