- 387 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞÜNÜN BEYNİNİZ ACIMAZ
Bütün islam düşmanları bir araya gelse, 7/24 mesai yapsa, vallahi din alıp din satan hurafe misyoneri ham yobazların bu dine verdikleri zararın yüzde birini veremezler.
Arapça konuşarak, Arapça yazarak, Arapça anlatarak daha dindar olduğunu zanneden bu güruh bilsin ki; Arapça sadece bir dildir. Allah’ın indirdiği ve bizim iman ettiğimizse DİN!
Yeryüzünde bütün insanlar bir şeyler öğrenmek için kitap okurlar. Biz müslümanlar ise Kur’an okumak için öğreniriz.
İnandığımız, iman ettiğimiz dinin kutsal kitabını Allah rızası için ana diliyle okuyup anlamaya çalışan kaç kişi var?
Sarıklı, cüppeli biri açıp ellerini tecvidle ana avrat dümdüz gitse aramızda “Amin!” demeyecek kaç Müslüman var?
Efendiler İslam dini Arap yarımadasında inmiştir amenna. Lakin sadece Araplara inmemiştir. Arapça konuşarak, Araplar gibi giyinerek, Araplara benzemeye çalışarak, hülasa Arap kültürünü benimseyerek daha dindar olamazsınız.
Allah’ın gönderdiği ilahi mesajları okuyarak, anlamaya çalışarak, idrak ederek menzil alabilirsiniz.
Düşünün!
Korkmayın beyniniz acımaz!
"Onlardan bir grup var ki, kitapta olmayan bir şeyi siz kitaptan sanasınız diye, dilleriyle kitabı çarpıtırlar ve Allah’tan olmadığı halde, "Bu, Allah katındandır!" derler, böylece bile bile Allah hakkında yalanlar uydururlar." (Âl-i İmran; 78)
Ey İnsanlar!
Allah’ın vaadi gerçektir! Artık dünya hayatı sizi aldatmasın. Ve o aldatıcılar sizi Allah ile aldatmasın! (Fatır; 5)