Metropol Orkidesi-Tefrika Roman Serisi
Metropol Orkidesi
1.Bölüm 1.Kısım 1.Parça :Proje Başlangıcı
Şişli sokaklarına yine yolu düşmüştü.Sokakta o yaşlı amcayı tekrar gördü.İçi ezildi.Zaten her yaşlı suret birini hatırlatmaz mıydı insana?
Düşündü. Sureti silmeye çalıştı suratından.Telefonu çaldı yolda hiç beklemediği biri aradı.Biraz konuştuktan sonra yürümeye devam etti.Alınacak birkaç şeyi aldıktan sonra evin yolunu tuttu.
Durgundu.Durgunluk şu sıralar literatüründe ,hayatında, geniş bir repertuvar kaplıyordu.
Evi değişmişti. Belki bu durgunluk o yüzdendi. Belki de..
Düşünmeyi bir kenara bıraktı yarım bıraktığı şiirleri okudu.Bir şiir yarımken neden okunurdu ki.Garip huyları olduğu ortaydı.
İlyas şiirleri bir kenara bıraktı.Hediye olarak geldiği gitarı kurcaladı.Saate bakındı.Saat 20.00’e geliyordu.
İçinden bu saatte müzik olmaz dedi.O çok zevdiği şarkıcı Nova Norda’yı açtı.Biraz dinledi.Aklına birkaç mısra geldi.Gözlerinde ise Cemal Süreya sözleri geldi ve kırıldı kalemi..
İlyada’yı aldı eline birkaç sayfa okudu.Şiirde bir savaş değil miydi zaten?
İç geçirdi.Gam yüklü günlerin geçeceğini anımsadı.İlyada kitabını masaya bıraktığı gibi Yatsı’nın o yüce sesi geldi.Ezan okunduğu gibi abdestini aldı ve namaza doğruldu.Bir insanın pirinden aldığı eli daha iyi ne yansıtabilirdi ki?
Namazı bitirdikten sonra yemeğe koyuldu.Tam o sırada telefon yine çaldı.Arkadaşıyla biraz konuştuktan sonra istirahate çekildi.
Arıyan Firün’dü .İsmi hep ona ilginç gelmişti.Osmanlıca ekmekçi insan demek olduğu ve kendisinde işini hakkıyla yapması ve iş peşinde koşması ne kadar doğru bir ismi olduğunu gösteriyordu.Biraz konuştular.Konuşmadan sonra Nova Norda eşliğinde hazırlamakla yükümlü olduğu projeleri hazırlamaya başladı.Bu hazırladığı proje başarılı olursa lojistik sektöründe istediği seviye gelecekti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.