Koridor
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
feu
Teşekkürler, selam ile.
Yedi bacak saydı Ayşe, mırıldandı.
"Her şeyin sonu olmak zorunda mı?"
Gözü sekizinci bacağa takıldı. Başını yan yatırdı, öyle baktı. Düşündü Ayşe. Kaybolanları düşündü, Hayatından çıkıp gidenleri. "Sonsuza kadar..."dedi. Sustu. Sonsuzluğu düşündü. Sonra da örümceği. Tamamını.