- 277 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Kelimelere Dönüş
Kelimelere Dönüş
‘’Bütün sıfatlardan arınarak geldim huzuruna. Ve bir daha bırakmamak üzere aldım bu sefer kalemi elime. Hayatımın dönüm noktası olarak nitelendirdiğim bu karar beni edebiyatın bilimselliğinden uzaklaştıracak belki ama kelimelerin esrarına ortak edecek. İşte bu yüzden her şeyi bıraktım ve yazıyı seçtim. Kafamda acabalarım yok değil ama zamanla ne kadar doğru bir karar verdiğimi göreceğim. Ben yazmak için yaşayacağım. Kelimelerim artık daha gür bir şekilde yankılanacak dünyada. Kim ne derse desin ben yazarım. Ve öyle de kalacağım. Beni kelimelerimden ayırmayın. Ben bu hayatı yaşamak için yıllardır hayal ettim, şimdi bir çırpıda bırakıp gidemem, gitmemeliyim. Her şey yazınca daha güzel olacak biliyorum. Aldığım nefes, soluduğum hava bile.
Kelimelerin büyüsünde kaybolmuş biri olarak özgürlüğüme ket vurmak benim harcım değil. Bırakın kuralları başkaları yaşasın. Beni kelimelerin özgür dünyasında bırakın. Deli taylar gibi dertsiz tasasız özgürce koşayım. Yorulunca yine kelimelerin coğrafyasında şiirler soluklanayım. En güzel ilaç olacaktır bu istediklerim bana. Dedim ya ben özgürlüğü seven biriyim: Bu yüzden kurallara bağlı kalamam, yaşayamam. Kuralların hakim olduğu dünyada ben onların esiri olurum ama kelimelerin dünyasında onlar benim esirim olurlar. Sırf da bu yüzden coşkun ırmaklar gibi akmak, yeni ufuklara yelken açmak istiyorum. Ne durursun kaptan, haydi yelkenler fora!
NECATİ DİLEK