- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
anlam aramak
daima acıdan geçiyor yollarımız kesişmeden ya da kesişerek uzayıp gidiyor,kendi kendime konuşuyorum susuyorum susuşuyorum,anlam aramakla tükendi ömrüm,bir yığın anlamsız arayışın ortasında debelenip durdum,rüyalarımda yapayalnız yürüyorum,yol arkadaşlarım neredeler,hani o gül yüzlü güzel gönüllü arkadaşlarım neredeler onları çok özlüyorum,biliyorum bir daha göremem duyamam seslerini,ahirette kavuşuruz belki,kırmadık kırılmadık,incinmedik incitmedik birbirimizi,ben bu yüzden çok arıyorum onları,kardeşler bile anlaşamazken dövüşürlerken onlarla hiç sürtüşme yaşamadık,adreslerini bilmiyorum,izlerini kaybettim,kalbimde sevgileri sımsıcak,onlar da beni hatırlıyorlar mıdır,yoksa unutmuşlar mıdır,görsem sevinçten ağlarım,bir görebilsem ölmeden,fakat imkansız,neredesiniz ah sevgili arkadaşlarım,azsınız özsünüz ama canımın içindesiniz,görseydim Şentül’ü acılarım üzüntülerim yok olurdu,Nurcan’la karşılaşsaydım yalnızlığım uçar buhar olurdu,Yasemen karşımda olsaydı hiç derdim kalmazdı,isterlerse hiç konuşmasınlardı yalnızca yanımda olsalardı ben onların yanında olabilseydim bu bile yeter de artardı,çok yalnızım hiç arkadaşım yok bu öyle bir yalnızlık ki yalnız ben hissediyorum başkaları bilmiyorlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.