- 418 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
İşte Hepsi Bu !
Yitik geçmişin izini süremezsin derdi karaağaç, duymuştum.Islanırdı bakışlarımın gölgesinde dinlendirdiğim arsız yoksulluk. Gözleri yetim bakardı gözlerime.
Seninse gözlerin yosun tutmuş, yeşile çalmıştı. Yalnız, ılık, arada sırada dalgaların ılıman iklim dokunuşlarına tanıklık etmiş,sessiz,sevgiye aç o liman gibi,durup duruyordum zamanın ortasında.
Susamış, acıkmıştım. Arada yaşarırdı gözlerim.
Yaşlı bir kadın o sahil kasabasının uzaktan herhangi bir evi gibi görünen kulübesinde; dağlara sırtını dayar, yaşı geçkin bir çeşmeye benzeyen yalnızlığıyla oturur, birlikte yün eğirirlerdi… Kadın anıların akıp giden unutuluşun boşluğundaydı... Büyüye benzeyen sandığında, düşlerini saklıyordu...
İşte hepsi bu!
Ekim 2016-
YORUMLAR
güzel bir anlatım
hani devamı ?
devam etmeli gibi gibi
romanın ilk sayfası gibi gibi
tebrikler...
mimoza2023
Zarif, şiir gibi anlatımın, yazılarına muhteşem bir melodi katıyor. Seni okumak büyük keyif!
Sevgilerimle...
mimoza2023
Varlığın çok özel benim için ve görüşlerin elbette,şiirlerime,yazılarıma dair olanlar... Varlığına şükranla,sevgimle... :)
mimoza2023
Hepsi bu olamaz, olmamalı dedim...caresiz...
Devam etseydi bu masalsı anlatım...ben sabaha kadar dinlerdim..
Kalemin çok özel ve güzel...
Sevgilerimle
mimoza2023
black_sky
Kendini cokxa bilen bir ruh bunları yazabilir mıydı...hic bilemedim...
Kaybolmak bazen güzel...
mimoza2023
mimoza2023
black_sky
Bulursan eğer benim yerime bir hamak kurup keyif yapman dileğiyle..
Olur ya belki işte hayal bu ya...