- 427 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÇOK ŞEYMİ İSTEDİM
ÇOK ŞEY Mİ İSTEDİM
🤔
Seninle bir hayatı paylaşmak istiyorum !!
Gece su içmek için kalktığımda seni görüp gülümsemek ve yanağına bir öpücük kondurmak istiyorum .
Sabahları senden önce uyanıp , senin uyuduğunu görünce uyuyor numarası yapmak istiyorum .
Ve her sabaha senin nefesini hissederek uyanmak istiyorum .
Beraber çok sevdiğin futbol maçlarını izleyelim istiyorum. Sen oyunculara bağırırken sana bakıp senin o halinle dalga geçip , eğlenmek istiyorum . Ve maç bitince sırf bunun için beni gıdıklamanı da istiyorum .
Senin uykunu bölmeni izlemeye kıyamayıp , bende seninle uyanmak istiyorum .
Beraber kampa gitmek istiyorum . Gece gelen seslerden korktukça sana iyice sarılmak hissetmemek için seni konuşturmaya çalışmak istiyorum .
Saatlerce denizi seyretmek ve sahilde uyumak da istiyorum ben . Senin sevdiğin şeyleri ben de sevmek istiyorum karda yuvarlanmak kartopu oynamak istiyorum soğuktan donan burnuma hohlamanı da istiyorum, deterjanlı sudan köpük üflemek istiyorum çocukça hareketler yapmayı özlüyorum.
İşten gelince seni karşılamak ve sıkı sıkı sarılıp “seni çok özledim” demek istiyorum, seninde saçlarımın kokusunu içine çekmeni istiyorum .
Ben aslında arada değil , hep güzel şeyler yapalım diye ikimiz için sürekli hayaller kuruyorum .
Ve beni sonsuza dek sev istiyorum .
Çünkü seni en güzel ben sevmek istiyorum .
Çok mu şey istiyorum ?
❤️YALNIZ SENİ SEVİYORUM❤️
Bir seni seviyorum
Sevdam
Parmak uçlarının değdiği yerler acıyor
Hasretinin çölünde seraplar görüyorum
Uykumdan çaldığın gecelerde
Seni yazıyorum
Hayalini roman diye okuyor
Satırlara yüklediğim cümlelerde
Yüreğime seni kazıyorum
Gülen gözlerinden mehtabı seyrediyorum
Ok gibi batan kirpiklerinde
Aşk acısı çekiyorum
Harf harf hece hece seni yazıyorum
Şiirlerime
Satırlarımda nakış nakış işliyorum yüreğime
Sevdan çisil çisil yağıyor gönlüme
Renk geliyor
Miski amber kokular siniyor tenime
Sevda kokan öpücükler dökülüyor şiirlerime
Seni yaşıyorum ölümsüzlüğün deminde
Ben yalnız seni okuyup seni yazıyorum beynimde
FERİHA AYDOSOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.