"HİÇ SORUN DEĞİL" öykü kitabının tanıtımı
DÜNYA TERSİNE DÖNSE VAZGEÇMEM
Birgün alıştığınız her şey değişirse ne yaparsınız?..
Çoğunluğa uymazken normalleşmek için zorlanırsanız tavrınız ne olur?..
BİR OLAY, ÜÇ GERÇEK
Seçtiğiniz yol tavrınızı, tavrınız sonuçları, sonuçlar kaderinizi nasıl etkiler?..
İki insan birbirine farklı davranırsa ne olur sonuçta?..
SEN NE KADAR SENSİN?
Aşk, yalnızca bir kişinin kafasında mı yaşanır, yoksa iki kişinin arasında mı?
SOĞUK DONDURMAN VAR MI?
Hayatımıza giren birileri aklımızı nasıl karıştırır, bizi yolumuzdan ne kadar saptırır?..
NEREYE GİTTİĞİNİ SANIYORSUN?
Kaçtığımız aslında kendimiz miyiz acaba?..
Ya kaçtığımızı düşünürken kaderimize koşuyorsak?..
ADAM VE KÖPEK
Hata yapmaktan değil de hatalarımızla yüzleşmekten mi korkuyoruz aslında?..
Ya bildiğimizi sandığımız şey bildiğimiz gibi değilse?..
HİÇ SORUN DEĞİL
Yaşadıklarımızdan daha önemlisi yaşadıklarımızı nasıl algıladığımız ve onlara ne anlamlar yüklediğimiz değil mi?..
Hiçbir şeyi kafaya takmasak mı yoksa?..
HADİ CANIM
Kendimize başka biriymiş gibi hiç baktık mı acaba?..
Aşkta, işte, hayatta ve ölümde gerçek kendimizle karşılaşsak nasıl olurdu?..
EMEKLİ MORG GÖREVLİSİ
İşiniz dışında bir hayatınız yoksa ve hayatınız olan o iş bir gün elinizden alınırsa ne yaparsınız?..
DÖRT BEN KATLİAMI
En kanlı değilse bile, en amansız savaş kendimizle olan mı?..
İçimizdeki kendilerimiz arasındaki çatışmayı barışla sona erdirebilir miyiz acaba?..
YAŞASIN KÖTÜ OLDUM
İyi ve sabırlı olmada sınırız nedir?..
Bir gün gerekse çıkarınız için kötü olmayı seçer misiniz?..
KENDİ SELÂMI VERMEYE GELDİM
Bu hayat ve içindekiler gerçek mi, yoksa bir rüyada görülen kısacık hikâyeler mi?..
Uzun, ince ama çabucak biten bir yolun son hikâyesi ne zaman ve nasıl olacak kim bilir?..
EVE DÖNME ARZUSU
İyi olduğumuz için mi iyilik ederiz, kendimizi iyi biriymiş gibi görmek için mi?..
Kediler insanları ve insan değerlerini nasıl görüyor?..
ZAMAN ÖYLE DE GEÇER, BÖYLE DE...
Ne yaşamak istiyordun, neyi yaşamak durumunda kaldın?..
Yaşlandığınızda geçmişinize nasıl bakarsınız acaba?..
NERENE DOKUNMANI İSTERSİN?
Zaten deliyiz de yoksa farkında mı değiliz?..
Yaşadıklarımız, yaşayamadıklarımız nasıl izler bırakır bilincimizin altında?..
Bir merdiven ki hem aşağıya iniyor hem yukarıya çıkıyor… İşte, bu merdivendeki iniş çıkışlarımdan ya içime akan ya içimden fışkıran 15 öykünün olduğu bu kitap ortaya çıktı.
Siz değerli edebiyat sevdalılarıyla da paylaşmak istedim. Okumanız ve değerlendirmeleriniz beni mutlu edecek ve yeni kitap için de motivasyonumu arttıracaktır.
0505 455 07 48
[email protected]
www.taveoyayinlari.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.