- 304 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RUHİ BEY...
ORTAOKUL SIRALARINDA OKULUN ŞABANLARINDAN BİRİSİNİ KURALLARINI BELİRLEDİĞİMİZ BİR OYUNUN İÇİNE ALMIŞTIK, TENEFFÜS ARASINDA OYUN OYNARKEN KÜFÜR EDİNCE 30-35 KİŞİ BİRER KEZ KENDİSİNE VURDUK. AĞLAMAYA BAŞLADI, AĞLAMASI SINIFTA DA DEVAM EDERKEN O DERS MATEMATİK HOCAMIZ OLAN OKULUN MÜDÜR YARDIMCILARINDAN RUHİ BEY SINIFA GİRDİ. ACIMASIZ VE GADDAR BİRİSİYDİ, AĞLAYAN ÖĞRENCİYİ GÖRÜP NE OLDUĞUNU SORDU. TENEFFÜS SIRASINDA KÜFÜR ETTİĞİNİ İFADE ETMEDEN, KENDİSİNE VURANLAR OLDUĞUNU SÖYLEDİ. RUHİ HOCA, DERSİ BIRAKTI. DAYAK YİYEN ÖĞRENCİLERİ GÖSTERMESİNİ VE GÖSTERDİKLERİNİN TAHTAYA ÇIKMASINI İSTEDİ, KIZ ÖĞRENCİLER HARİÇ HEMEN HEMEN SINIFIN BÜTÜN ERKEK ÖĞRENCİLERİ TAHTANIN ÖNÜNDE YERLERİNİ ALMIŞTI. RUHİ BEY ’’BEN VURMAYA KALKSAM, ŞİMDİ BİR TARAFINIZ KIRILACAK. EN İYİSİ Mİ, SİZ BİRBİRİNİZE TOKAT ATIN.’’ DİYEREK BİZİ BİRBİRİMİZE TOKATLATMAYA BAŞLADI. İLK 2 KİŞİ ELİ İLE HAFİF HAFİF VURDU GEÇTİ, BUNA SİNİRLENEN RUHİ BEY ONLARI YANINA ÇAĞIRDI. ’’TOKAT ÖYLE ATILMAZ, BÖYLE ATILIR.’’ DİYEREK 2 ÇOCUĞU DA FENA HALDE TOKATLADI. 3.SIRADAKİ ÖĞRENCİ BAŞTA OLMAK ÜZERE, DİĞERLERİ SERT TOKATLARLA VURUP GEÇİYORLARDI. ÖYLE Kİ, ÇOĞU ÖĞRENCİ AĞLAMAYA BAŞLAMIŞTI BİLE. BEN AĞLAYAMIYORDUM, ORTA SIRALARDA BİR YERDE İDİM. YANIMDA, HAYDAR İSİMLİ UZUN BOYLU BİR SINIF ARKADAŞIM VARDI. HER TOKAT ATANA ’’BİRAZ YAVAŞ VUR LEN, GÖZLÜK DÜŞECEK.’’ DEDİKÇE BEN GÜLMEKTEN DUDAKLARIMI ISIRMAK ZORUNDA KALIYORDUM. GÜLMEKLE KALMIYOR, RUHİ BEY GÖRMESİN DİYE BİRAZ DA İRİ CÜSSELİ HAYDAR’IN YANINA ÇEKİLİYORDUM. SIRA HAYDAR’A GELMİŞTİ, HAYDAR YEDİĞİ ŞİDDETLİ TOKATLARIN ACISINI ÇIKARTMAK İÇİN YUMRUĞUNU İLK ÖNCE BANA PATLATTI. YÜZÜM, 15’E YAKIN KİŞİDEN YEDİĞİM TOKATLARLA KIPKIRMIZI OLMUŞTU. TAM TOKAT ATMA SIRASI BANA GELDİ, RUHİ BEY BANA DÖNEREK ’’BU DURUM HOŞUNUZA GİDİYOR MU ?’’ DİYE SORDU. SESİMİ ÇIKARMADIM, ’’HADİ GİDİP ELİNİZİ YÜZÜNÜ YIKAYIN.’’ DİĞEREK HEPİMİZİ BAHÇEYE GÖNDERDİ. BEN VE BENDEN SONRAKİLER YEDİĞİMİZ TOKATLARLA KALDIK, BENDEN SONRAKİLERİN HAYATI NASIL GEÇTİ BİLMİYORUM AMA BUNA BENZER OLAYLAR BENİM HAYATIMDAN HİÇ EKSİK OLMADI. SIRA HEP BANA GELDİĞİNDE, HEP ’’SONA KALAN DONA KALIR.’’ HİKAYESİNİ MAALESEF YILLARDIR YAŞADIM.
UZATMAYALIM, ARADAN 25-30 YIL GEÇTİ. BİR GÜN BİR GARAJ KAPISINDAN GEÇERKEN BİRİSİ KOLUMDAN TUTTU. ’’BENİ TANIDIN MI?’’ DİYE SORDU, BAKTIM. UĞRUNDA RUHİ BEY’DEN DAYAK YEDİĞİMİZ ÇOCUK ’’TANIMAZ MIYIM.’’ DEDİM, ’’HERKESİ UNUTSAM, SENİ UNUTMAM MÜMKÜN DEĞİL.’’. SONRA, AYAK ÜSTÜ BİRAZ SOHBET ETTİK. AYRILIRKEN, MERAK EDİP SORDUM. ’’ŞİMDİ HANGİ İŞLE MEŞGULSÜN?’’ DEDİM, ’’DOKTORUM.’’ DEDİ. İYİCE ŞAŞIRDIM, ADAM OLACAK ÇOCUK DOĞRUSUNU SÖYLEMEK GEREKİRSE KÜÇÜKLÜĞÜNDEN BELLİ OLUYOR. KENDİSİNE BAŞARILAR DİLEYEREK, YÜRÜDÜM GİTTİM.(11 ŞUBAT 2017 CUMARTESİ-19.12)