Askıda ekmek!!!!.
Sonunda bunuda gördük ya!!!;
Müminlere varlıkta "şükür "yoklukta "sabır "telkin edenler kendileri bir eli yağda bir eli balda,
Anzer balı ,ejder meyvesi,Tatar böreği,badem unundan pasta yiyip,kilosu 3 emekli maaşı ile alınan beyaz çayla demlenirken!!. ,
Fakir,fukara,garip guraba,dul,yetime,işsize emekliye askıda ekmek kampanyası başlatması ne kadar izani?,ne kadar vicdani? takdirlerinize bırakıyorum
Ülke hani ekonomide uçacaktı 18 yıllık sürekli iktidar olmanın sonunda, vatandaşa reva görülen fakire ,mümine sabır yetmedi askıda ekmek!..
İnanın nutkum tutuluyor Düşündükçe
Başkaları itibardan tasaruf etmezken har vurup,harman savururken Yatları,katları,plazaları,yazlık,kışlık,uçan,yüzen saraylarda yaşarken!!!.
Biz emekliler,dul yetim garip gurabanın sürüngenler misali yaşamamız sabır ile telkin,askıda ekmek reva görmek sizce mantıklı mı?
Onlar paşa paşa yaşarken bizim çöp koyntırlarında ekmek,pazar atıklarından yavrularını doyurmak için bir annenin sebze toplaması ne kadar vicdani
Merhametli,şevkatli omurgalı insanlık öldü mü sahiden?
62 yaşındayım!!!..
Bize müslüman hayatta kul hakkı yemez diye öğretilmişti peki bu yaşananlar ne? Allah Muhammed,kuran aşkına bana söylermisiniz?
Ali Cemal AĞIRMAN
YORUMLAR
Kral çıplak olsa ne yazar, halk görmedikten sonra
Askıda ekmek projesine teşekkürü etmek gerek
Ülkenin ne hale geldiğini ispatladı
Cesur kalemlere selam olsun
Eyvallah
şair67
Var olun
Saygı ile
modernize edilmiş dilencilik, şükretmeyi yanlış anladığımız için oluyor bunlar hep, önceki yıl tanzim kuyrukları için şükredin diyenler bugün askıda ekmek için şükredin diyenlerle aynı kişiler. savaşlara destek veriyoruz, herkese düşman gözüyle bakıyoruz, dünyanın dört bir yanında herkesle savaş içerisindeyiz. neden? sahi neden???
şair67
Var olun
Saygı ile
Artık öyle haberler okuyorum ki , kesin baskıda hata vardır diyorum ama maalesef okuduğum , yaşanılan şeyler oluyor...
Akıl ve mantığın sınırlarını bile zorlar olduk...
Saygı ve hürmetlerimle.
şair67
Selam saygı var olun efendim
şair67
Selam saygı var olun efendim
Ali Cemal bey merhabalar,
Siyaseti gerçekten sevmem ama geldiğimiz nokta çok vahim. Edep, ahlak, dürüstlük kalmadığı gibi bu gün veya dün bir haber izledim, şok oldum ve herşeyi özetler nitelikteydi.
Haber şu idi "İstanbul emniyeti uyuşturucumetre aldı." Eskiden alkolmetreyi bilmezdik hamdolsun toplum olarak uyuşturucu metreyle ölçülür hale gelmişiz.
Askıda ekmek değil askıda olan vicdan, merhamet, adalet...bu halka, başınızın çaresine bakın demektir.
Nerelere gelmişiz adım adım çürüme, adım adım erime, adım adım yok olma.
Hürmetle...
şair67
Manidar bir yorum
Var olun efendim