- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Olmayan Yer/Doğuşkan Bir Zamandan Bugüne
OLMAYAN YER
Kardeşime ve kendime...İkimize...
Sahte tanrıların alacasında;yokluğun sade ,sedefsi,su kokulu bakışında aradığım anı yüklü bulutların izleğinde dinlediğim şarkıydı sesin.Bil ki ben hiç sensiz olmadım.Düğümdün sen,kimi zaman distopik kuşların ütopyasıyla sarmaladığım yazgım.Düşüşlerimin her daim gülen yüzünde paralanan ve o duvar dibinde unuttuğum,kanadı kırık yalnızlığım.
Bulutlar yer değiştiriyor.
Rüzgâr el değiştirirken;farklı zamanlarda ,bukalemun tanrıların bulandırdığı doğuşkan sıvıda birleşen kalp ritmlerinde uçuşan çiçekli tarlada bozulan büyünün hükmünün asla geçmeyeceğini bilmek;içimi rahatlatıyor.
Kanatsız bir erkek melek fısıldamıştı en son;ben ve sen sonsuzca sonsuzlukta uçuşan bir çift kanat olup;gövdemizi beyaza boyayıp,yalnızlığa uçtuğumuz gökyüzüne kuşbakışı bakarken;hep aşka kanatlandırmıştık sözcüklerimizi... Ve işte duruyordu yaşamak..Bir ödül ve bir ceza olarak kana bulanmıştık.
Sen benim sadece karındaşım değil aynı zamanda hiç kaybetmeyeceğim gülen gözlerim,yazgım,arkadaşım,yoldaşım,aşkımsın!diye saklanırken meleksi sözlerinde senin;bir acıyı mayalıyordu zaman,su yeşili gözlerine ateşi batırıp,çoğaltıyordu yokluğunu...
Zaman bitecekti,biliyordum...Ellerimin nasırları yumuşamadan çok önce çürüyecekti sen giderken,hiç gitmeyeceğini bilmenin acısı ve sonrasında düğümlenen sis ışığında,tozsu parlaklığında gözlerini gördüğümde tanrının;ki çakmak çakmak bakıyor olacaktı.....Seni ne kadar çok sevdiğimi ve seveceğimi hatırlayacaktım ben de....Gözleri uykulu bir Tanrıya sevdalanmıştım ben...Hayırsız bir ruhtum,dğünyanın soluduğu...
Tütün biçen emeğin rüzgârında dalgalanan ;uzun boylu,geniş omuzlu,uzun kirpikli,sesi daima yumuşak ve sevecen ,insan kılığına bürünmüş meleklere sevdalandım.
Sen ve ben... İkimiz... Tek bir tanrının bu dünyaya sunduğu hediyelerdik,değeri bilinmeyen... Zamanın tuzağına düştüğümüzde;düşlerimizin sadece dinlenmek için durduğunu-uslandığını ve ama asla yavaşlamadığını bilerek;güneşe yani annemize sevdalandık...Oysa ikimiz de öksüz çocuklardık.
2015...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.