- 472 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevinin ve aşkın büyüklüğü..
Seni ilk gördüğümde sana laf atmak yerine sana yardım etmek isterdim senle düzgünce tanışmak isterdim beni ilk tanıştığımız gibi yanlış anlamanı istemezdim. Ben seni ilk gördüğümde sanki bir bebek bir Melek gibiydin yanından ayrılmak istemiyordum hep orda kalmak istiyordum herkes evine gitti gece oldu ama sen hala benim aklımdaydın seni düşünüyordum gülüsün, bakısın, sesin sanki cennetten gelmişti.
Konuştuk tanıştık ben facebook ta resmine bakıyordum çıkmadan önce bu kız gerçek mi yoksa ben hayal mi görüyorum diyordum adın geçtiğinde biri Yeter dediğinde heyecanlanıyordum. Senle konuştuğum zaman kendimi dünyanın en şanslısı hissediyordum teklifimi kabul ettiğinde çok sevindim mutluluktan uçuyordum ilk başlarda sevgili gibi değildik sabrına baktım beni bekler mi dedim ve sen beni bekledin.
Sen o zamanlar değişik bir şeydin resmine baktığımda dalıp gidiyordum hep bekliyordum ne zaman buluşacağız diye festival oldu yine sırf senin için seni görmek için gelmiştim Ankara ya doğru giderken işte bu dedim.
Ben bu kızı istiyorum dedim o zaman anlamıştım kaprisli olduğunu küsmüştün ilk buluştuğumuz gün ama benim hoşuma gitti hatırlarsan elimiz çiçekten boya olmuştu ve biz su içecektik boyadan içemedik.
Ben çeşmenin başına gittim bu ellerle su içilmez dedim sen kendi elini uzattın ben içireyim dedin ben baktım sana çektin elini geri festivale gidecektik ama ben senin yanından ayrılmak istemiyordum seni yanlış yola soktum.
Sadece 5 veya 10 dakika daha fazla durayım yanında diye sonra ben yere oturdum sen bana hadi gidelim dedin elini uzattın beni kaldırmak için heyecan bastı beni çünkü ilk defa sana dokunacaktım tuttum elini hiç bırakmak istemedim. Yumuşacık pamuk gibi elin vardı biri geliyordu bize doğru saklanmaya çalışıyorduk sonra eve gidecektik bir şey yapmam gerekiyordu senden bir hatıra almak istiyordum kolyene baktım çıkardım boynundan aldım kokusu bile acayipti.
Herkesin parfümünü sıktım demiştin sonra istedin geri bende bu bende kalsın ben sana benimkisini veriyim dedim değiştik eve gelmiştik gidecektin korkuyordum birde gelmeyecek diye yanından ayrılmak istemiyordum.
Ama sen gittin kolyen kaldı kolyeyi bileğime taktım festivale gittim Duygu çıktı karşıma bileğindeki çok güzelmiş dedi güzel tabi dedim ilk defa bir kızı sahiplenmiştim bırakmak ayrılmak istemiyordum.
Ankara ya geldik aradan zaman geçti sen beni düğüne çağırdın işten kaçmıştım o zaman babamdan laf yiyecektim ama değerdi çünkü seni görecektim geldim düğüne seni gördüm yanımdan geçiyordun bana bakıyordun. Ben senin sesini duyuyordum seni hissediyordum gitmem gerekiyordu ama gidemiyordum geceye kadar orada kaldım seni izledim hep sana baktım senin yanından her gidişimde bir de görememe korkusu beni öldürüyordu.
Sonra sen beni kale ye çağırdın ama ben uyuya kalmıştım çok kızmıştın bana bir kalktım mesaj gelmiş beni çağırıyordun hemen kalktım çıktım evden kale ye geldim baktım uzaktan Duygu yla Güven orada sarılmış konuşurken sen orada bir köşede oturuyordun. Kızdım kendime biz niye böyle olamıyoruz diye ama ben senin elini tutmaya kıyamıyordum sana bakmaya doyamıyordum dolmuşa bindik ben verecektim dolmuş parasını kabul etmesen diye Burak a verdim sen ver dedim Ulus ta indik Duygu evine gitti sende gidecektin.
Ama şarj aletini Duygu da unuttun birden gülme geldi içime ben götürecektim seni beraber gidecektik Yeni Doğan a kadar yürüdük yol bitmesin diye yolu uzatmaya çalıştım ama yine bitti yol geldik eve. Sen dolmuşa binecektin ben sarılmak elini tutmak istedim ama sen yanıma gelmeyince çekindim sadece arkandan bakabildim.
Artık her gün seni görmek istiyordum sesini duymak istiyordum zaman geçtikçe biz daha çok buluşmaya başladık ondan sonra kurtuluşta buluştuk sen benden özür bekliyordun ama ben anlamadım ayrıldık sadece ikimiz başka yere gittik içim içimi yiyordu belki elini tutacaktım belki de öpecektim, sarılacaktım sana.
Ama ben bir türlü özür dileyemedim gençlik parkına gittik gezdik oyuncaklara bindik korkmayacağım dedim. Ama başım dönmeye başladı korktum sonra ben zorla seni çarpışan arabaya bindirdim orda bir kıza bir şey dedim ve sen benim kolumu sıktın çok hoşuma gitti kıskandığını düşündüm sonra gondola bindik yan yana oturduk orada da korktum.
Sen elimi birden tutunca korku falan kalmadı diyecektim adama durdurma hep sallansın böyle diyecektim ama oda durdu. Çıkacaktık parktan resim çekinelim diyecektim sabırsızlıkla bekliyordum senle resim çekinmek için. Resimciye girdik zor bela geldim yanına baktı böyle olmaz sarılın birbirinize dedi sen bana baktın ben sana sonra ben elimi attım omuzuna sıcaklığını hissettim.
Her şeyi unutmuştum o an çıktık resimciden köprüden inerken sen özür dilemeyecek misin dedin köprüden indik durduk altında ilk defa birinden özür dileyecektim ya sevdiğim kızı kaybetmektim ya da gururumu yenip özür dileyecektim. Ben seni seçtim ve özür diledim sonra sarıldım sana elini tuttum dans ederek durağa gittik vedalaşacaktık benim yanağımdan öpecektin ama ben dudağından diye ısrar ettim. Sen yanağımdan da öpmekten vazgeçince aklıma bir fikir geldi ve tamam yanaktan öp dedim sen tam öpünce çevirdim kafamı dudağından öptüm sen gittin eve biraz zaman geçti sen benden yine ayrılmak istedin aradım seni konuştuk biraz sen özür dilersen affederim dedin. Ben heceledim olmadı kısaltarak söyledim olmadı en sonunda özür diledim yine iyice alışmıştım sana o gün ilk defa bir kıza bir tanem aşkım dedim.
Telefonda konuşurken kavga ettik sen yine ayrılmak istedin özür kabul etmiyordun artık ne yapacağımı bilemiyordum senden de ayrılmak istemiyordum. Aklıma ölmek geldi 15 tane hap yuttum halsiz oldum oda da ölmeyi bekliyordum ağlıyordum ama olmadı ölmedim sen inanmazsın affetmezsin diye yalan söyledim hasta yattım midemi yıkadılar dedim ve sen öyle yapınca affettin beni. Benim içim rahat değildi çünkü sana yalan söylemiştim barıştık sen beni kale ye çağırdın ayrılacaktık yine ama sen bana sürpriz yapmayacak mısın ben korkuyordum ayrılacağız diye.
Sen yüzük konusu açtın yüzük takalım 1 senemiz olacak dedin ben para biriktirdim tam yüzük alacağım bir şey oluyor para gidiyordu dedim. Sen küsmüştün bana yüzük tarihini erteledim diye sonunda aldım yüzüğü taktık her şey güzel olacak dedim ayrılmayacağız dedim öyle de oldu yani kısaca sen dünyada bir tanesin senin gibi bir sevgili bulmak zor değil imkânsız.
Çok küsüyordun hemen kızıyordun ama sen çok iyiydin içinde kötülük yoktu sanki Allah Cennetten göndermişti seni benim Meleğim ol beni düzelt diye. Bu yalnızca bir sene içinde yaşadıklarımız 2. senemizi anlatmaya kelimeler yetmez çok zorluklar yaşadık üzüldük, ağladık, yeri geldi ölümden döndük ama kopamadık işte gerçek aşk bu bence her ne yaşanırsa yaşansın önemli olan sevgiye sahip çıkmaktır.’’
Biz hala çok mutluyuz ama o hala küsmesinden vaz geçmedi geçmesi için neler neler aldırmadı bana olsun biz öylede böylede çok mutluyuz.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.