- 387 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
EĞRİBEL TÜNELİ KAZI ÇALIŞMALARI TAMAM.. / Hikmet OKUYAR
’’...EĞRİBEL TÜNELİ 2071 YILINDA da BİTMEZ, EĞRİBEL TÜNELİNİN HİÇBİR KIYMETİ HARBİYESİ YOKTUR, ORADAN ARABA mı GEÇİYOR DA TÜNEL İSTİYORSUNUZ.. EĞRİBEL TÜNELİNİ HAYAL BİLE EDEMEZSİNİZ ’’ DİYENLER BAŞLARINI TAŞA KUMA ÇARPMADAN KALDIRSINLAR da bir BAKSINLAR TÜRKİYE GÜNDEMİNE DÜŞEN HABERLERE.
EĞRİBEL TÜNELİNDE KAZI ÇALIŞMALARI BİTTİ.. BETONLAMA ÇALIŞMALARI BAŞLADI..
YOL, SADECE TÜNEL KAPSAMLI YOLDA MESAFE; 29 DAKİKA KISALACAK.. ÇALIŞMALAR HIZLA DEVAM EDİYOR..TÜNELİN AÇILIŞI 2021 YILINDA TAMAMLANACAK.. ÇOK SEVİNDİK..
....EFSANE ULAŞTIRMA MÜSTEŞARI ENGİN UFUKLU HALK ÖNDERİ KADİM DOST M. HABİP SOLUK Nezdinde BAKANLIK EKİBİNE, YÜKLENİCİ FİRMAYA ve SÜPER HİZMET EKİBİNE TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER.
.......KARADENİZ GİRESUN ŞEBİNKARAHİSAR SİVAS CENNET YOLU GÜZERGAHI DÜNYACA ÜNLÜ HALİL RIFAT PAŞA TÜNELİNDEN SONRA YENİDEN GÜNDEM OLDU..
.......BAYBURT GÜMÜŞHANE ŞEBİNKARAHİSAR KOYULHİSAR DUBLE UZAY YOLU TAMAMLANINCA KÖPRÜLERLE MİNİ TÜNELLERLE VİYADÜKLERLE ŞEBİNKARAHİSAR COĞRAFYASINDAKİ YOL TASARIMLARI DAHA ÇOK ÖZBEĞENLİ YAPILANDIRMAYA KAVUŞACAK... GİRESUN YÖRESİNDE KELKİT VADİSİNDE VE TÜRKİYE SEVDASI KAPSAMLI TAKİPLERE ve SÜPER İLGİ YOĞUNLUĞUNA; 3 MİLYON İMZA KAMPANYASI DUYARLILIĞIMIZA ŞÜKRAN..
......EĞRİBEL TÜNELİNİ GÖREMEDEN EBEDİ ALEME GÖÇ EDEN CANLARA DA RAHMET OLSUN..ŞÜKRAN..
*
Hikmet Okuyar
ŞEMA Gönüllüleri Başkanı,
ŞEBİNGÜLÜ Bahçeleri Kurucusu,
ŞEBİNKARAHİSAR SEVDASI Proje SAHİBİ.
YORUMLAR
Mevcut iktidarda bir zamanlar maliye bakanlığı yapmış Abdüllatif ŞENER'in bir sözü vardı. "Bunlar çıkarları olmadan bir metre bile yol yapmazlar" demişti.
Karadeniz'i, özellikle Giresun'un, Çamoluk, Şebinkarahisar, Alucra dahil bütün ilçelerini karış karış bilen biri olarak, hatta Eğribel Geçidi'nde karda mahsur kalmış biri olarak oraya yapılacak o boyuttaki bir yatırımın amacının hiç de hizmet olmadığını ve gereksiz olduğunu söyleyebilirim. Evet, oradan kaç araç geçiyor diyenler doğru demiş. O yolu ıslah edip kışın denetim ve çalışmalar yapmakla yetinilebilirdi. Çünkü çok daha büyük aciliyeti olan bir sürü yer sayabilirim.
Şundan eminim ki, gerçek maliyetinin en az on katına mal olmuştur!
Muhtemelen de Cengiz inşaat ya da başka bir yandaş firmanın kesesi doldurulmuştur.
Eğribey tüneli hayırlı olsun
Hayırsız olanlar doğrubel tünelleri geçmeden ödenen ücretler. Bir işin yaklaşık maliyeti vardır asgari azami uçuk uçuk kaçık fiyatlara kalıyoruz.
Şöyle bir etrafımıza bakalım gerçeklere inancımız olsun.
eşitlik bilgi emek yardımlaşma bunlar güzel şeylerdir diye düşünüyorum.
dayı eğribel tüneli çalışmalarında aşırı çalışma ve güvenliksizlik nedeniyle ölenleride yazsana. Yahut tünelin gerçek maliyeti ve şirkete kaç paraya verildiğinide yazsana. Kimsenin yatırımlar ile sıkıntısı yok haksızlık ile var. Misal aç oku sayıştay raporlarını Kütahyaya yap işlet devret usulü ile yapılan hava limanı devletindr verdiği garantinin ne kadarını karşılamış ben söyleyeyim yüzde beş geriye kalan miktar hazineden ödenecek. Devlet bilmiyor mu bunu neden bu kadar yüksek garanti veriyor. Biliyor elbet ama birilerini zengin etmek gerek demi. Yolsuzluk yolsuzluktur. Yada aç oku bilal Erdoğanın okul arkadaşı taş dahi kaldırmadan 45 milyona nasıl konmuş. Bunları ben demiyorum sayıştay diyor.