- 891 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
OLUMLU DÜŞÜNMEK
Olumlu düşünmek, karanlık odaya süzülen ışık gibidir.
Belki günümüz güzel geçmeyebilir. Hayatın bizlere neleri getireceğini bilemeyiz. Ama güne pozitif düşüncelerle başlamak bizim elimizdedir.
Hani derler ya güne nasıl başlarsan öyle devam eder. Ben de aynı görüşteyim. Olumlu düşünmek ruhun gıdasıdır ve tüm iyi ve güzel olaylar iyi bir ruh haliyle gerçek olur.
O halde güne negatif enerjiden arınarak başladığımız; sağlıklı, huzurlu, bereketli ve hayırlı güzel bir hafta olur inşallah.
Yeliz Algül
19.10.2020
YORUMLAR
Güzel kardeşim benim...
Hayatı yaşanır kılan ve bunu dahi çok gören insanların olması çok olası üstelik çevremizde olan ve çok yakınımızda ve bizi bize uzak kılan hatta bizi bize düşman kılan...
Olumsuz olan çok şeyin olma ihtimali ve durumu daha da beter hale sokan elbet olumsuz düşünmenin etkisiyle iyice çıkmaza düştüğümüz.
Son zamanlarda çok şeyin farkına vardım belki bu yazının bir kaç ay evvel okusam şiddetle karşı çıkardım ya, şimdi?
Güzel bakmak güzel görmek.
Sevgi sevgiyi doğuran ve umudu büyüten hele ki inancın ışığı
Üç noktalı bir düzlem.
Üç noktalı bir ufuk:
Sevgi ve umut ve inanç.
Seni seviyorum.
Sevdiğimiz kadar mutluyuz ve içten olmalı her şey içten olmalı yazılan çizilen mimiklerimiz içimiz dışımız da bir olmalı.
Lafı uzatmayayım:
İyi düşün iyi olsun.
Ve yok sayalım nefreti ve kimse yakınımızda uzağımızda içimize sinmeyeni yapmayalım ve sözde kalmasın sevgi de dostluk da.
Teşekkür ederim
yelizalgul
Aslında düşünce bir enerji oluşumudur,zamanla karaktere dönüşüyor.
Güzel bir paylaşım ve tavsiye,sevgilerimle
yelizalgul
Beni olumlu düşünceye yönlendiren siz sevdiklerimsiniz...
İyi ki varsınız güzel ailem ve manevi evlatlarım...