- 382 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
ERKEK SEVERSE
Anlamıyorum
Seviyorsan çık karşısına bağır haykır !
Şiir yazma ona da oku ! O da bilsin, sen de bil.
Billin işte bir birinizi. Sahip çıkın aşkınıza. Erkek severse.... Bu konuda bir şey demeyeceğim.
Anlamıyorum neden susulur ki ? Neden susar güçlü taraf. Bazen diyorum kendi kendime erkek gibi severim, seversem. Çıkarım karşısına (ölmezsem heyecandan) iki kelimelik şiiri şahit tutarım gözleriyle gözlerime, seni seviyorum. Bitti, senden geçti mi ? Geçti. İki şeker çikolata bir de gül... Ama erkek mi var !!! Bu nasıl sevdalıktır ? Güven kime ? Sorarım sana bu rahatlık niye ?
Kuş kafesinin kapısını açar görürse....gider. Sevmeyin kimseye umut vermeyin. Şairin dediği gibi;...adam gibi sevin...
Bence bu sevmek değil ! Sadece şiir için kurban seçmek. Bir şiir uğruna şairi yakmayın. Günahtır !
Bakma bu yazdıklarıma, yokluğundan çıkıyor. Yürek üşümüşse acılarla...insan sevdiğine çatıyor işte.
Sana bir sır vereyim mi gece ?
Ben hiç aşık olmadım.
Aşık olmuş gibi yaptım :)
Aşık olursam bir gün, mezarıma gelip okursun üç ihlas bir fatiha.
YORUMLAR
Aşk, iki bilinmeyenli bir denklem gibi değil mi ?
Bilinenler, bilinmezleri açıklamaya henüz yetmiyorsa ona değerler biçer adam; erkek ise onu karşı tarafa atabilir ya tutarsa... Ya kabul buyurursa,
Adam susmaz,
hep konuşmak ister söz söyleyeceği ana özenli bir provayla hazırlar kendini, özenle gelir sevdiğine, susması zayıflığından değil zarafetindendir...
Erkek bağırır , haykırması gücünden değil belki hararetindendir belki ahmakane cesaretinden... Erkek , karşı taraf anlamasa da olur der, çeker kolundan alır, benimsin ! Ya tutarsa...
Gece sır tutmaz, Aşık olursanız bir gün kaçırır uykularınızı, her yerde sizi sayıklar
Herkese ilan eder halinizi, geceden kalma uykusuz gözlerinizle :)
Selam ve hürmetle,